abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70735230
quote:
Ajax kan de naam van Oguchi Onyewu van de verlanglijst schrappen. AC Milan maakt dinsdagmiddag via de officiële kanalen bekend dat de verdediger een contract tot medio 2012 heeft getekend. De Amerikaanse verdediger genoot de transfervrije status, nadat zijn verbintenis bij Standard Luik op 30 juni jongstleden afliep.

Onyewu maakte tijdens het toernooi om de Confederations Cup indruk in de nationale ploeg van de Verenigde Staten. De ploeg van Bod Bradley ging in de eindstrijd in Zuid-Afrika met 3-2 ten onder tegen Brazilië. In de halve eindstrijd was het defensief sterke Team USA verrassend te sterk voor Europees kampioen Spanje.

De fysiek sterke Onyewu begon zijn Europese carrière bij FC Metz, speelde een jaar op huurbasis voor La Louvière en keerde daarna weer terug bij Metz. Sinds 2004 staat hij onder contract bij Standard, dat hem in 2007 nog wel uitleende aan Newcastle United. Met Standard werd hij de afgelopen twee seizoenen kampioen van België.

"Hij is een hele sterke jongen en als je kijkt naar onze selectie kunnen wij wel wat fysiek gebruiken", vertelde algemeen directeur Rik van den Boog onlangs. "Dit is een speler die al jaren in het Amerikaanse elftal speelt en transfervrij is. Het is daarom zeker een speler waar wij in geïnteresseerd zijn." Ook Fenerbahçe had interesse.
voetbalzone

op de site van ac milan staat echter niets
pi_70735239
Nou Onyewu kunnen we ook weer vergeten
pi_70735298
Shit, ik had echt gehoopt op Onyewu.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_70735318
gaat lekker dit
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:47:43 #205
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_70735441
Ach, kunnen ze bij Ajax er echt niks aan doen. Als AC Milan of Real Madrid je willen, dan weet je snel de keuze.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_70735473
quote:
MILANO - Oguchi Onyewu è nato a Washington il 13 Maggio 1982, ha vinto due campionati in Belgio con lo Standard Liegi ed è stato il migliore in campo nella recente semifinale di Confederations Cup fra Stati Uniti e Spagna, oltre ad aver figurato molto bene anche con l'Egitto. Cresciuto nel college della Clemson University e Finalista di Confederations Cup, Onyewu ha alle spalle 117 gare (6 gol) in campionato con lo Standard Liegi. Ha militato anche nel Metz, nel La Louviere e nel Newcastle. E' nazionale Usa: una rappresentativa con la quale ha vinto la Gold Cup nel 2005 e nel 2007, e nella quale vanta un palmares di 38 partite e 5 gol.
www.acmilan.com

TADAAA zo typisch
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:48:39 #207
175985 Silaz
drie bier
pi_70735474
Tegenvaller dit..
Dan maar hopen dat er snel duidelijkheid komt over Obradovic en Prediger. Ondanks dat ik ze nog nooit heb zien voetballen, doen de verhalen me goed.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:50:03 #208
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70735501
gaat goed .

plekkie 5-10 maar dan? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:51:37 #209
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_70735550
Hmm, klote.
Gourmetten of steengrillen?
pi_70735586
Het blijft gewoon eeuwig zonde dat we Van Basten vorig jaar zoveel transfergeld hebben laten verkwisten (om maar eens een mooi woord te gebruiken).
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_70735638
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:52 schreef koningdavid het volgende:
Het blijft gewoon eeuwig zonde dat we Van Basten vorig jaar zoveel transfergeld hebben laten verkwisten (om maar eens een mooi woord te gebruiken).
Inderdaad.... als ze nu 5 miljoen al in twee termijnen willen betalen... En de tijd dat er in de jeugd een bruikbare back loopt is ook al jaren voorbij.....
Ajax!!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:54:18 #212
51286 w00h00
Digital man!
pi_70735646
godverdommeeeeeeeeeeeeeeeee!
pi_70735688
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:52 schreef koningdavid het volgende:
O ja, want als Ajax dat geld wel had hadden ze hem wel gehad?
Als Sulejmani, als, de sterren er vanaf speelt dit seizoen is tie het geld opeens wel waard..
pi_70735709
Tja, valt Ajax weinig te verwijten. Die jongen heeft de clubs + competities voor het uitkiezen.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:56:06 #215
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_70735722
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:38 schreef cheqy het volgende:

[..]

Dit is niet gewoon een aankoop maar een speler waar Jol ervaringen mee heeft.
Dit is niet zomaar blind van een videoband wat halen.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:57:08 #216
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70735755
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:55 schreef lighted het volgende:

[..]

Als Sulejmani, als, de sterren er vanaf speelt dit seizoen is tie het geld opeens wel waard..
Ja, maar dan hebben we nog steeds een typhusverdediging met nog 1 speler minder, zelfs de nieuwe promovendus loopt er zo doorheen.....

Krijgen we hetzelfde gelul weer als vorig jaar rond deze tijd, Ajax zal de wedstrijden met 6-2 gaan winnen etc.

Het is nog niet over natuurlijk, maar met de huidige selectie zie ik echt plaats 5 in het verschiet .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:57:26 #217
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_70735765
Jammer, maar niet geheel onverwacht. Die gozer had al voor de ConfedCup serieus moeten worden benaderd.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:58:24 #218
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_70735798
quote:

[..]
16 miljoen moet Ajax nooit op tafel leggen voor een talent/speler die een jaar goed presteert in de Nederlandse competitie. Eigenlijk gewoon helemaal nooit.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_70735828
Godverdomme...
Koning.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:59:14 #220
51286 w00h00
Digital man!
pi_70735830
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:55 schreef Urquhart het volgende:
Tja, valt Ajax weinig te verwijten. Die jongen heeft de clubs + competities voor het uitkiezen.
Nou dat vind ik wel, je had hem veeeeel eerder vast kunnen leggen. Niet na een confederetion cup waar het stikt van de scouts.

Ik had hem er graag bij willen hebben zeg, nu maar weer hopen op Boulah!
pi_70735872
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:59 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Nou dat vind ik wel, je had hem veeeeel eerder vast kunnen leggen. Niet na een confederetion cup waar het stikt van de scouts.
Ok, ze hadden hem in ieder geval kunnen benaderen, dat is waar. Maar hij is 27, transfervrij en er kwam een groot toernooi aan om zich in de kijker te spelen. Een hele grote kans dus, dat hij Ajax sowieso had laten wachten.
pi_70735884
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het is nog niet over natuurlijk, maar met de huidige selectie zie ik echt plaats 5 in het verschiet .
Wat een ongelooflijke bullshit. Holyfuck.

Volgens velen met de meest waardeloze trainer sinds tijden bij Ajax werden we 3e op 1 punt van Twente ofzo, en nu zouden we met Jol niet eens boven plaats 5 eindigen?

BULLSHIT.

Sulejmani is een jaar verder en gewend. Cvitanich is een jaar verder en gewend. Oleguer is een jaar verder en gewend. Wielaert is een jaar verder en gewend. We hebben nog steeds jongens als Stekelenburg, Emanuelson, Gabri, Vertonghen, Enoh, Luis fuckin Suarez rond lopen.

Kap echt eens met die ongelooflijke debielheid.

Alsof ene fuckin Onyewu het verschil gaat maken; die voegt net zoveel of net zoweinig als Oleguer toe hoor.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:01:35 #223
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_70735907
BS Je weet toch dat HeatWave het post?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_70735910
quote:

[..]

Dat zeg ik niet. We hadden met zo'n 15 miljoen meer te besteden, wel in een andere vijfer kunnen vissen dan de Atouba's van deze wereld.
quote:
Die 16,5 miljoen is hoe dan ook een belachelijk hoog bedrag geweest. Veel teveel.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:02:20 #225
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_70735932
Ajax was gewoon veel te laat met Onyewu. Die had in januari al vastgelegd kunnen worden.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:03:10 #226
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_70735956
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:00 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wat een ongelooflijke bullshit. Holyfuck.

Volgens velen met de meest waardeloze trainer sinds tijden bij Ajax werden we 3e op 1 punt van Twente ofzo, en nu zouden we met Jol niet eens boven plaats 5 eindigen?

BULLSHIT.

Sulejmani is een jaar verder en gewend. Cvitanich is een jaar verder en gewend. Oleguer is een jaar verder en gewend. Wielaert is een jaar verder en gewend. We hebben nog steeds jongens als Stekelenburg, Emanuelson, Gabri, Vertonghen, Enoh, Luis fuckin Suarez rond lopen.

Kap echt eens met die ongelooflijke debielheid.

Alsof ene fuckin Onyewu het verschil gaat maken; die voegt net zoveel of net zoweinig als Oleguer toe hoor.
Iets aan versterking mag er toch wel bij. Maar zo dramatisch is het allemaal nog niet nee.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_70735959
Wat een paniek en slap gezwets zeg. Er moet zeker een verdediger of 2 bij maar als Jol erin slaagt om er een team van te maken zijn wel al een stuk verder dan vorig seizoen. En doe je dus echt wel mee om het kampioenschap.

Als Milan en Real erbij komen ben je als Ajax zijnde simpelweg kansloos.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_70735996
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:02 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax was gewoon veel te laat met Onyewu. Die had in januari al vastgelegd kunnen worden.
Toen wisten ze nog niet eens, dat hij bestond.... Daar kwam blind achter toen hij fm 2009 zat te spelen...
Ajax!!
pi_70736029
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:57 schreef BoerBert het volgende:
Jammer, maar niet geheel onverwacht. Die gozer had al voor de ConfedCup serieus moeten worden benaderd.
Ja, dan had hij vast meteen getekend, met een transfervrije status en een confederations cup in het verschiet.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:08:18 #230
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_70736123
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:03 schreef navigator het volgende:
Wat een paniek en slap gezwets zeg. Er moet zeker een verdediger of 2 bij maar als Jol erin slaagt om er een team van te maken zijn wel al een stuk verder dan vorig seizoen. En doe je dus echt wel mee om het kampioenschap.

Als Milan en Real erbij komen ben je als Ajax zijnde simpelweg kansloos.
Inderdaad. Er wordt hier gereageerd of we Suarez voor 2,50 euro hebben verkocht aan FC Twente. Mensen, kallum an noe góódverdoemme!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:10:04 #231
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70736179
Dat van die Onyewu zat er dik in natuurlijk.
Als die Atouba maar niet wordt gehaald .
-
pi_70736188
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:08 schreef Silenus het volgende:

[..]

Inderdaad. Er wordt hier gereageerd of we Suarez voor 2,50 euro hebben verkocht aan FC Twente. Mensen, kallum an noe góódverdoemme!
Ja, maar iedereen hoort net dat Ajax niet boven de 5e plaats uit gaat komen!!!!!!11111111
pi_70736247
De tijden dat ik Heatwave ging aanvallen op zijn pessimisme zijn voorbij. Hij heeft te vaak gelijk gekregen de afgelopen jaren.
pi_70736252
quote:
Dat dus. Volgens mij is hij zo'n beetje rond die tijd hier al eens geopperd.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_70736265
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:01 schreef _Mike_ het volgende:
BS Je weet toch dat HeatWave het post?
Dan nog trek ik zulke achterlijkheid op dit moment echt zo slecht. Want dat geeft alleen maar aan met wat voor verwachtingen en vertrouwen je dit seizoen in gaat.

Alsof je op 2 augustus al kampioen moet zijn.
quote:
95% van de supporters die nu om het hardst roepen om Onyewu hadden je in januari keihard uitgelachen als je had gezegd dat Ajax toen een 27 jarige Amerikaan van Standard Luik had moeten kopen in plaats van Wielaert.
pi_70736277
Er moet nu wel snel een linksback komen
pi_70736323
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:00 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ok, ze hadden hem in ieder geval kunnen benaderen, dat is waar. Maar hij is 27, transfervrij en er kwam een groot toernooi aan om zich in de kijker te spelen. Een hele grote kans dus, dat hij Ajax sowieso had laten wachten.
pi_70736324
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:12 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dan nog trek ik zulke achterlijkheid op dit moment echt zo slecht. Want dat geeft alleen maar aan met wat voor verwachtingen en vertrouwen je dit seizoen in gaat.

Alsof je op 2 augustus al kampioen moet zijn.
[..]

95% van de supporters die nu om het hardst roepen om Onyewu hadden je in januari keihard uitgelachen als je had gezegd dat Ajax toen een 27 jarige Amerikaan van Standard Luik had moeten kopen in plaats van Wielaert.
Waan van de dag. Zoals ook iedereen roept om Obradovic terwijl 90% die gast nog nooit heeft zien spelen.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_70736446
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:01 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. We hadden met zo'n 15 miljoen meer te besteden, wel in een andere vijfer kunnen vissen dan de Atouba's van deze wereld.

[..]

Die 16,5 miljoen is hoe dan ook een belachelijk hoog bedrag geweest. Veel teveel.
We hadden dan misschien in een andere vijver kunnen vissen.. Vraag me af of de Ajax leiding het goed had gevonden wederom zulke bedragen uit te geven. En ook kom je bij dat soort bedragen al snel uit bij wat meer gevestigde namen die denk ik al lang geen trek meer hebben in clubs zoals Ajax..

Dat 16,5 miljoen teveel is geweest dat blijkt, maar volgens mij zei bijna niemand dat toen dat aan de orde was. Nu ben je een jaar verder en is het opeens belachelijk.

Onyewu/Obradovic/Prediger/Atouba.. het blijven allemaal namen waarvan je niet zeker weet of dat ze nou echt zijn.. Dan zie ik liever dat dit wordt geinvesteerd in potentiele jeugd.. liever over 3 jaar goed oogsten dan opnieuw zo'n verloren jaar met halfbakken aankopen..
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:18:46 #240
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_70736452
Atouba is nu al een cultheld
Jawel, je keek.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:18:49 #241
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70736453
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:48 schreef Noshiba het volgende:

[..]

www.acmilan.com

TADAAA zo typisch
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:19:55 #242
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70736493
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:18 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_70736552
Gabber van me heeft net z´n seizoenkaart binnen en dit pasje blijft meerdere jaren geldig. Volgend jaar mag je dus wel gewoon opnieuw betalen maar krijg je geen nieuwe pas.
Cheap ass bastards zijn het ook. Mij interesseert het niet zo heel veel maar heel veel mensen sparen die kaarten.
Maar ach, wat boeit het Ajax nou wat de supporters belangrijk vinden.
Ik op mijn eigen clubbie af en toe
pi_70736611
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:22 schreef navigator het volgende:
Gabber van me heeft net z´n seizoenkaart binnen en dit pasje blijft meerdere jaren geldig. Volgend jaar mag je dus wel gewoon opnieuw betalen maar krijg je geen nieuwe pas.
Cheap ass bastards zijn het ook. Mij interesseert het niet zo heel veel maar heel veel mensen sparen die kaarten.

Dan gaat-ie toch lekker pokemonkaarten sparen.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:24:36 #245
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_70736639
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:22 schreef navigator het volgende:
Dit zijn ook eerlijk gezegd niet de allergrootste problemen die wij als Ajaxsupporters hebben. Doe mij maar gewoon een goede linksback, dan wil ik het best tot 2070 volhouden met m'n plastic kaartje.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:26:00 #246
52871 Blight
Supersized.
pi_70736694
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:47 schreef Egamer het volgende:
Ach, kunnen ze bij Ajax er echt niks aan doen. Als AC Milan of Real Madrid je willen, dan weet je snel de keuze.
Daar kunnen ze bij Ajax wel wat aan doen. Ik riep de naam van deze speler al vóór de winterstop omdat toen al bekend was dat hij waarschijnlijk zijn contract niet wilde gaan verlengen. Hij had toen al benaderd kunnen worden.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:26:39 #247
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_70736718
Ik ben echt benieuwd wat de reden is voor al deze laksigheid.
pi_70736759
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:23 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Dan gaat-ie toch lekker pokemonkaarten sparen.
Het gaat erom dat Ajax weer gewoon schijt heeft aan de supporters.
Waarom reageer ik eigenlijk op fukking Bert Maalderink
pi_70736767
Zolang er maar IETS van versterking wordt gehaald.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:28:35 #250
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_70736779
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:05 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Ja, dan had hij vast meteen getekend, met een transfervrije status en een confederations cup in het verschiet.
Bedoelde niet zozeer 1 dag voor dat toernooi hoor. Gewoon in het halve jaar daarvoor ofzo. Maar je hebt wel gelijk, hij zal ook niet domweg hebben getekend nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')