Echt, af en toe lijkt het net alsof er een aantal supporter van Real Madrid zijn. Kopen kopen kopen om iedereen tevreden te houden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan nog trek ik zulke achterlijkheid op dit moment echt zo slecht. Want dat geeft alleen maar aan met wat voor verwachtingen en vertrouwen je dit seizoen in gaat.
Alsof je op 2 augustus al kampioen moet zijn.
[..]
95% van de supporters die nu om het hardst roepen om Onyewu hadden je in januari keihard uitgelachen als je had gezegd dat Ajax toen een 27 jarige Amerikaan van Standard Luik had moeten kopen in plaats van Wielaert.
Gast, doe nou niet alsof dit het grootste verraad naar de supporters is dat je kan bedenkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:28 schreef navigator het volgende:
Het gaat erom dat Ajax weer gewoon schijt heeft aan de supporters.
Waarom reageer ik eigenlijk op fukking Bert Maalderink
Beetje overtrokken om iemands mening meteen tot achterlijk te bestempelen, inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:29 schreef HeatWave het volgende:
Noem me maar weer achterlijk hoor, helder verlicht mannetje.
We zullen het wel WEER zien he?.
Ik voorzie ook geen plek bij de eerste 3 eerlijk gezegd. Er zit gewoon te weinig kwaliteit in het elftal. We zijn op een aantal punten gewoon veel te zwak, en dat gaat ons opbreken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:29 schreef HeatWave het volgende:
Inderdaad, verdoe je tijd aan iets anders. De Supp.CC is al zolang ik die heb 2 jaar geldig.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:33 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Gast, doe nou niet alsof dit het grootste verraad naar de supporters is dat je kan bedenken
Sowieso, kaartjes sparen, kom op zeg. Misschien dat er in het kindervak een paar 8-jarigen stampvoetend naar hun kamer zijn gerend, maar hier gaat een club toch niet serieus rekening mee houden voor de volwassen supporter? Wat een non-probleem.
Ajax heeft al jaren zoveel grotere problemen.
Het is 7 juli, een door Real Madrid en AC Milan begeerde verdediger besluit niet naar Ajax te komen, en Heatwave heeft alweer gezien dat Ajax buiten de top 5 eindigtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:29 schreef HeatWave het volgende:
Inderdaad zeg.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:32 schreef koningdavid het volgende:
Ajax TV is ook niet meer wat het geweest is. Die nieuwe items zien eruit alsof ze door Ome Fred met de homevideorecorder zijn gemaakt.
Ik hoop het natuurlijk ook, maar we hadden al een waardeloze defensie en dan doen ze ook nog eens een van de betere weg. Vervolgens komt er (nog, dat zeg ik dus NOG!) niemand bij.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:34 schreef Blight het volgende:
[..]
Beetje overtrokken om iemands mening meteen tot achterlijk te bestempelen, inderdaad.
Ik hoop dat je dit keer geen gelijk krijgt, HW. Zelf zie ik het niet zó somber in, maar er moet nog wel heel wat gebeuren voordat Ajax echt mee kan doen om het kampioenschap. Dat heeft Jol zelf ook aangegeven.
Zolang er spelers van het niveau Atouba worden aangetrokken absoluut.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik voorzie ook geen plek bij de eerste 3 eerlijk gezegd. Er zit gewoon te weinig kwaliteit in het elftal. We zijn op een aantal punten gewoon veel te zwak, en dat gaat ons opbreken.
Jezus, heeft er ook ooit eentje gelijk gekregenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop het natuurlijk ook, maar we hadden al een waardeloze defensie en dan doen ze ook nog eens een van de betere weg. Vervolgens komt er (nog, dat zeg ik dus NOG!) niemand bij.
Nou, dan zie ik Ajax niet een betere prestatie neerzetten zo met dezelfde spelers, maar neeeeee dat is volgens onze enorme voetbalkenner, die er hier na 5 jaar bekvechten met mij ELKE modderfokking keer keihard haalhazend naast heeft gezeten, weer eens achterlijk.
Je kan me wat, ga maar eens op voetbalkennis voor dummies voor je weer met dit soort gelul komt.
En oh oh, wat zal je in je vuistje kunnen gniffelen als je gelijk krijgt. Wat heerlijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:29 schreef HeatWave het volgende:
ooit? En ik heb NOOIT verder geluld over mijn "gelijk" Ik geef gewoon aan dat ik op dit moment gewoon geen vertrouwen heb in een resultaat? gek he, met dezelfde spelers -1 die een wanseizoen hebben gedraaid.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:39 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Jezus, heeft er ook ooit eentje gelijk gekregen
Zat al te wachten waar je bleef, er is tenslotte slecht nieuws. Heb jij eigenlijk een leuk leven? Heb je veel woede in je? Moeilijke jeugd?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dan hebben we nog steeds een typhusverdediging met nog 1 speler minder, zelfs de nieuwe promovendus loopt er zo doorheen.....
Krijgen we hetzelfde gelul weer als vorig jaar rond deze tijd, Ajax zal de wedstrijden met 6-2 gaan winnen etc.
Het is nog niet over natuurlijk, maar met de huidige selectie zie ik echt plaats 5 in het verschiet.
Als Jol er een team van weet te maken, kun je met dit materiaal gewoon weer tot op het einde mee doen om het kampioenschap.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik voorzie ook geen plek bij de eerste 3 eerlijk gezegd. Er zit gewoon te weinig kwaliteit in het elftal. We zijn op een aantal punten gewoon veel te zwak, en dat gaat ons opbreken.
Jij wel, want er komt genoeg stront uit je mond op het moment.quote:of je überhaupt in staat bent om zelfstandig te poepen.
AZ verzwakt? Ze hebben dezelfde selectie als vorig jaar waar ze kampioen mee zijn gewordenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:44 schreef sjutt het volgende:
Mensen die Ajax buiten top3 of zelfs top 5 zetten.![]()
AZ > verzwakt....koeman ipv van gaal (ja dat maakt wel degelijk een verschil)
Twente > verzwakt....beste spelers zijn pleite
Ajax > versterkt....nagenoeg dezelfde selectie + Jol + de aankopen die nog gaan komen.
Kampioenschap zal gaan tussen Ajax en PSV met tot slot een "feestje" op het Leidscheplein.
Je overdrijft, maar goed, je punt is wel duidelijk. En ik post het alleen maar, mij interesseert dat pasje ook niet zo veel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:33 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Gast, doe nou niet alsof dit het grootste verraad naar de supporters is dat je kan bedenken
Sowieso, kaartjes sparen, kom op zeg. Misschien dat er in het kindervak een paar 8-jarigen stampvoetend naar hun kamer zijn gerend, maar hier gaat een club toch niet serieus rekening mee houden voor de volwassen supporter? Wat een non-probleem.
Ajax heeft al jaren zoveel grotere problemen.
Koeman is geen verzwakking, die werd met zowel Ajax als PSV kampioen. Twente verloor vorig jaar het hele middenveld, maar eindigde nog hoger dan een jaar eerder. Denk dat er wel versterking voor Elia en Arnautovic terug komt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:44 schreef sjutt het volgende:
Mensen die Ajax buiten top3 of zelfs top 5 zetten.![]()
AZ > verzwakt....koeman ipv van gaal (ja dat maakt wel degelijk een verschil)
Twente > verzwakt....beste spelers zijn pleite
Ajax > versterkt....nagenoeg dezelfde selectie + Jol + de aankopen die nog gaan komen.
Kampioenschap zal gaan tussen Ajax en PSV met tot slot een "feestje" op het Leidscheplein.
Oneens. De jongens die er nu staan hebben al een jaar of 4 laten zien toch echt substantieel te kort te komen voor een kampioenschap.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als Jol er een team van weet te maken, kun je met dit materiaal gewoon weer tot op het einde mee doen om het kampioenschap.
Ik heb een prima levenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:42 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Zat al te wachten waar je bleef, er is tenslotte slecht nieuws. Heb jij eigenlijk een leuk leven? Heb je veel woede in je? Moeilijke jeugd?
vooral die uitstekende pass daarna valt me opquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:58 schreef koningdavid het volgende:
Wat een bazenactie. Zie ik Vermaelen niet snel doen.
Hoewel het weer wat sterk gebracht wordt heeft hij wel een punt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:39 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Jezus, heeft er ook ooit eentje gelijk gekregen
Je komt nu wel weer over alsof je het mooier vind dat je lekker kan zeiken, kankeren en vloeken dat het weer tyfusslecht gaat dan dat je uberhaupt hoopt op een kampioenschap.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ooit? En ik heb NOOIT verder geluld over mijn "gelijk" Ik geef gewoon aan dat ik op dit moment gewoon geen vertrouwen heb in een resultaat? gek he, met dezelfde spelers -1 die een wanseizoen hebben gedraaid.
Wat daar zo achterlijk aan is mag ie me even komen uitleggen, met zijn fantastische resultaten qua voorspellen van de afgelopen jaren.
Eeeeehmmm ja, graagquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:50 schreef Prosac het volgende:
Zullen we elkaar nog steeds gewoon ondanks de komkommertijd in elk geval op normale toon benaderen?
Mee eens, absoluut mee eens zelfs, maar toch is het óók zo dat Ajax wedstrijden met 4 - 0 van Sparta verliest omdat er ergens toch iets niet goed zit. Nu hoop ik natuurlijk dat de nieuwe trainer dit wel voor elkaar krijgt, maar dit zal hem gemakkelijker afgaan met een kwaliteitsinjectie qua spelersmateriaal. Er moet gewoon wat gebeuren wil je niet meer afhankelijk zijn van dat ene polletje.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heb je de standen de afgelopen seizoenen bekeken? Als je puur naar de lijst kijkt, ja, dan is er 5 jaar geen kampioenschap bijgeschreven, maar dat is een keer op 1 doelpunt verschil en 1 keer op 1 punt verschil geweest. Hoe dicht ligt het dan allemaal bij elkaar? Wiens fout is het dan? Moet je dan de hele club weer omgooien omdat een polletje wel of niet voor de 2-0 zorgt? Of moeten we dan alle selectiespelers hun benen breken? Of de trainer maar weer ontslaan?
Nogmaals, ook al zo vaak gezegd. Je hebt het allemaal niet 100% in eigen hand. AZ wordt beter, Twente wordt beter, Heerenveen wordt beter. Zelfs de middenmoot en de degradatiekandidaten worden beter en het komt allemaal dichterbij elkaar. Het is niet meer zoals 10 jaar geleden dat je het hele rechterrijtje er met 5-0 thuis aftikt, hoe graag iedereen dat ook wil. Tijden veranderen, Ajax is Ajax niet meer.
Op dit moment heeft Ajax, dat vorig jaar 3e eindigde, één speler minder. Daar staat tegenover dat het 7 juli (!!!!) is, dus dat er echt nog wel versterking bijkomt. Staat ook tegenover dat Ajax 3e werd onder leiding van misschien wel de slechtste Ajax-trainer in de laatste 30 jaar. Nu hebben ze in Martin Jol een toptrainer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:41 schreef HeatWave het volgende:
ooit? En ik heb NOOIT verder geluld over mijn "gelijk" Ik geef gewoon aan dat ik op dit moment gewoon geen vertrouwen heb in een resultaat? gek he, met dezelfde spelers -1 die een wanseizoen hebben gedraaid.
Wat daar zo achterlijk aan is mag ie me even komen uitleggen, met zijn fantastische resultaten qua voorspellen van de afgelopen jaren.
Eeeehmmmn, nee het minst erge is dat juist, het heeft namelijk 0,0 invloedquote:Het ergste wat we nu eigenlijk kunnen doen is om op een fucking internetforum als een kip zonder kop te gaan kakelen alsof het einde der tijden is aangebroken
Dat zeg ik toch ook gewoon? Voorlopig, nog, op dit momentquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:57 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Op dit moment heeft Ajax, dat vorig jaar 3e eindigde, één speler minder. Daar staat tegenover dat het 7 juli (!!!!) is, dus dat er echt nog wel versterking bijkomt. Staat ook tegenover dat Ajax 3e werd onder leiding van misschien wel de slechtste Ajax-trainer in de laatste 30 jaar. Nu hebben ze in Martin Jol een toptrainer.
Verder is Twente ook al welgeteld één speler kwijt aan HSV. Dat wordt dus volgens jouw logica ook niks meer. AZ is Van Gaal kwijt. Zo kan je bij elke club wel redenen gaan bedenken.
Feit is gewoon dat het 7 juli is en je er dus nog geen ene reet over kan zeggen. Dan kan je wel dingen roepen als 'wanneer de selectie zo blijft....', maar dat is volkomen nutteloos, want de selectie blijft niet zo. Wacht het tenminste gewoon af voordat je oordeelt.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:55 schreef Silenus het volgende:
Owuchu Oguyi (thank god, ik hoef nu tenminste niet weer 100 keer te kijken of ik die naam wel goed spel)
Pas 7 juli? We beginnen over drie-en-een-halve week uit tegen Groningen. Qua aankopen moet je deze week wel een beetje gaan toeslaan, want anders ben je in de competitie nog spelers aan het inpassen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:57 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Op dit moment heeft Ajax, dat vorig jaar 3e eindigde, één speler minder. Daar staat tegenover dat het 7 juli (!!!!) is, dus dat er echt nog wel versterking bijkomt. Staat ook tegenover dat Ajax 3e werd onder leiding van misschien wel de slechtste Ajax-trainer in de laatste 30 jaar. Nu hebben ze in Martin Jol een toptrainer.
Verder is Twente ook al welgeteld één speler kwijt aan HSV. Dat wordt dus volgens jouw logica ook niks meer. AZ is Van Gaal kwijt. Zo kan je bij elke club wel redenen gaan bedenken.
Feit is gewoon dat het 7 juli is en je er dus nog geen ene reet over kan zeggen. Dan kan je wel dingen roepen als 'wanneer de selectie zo blijft....', maar dat is volkomen nutteloos, want de selectie blijft niet zo. Wacht het tenminste gewoon af voordat je oordeelt.
Zal ik doen hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je kan ook een keer inhoudelijk ingaan op de argumenten, HW, in plaats van op citaten uit hele stukken komen met loze kreten. Dat is misschien voor mij nog wel het meest frustrerende.
Waar ligt het dan aan wanneer je op 1 punt of 1 doelpunt verschil geen kampioen bent geworden? Of dat een AZ 27 wedstrijden weet te winnen? Wat is dan jouw visie op wat er moet gebeuren? Trainer ontslaan? AZ opkopen? Spelers weg doen? Weer een nieuw bestuur?
Ik ben oprecht benieuwd naar hoe jij er dan naar kijkt. Wat loze kreten over hoe slecht of hoe goed het gaat kunnen we allemaal wel verzinnen.
Ja, en dus is die hele opmerking nutteloos. Het is 7 juli, dus dit moment is totaal niet van belang. Het is hetzelfde als een ijsje met spikkels bestellen en voordat de ijscoman naar de bak met spikkels loopt zeggen: 'Op dit moment vind ik het een kutijsje. Ik wil spikkels.'quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:59 schreef HeatWave het volgende:
Dat zeg ik toch ook gewoon? Voorlopig, nog, op dit moment.
Ben ik allang mee opgehouden en ik heb het al teruggebracht naar onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal ik doen hoor.
Als jij dan ophoudt met mensen uit te schelden omdat ze niet zo eeuwig positief blijven.
Nou, dat ben ik dus niet met je eens, er staat hierboven al, we beginnen over 3 weken, een speler staat er niet vanaf moment 1, dus ze mogen wel eens opschieten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:04 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ja, en dus is die hele opmerking nutteloos. Het is 7 juli, dus dit moment is totaal niet van belang. Het is hetzelfde als een ijsje met spikkels bestellen en voorsat de ijscoman naar de bak met spikkels loopt zeggen: 'Op dit moment vind ik het een kutijsje. Ik wil spikkels.'
En wat betreft je grap heb je je reputatie tegen
Hehe ja ok. Maar ik heb bij jou soms het idee dat jij met het stoom uit je oren bijna je computer staat te mollen, terwijl het schuim uit je mond komt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmmn, nee het minst erge is dat juist, het heeft namelijk 0,0 invloed.
Ik snap ook niet dat mensen dat sowieso elke keer noemen, laat mij en iedereen ander lekker zeggen wat ie wil hier, het is FOK! hoor, dat men hier VBL nou als een soort van exclusieve club zit, los van FOK!, dat zal mij aan mijn reet roesten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |