abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:03:10 #226
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_70735956
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:00 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wat een ongelooflijke bullshit. Holyfuck.

Volgens velen met de meest waardeloze trainer sinds tijden bij Ajax werden we 3e op 1 punt van Twente ofzo, en nu zouden we met Jol niet eens boven plaats 5 eindigen?

BULLSHIT.

Sulejmani is een jaar verder en gewend. Cvitanich is een jaar verder en gewend. Oleguer is een jaar verder en gewend. Wielaert is een jaar verder en gewend. We hebben nog steeds jongens als Stekelenburg, Emanuelson, Gabri, Vertonghen, Enoh, Luis fuckin Suarez rond lopen.

Kap echt eens met die ongelooflijke debielheid.

Alsof ene fuckin Onyewu het verschil gaat maken; die voegt net zoveel of net zoweinig als Oleguer toe hoor.
Iets aan versterking mag er toch wel bij. Maar zo dramatisch is het allemaal nog niet nee.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_70735959
Wat een paniek en slap gezwets zeg. Er moet zeker een verdediger of 2 bij maar als Jol erin slaagt om er een team van te maken zijn wel al een stuk verder dan vorig seizoen. En doe je dus echt wel mee om het kampioenschap.

Als Milan en Real erbij komen ben je als Ajax zijnde simpelweg kansloos.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_70735996
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:02 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax was gewoon veel te laat met Onyewu. Die had in januari al vastgelegd kunnen worden.
Toen wisten ze nog niet eens, dat hij bestond.... Daar kwam blind achter toen hij fm 2009 zat te spelen...
Ajax!!
pi_70736029
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:57 schreef BoerBert het volgende:
Jammer, maar niet geheel onverwacht. Die gozer had al voor de ConfedCup serieus moeten worden benaderd.
Ja, dan had hij vast meteen getekend, met een transfervrije status en een confederations cup in het verschiet.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:08:18 #230
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_70736123
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:03 schreef navigator het volgende:
Wat een paniek en slap gezwets zeg. Er moet zeker een verdediger of 2 bij maar als Jol erin slaagt om er een team van te maken zijn wel al een stuk verder dan vorig seizoen. En doe je dus echt wel mee om het kampioenschap.

Als Milan en Real erbij komen ben je als Ajax zijnde simpelweg kansloos.
Inderdaad. Er wordt hier gereageerd of we Suarez voor 2,50 euro hebben verkocht aan FC Twente. Mensen, kallum an noe góódverdoemme!
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:10:04 #231
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70736179
Dat van die Onyewu zat er dik in natuurlijk.
Als die Atouba maar niet wordt gehaald .
-
pi_70736188
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:08 schreef Silenus het volgende:

[..]

Inderdaad. Er wordt hier gereageerd of we Suarez voor 2,50 euro hebben verkocht aan FC Twente. Mensen, kallum an noe góódverdoemme!
Ja, maar iedereen hoort net dat Ajax niet boven de 5e plaats uit gaat komen!!!!!!11111111
pi_70736247
De tijden dat ik Heatwave ging aanvallen op zijn pessimisme zijn voorbij. Hij heeft te vaak gelijk gekregen de afgelopen jaren.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_70736252
quote:
Ajax was gewoon veel te laat met Onyewu. Die had in januari al vastgelegd kunnen worden.
Dat dus. Volgens mij is hij zo'n beetje rond die tijd hier al eens geopperd.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_70736265
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:01 schreef _Mike_ het volgende:
BS Je weet toch dat HeatWave het post?
Dan nog trek ik zulke achterlijkheid op dit moment echt zo slecht. Want dat geeft alleen maar aan met wat voor verwachtingen en vertrouwen je dit seizoen in gaat.

Alsof je op 2 augustus al kampioen moet zijn.
quote:
95% van de supporters die nu om het hardst roepen om Onyewu hadden je in januari keihard uitgelachen als je had gezegd dat Ajax toen een 27 jarige Amerikaan van Standard Luik had moeten kopen in plaats van Wielaert.
pi_70736277
Er moet nu wel snel een linksback komen
pi_70736323
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:00 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ok, ze hadden hem in ieder geval kunnen benaderen, dat is waar. Maar hij is 27, transfervrij en er kwam een groot toernooi aan om zich in de kijker te spelen. Een hele grote kans dus, dat hij Ajax sowieso had laten wachten.
pi_70736324
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:12 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dan nog trek ik zulke achterlijkheid op dit moment echt zo slecht. Want dat geeft alleen maar aan met wat voor verwachtingen en vertrouwen je dit seizoen in gaat.

Alsof je op 2 augustus al kampioen moet zijn.
[..]

95% van de supporters die nu om het hardst roepen om Onyewu hadden je in januari keihard uitgelachen als je had gezegd dat Ajax toen een 27 jarige Amerikaan van Standard Luik had moeten kopen in plaats van Wielaert.
Waan van de dag. Zoals ook iedereen roept om Obradovic terwijl 90% die gast nog nooit heeft zien spelen.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_70736446
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:01 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. We hadden met zo'n 15 miljoen meer te besteden, wel in een andere vijfer kunnen vissen dan de Atouba's van deze wereld.

[..]

Die 16,5 miljoen is hoe dan ook een belachelijk hoog bedrag geweest. Veel teveel.
We hadden dan misschien in een andere vijver kunnen vissen.. Vraag me af of de Ajax leiding het goed had gevonden wederom zulke bedragen uit te geven. En ook kom je bij dat soort bedragen al snel uit bij wat meer gevestigde namen die denk ik al lang geen trek meer hebben in clubs zoals Ajax..

Dat 16,5 miljoen teveel is geweest dat blijkt, maar volgens mij zei bijna niemand dat toen dat aan de orde was. Nu ben je een jaar verder en is het opeens belachelijk.

Onyewu/Obradovic/Prediger/Atouba.. het blijven allemaal namen waarvan je niet zeker weet of dat ze nou echt zijn.. Dan zie ik liever dat dit wordt geinvesteerd in potentiele jeugd.. liever over 3 jaar goed oogsten dan opnieuw zo'n verloren jaar met halfbakken aankopen..
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:18:46 #240
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_70736452
Atouba is nu al een cultheld
Jawel, je keek.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:18:49 #241
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70736453
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:48 schreef Noshiba het volgende:

[..]

www.acmilan.com

TADAAA zo typisch
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:19:55 #242
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70736493
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:18 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_70736552
Gabber van me heeft net z´n seizoenkaart binnen en dit pasje blijft meerdere jaren geldig. Volgend jaar mag je dus wel gewoon opnieuw betalen maar krijg je geen nieuwe pas.
Cheap ass bastards zijn het ook. Mij interesseert het niet zo heel veel maar heel veel mensen sparen die kaarten.
Maar ach, wat boeit het Ajax nou wat de supporters belangrijk vinden.
Ik op mijn eigen clubbie af en toe
pi_70736611
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:22 schreef navigator het volgende:
Gabber van me heeft net z´n seizoenkaart binnen en dit pasje blijft meerdere jaren geldig. Volgend jaar mag je dus wel gewoon opnieuw betalen maar krijg je geen nieuwe pas.
Cheap ass bastards zijn het ook. Mij interesseert het niet zo heel veel maar heel veel mensen sparen die kaarten.

Dan gaat-ie toch lekker pokemonkaarten sparen.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:24:36 #245
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_70736639
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:22 schreef navigator het volgende:
Dit zijn ook eerlijk gezegd niet de allergrootste problemen die wij als Ajaxsupporters hebben. Doe mij maar gewoon een goede linksback, dan wil ik het best tot 2070 volhouden met m'n plastic kaartje.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:26:00 #246
52871 Blight
Supersized.
pi_70736694
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:47 schreef Egamer het volgende:
Ach, kunnen ze bij Ajax er echt niks aan doen. Als AC Milan of Real Madrid je willen, dan weet je snel de keuze.
Daar kunnen ze bij Ajax wel wat aan doen. Ik riep de naam van deze speler al vóór de winterstop omdat toen al bekend was dat hij waarschijnlijk zijn contract niet wilde gaan verlengen. Hij had toen al benaderd kunnen worden.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:26:39 #247
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_70736718
Ik ben echt benieuwd wat de reden is voor al deze laksigheid.
pi_70736759
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:23 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Dan gaat-ie toch lekker pokemonkaarten sparen.
Het gaat erom dat Ajax weer gewoon schijt heeft aan de supporters.
Waarom reageer ik eigenlijk op fukking Bert Maalderink
pi_70736767
Zolang er maar IETS van versterking wordt gehaald.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:28:35 #250
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_70736779
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:05 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Ja, dan had hij vast meteen getekend, met een transfervrije status en een confederations cup in het verschiet.
Bedoelde niet zozeer 1 dag voor dat toernooi hoor. Gewoon in het halve jaar daarvoor ofzo. Maar je hebt wel gelijk, hij zal ook niet domweg hebben getekend nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')