quote:Velibor Vasovic schreef:
Dit komt helemaal goed voor Ajax. Kan niet anders. Obradovic speelt aankomend seizoen voor Ajax. Zaakwaarnemer op uitnodiging van Blind en Jol naar Amsterdam.
Vijf miljoen in twee termijnen, wordt binnen afzienbare tijd door bestuur Partizan fiat voor gegeven
quote:Velibor Vasovic schreef:
Het concrete bod van Atletico (vanmorgen per fax binnengekomen, volgens Ivan Tomic) ligt zelfs aanmerkelijk hoger dan de op handen zijnde deal tussen Partizan en Ajax.
Daarom is er een meeting op directie niveau ingelast. Ook als je de volgende info er bij betrekt:
Damjanac wil zijn pupil graag naar Ajax brengen, omdat -zoals diverse malen al verteld- de voorkeur van Ivan bij Ajax ligt. Ik vermoed echter dat er nog een reden achter zit. Misschien binnenkort daar meer over.
quote:Ajax ver met linksback Atouba (HSV)
Door MAARTEN WIJFFELS
AMSTERDAM - Thimothée Atouba moet de eerste aanwinst van Ajax worden in dit seizoen. De 27-jarige linksback wordt transfervrij overgenomen van Hamburger SV.
Atouba speelde 37 interlands voor Kameroen en kwam behalve in de Bundesliga ook al uit in het Engelse Premiership. Daar speelde hij in het seizoen 2004-2005 voor Tottenham Hotspur, de club waar de huidige Ajax-trainer Jol hem leerde kennen.
Jol werkte ook afgelopen seizoen bij HSV met Atouba, die weer fit is bevonden na een langdurige blessureperiode. Hij scheurde afgelopen seizoen zijn achillespees.
Dat Atouba transfervrij kan worden overgenomen van HSV, is omdat hij in Hamburg niet is ingegaan op een voorstel om zijn aflopende contract tegen dezelfde financiële voorwaarden te verlengen.
HSV deed hem een aanbieding op hetzelfde niveau, in de maanden dat de Afrikaan revalideerde van zijn achillespeeskwetsuur. Die liep Atouba op in oktober 2008 in het UEFA Cup-duel met Zilina, in dezelfde poule als waarin Ajax zat.
Atouba is 1.91 meter lang en 80 kilo zwaar en zou meteen de langste veldspeler in de selectie van Jol worden. Die zoekt behalve naar routine ook naar ‘body’ om Ajax weerbaarder te maken. In zijn hele profcarrière speelde Atouba 236 competitiewedstrijden voor vier clubs.
quote:Vertrek ’Hunter’ laat Ajax koud
Van onze Telesportredactie
MADRID, dinsdag
Een eventueel vertrek van Klaas-Jan Huntelaar bij Real Madrid heeft geen nadelige gevolgen voor Ajax. De Amsterdammers kwamen een half jaar geleden een transfersom met de Koninklijke overeen die gedeeltelijk was opgebouwd uit prestatiecomponenten. Ajax heeft destijds laten vastleggen dat de bonussen voor vijf jaar (de lengte van Huntelaars contract) gelden en zijn gebaseerd op de prestaties van Real, ongeacht waar de Nederlander speelt.
Zo lijkt Ajax zelfs garen te spinnen bij het aantrekken van Albiol, Kaka, Cristiano Ronaldo en Karim Benzema. Mogelijk incasseert Ajax ook een percentage van de eventuele nieuwe transfersom van Huntelaar. „We worden er in elk geval niet slechter van”, zegt een woordvoerder. „We hopen echter ook dat het Klaas-Jan goed gaat.”
quote:Verhoeven kost Ajax half miljoen
Van onze Telesportedactie
AMSTERDAM, dinsdag
FC Volendam is niet van plan om Jeroen Verhoeven zonder slag of stoot naar Ajax te laten vertrekken. De Amsterdammers moeten een half miljoen euro betalen om het één jaar doorlopende contract van de 29-jarige keeper af te kopen.
„We zijn al drie weken in voorbereiding en Jeroen vertrekt alleen als Ajax betaalt wat wij willen. Of de transfer doorgaat, ligt dan ook volledig aan Ajax, hoe graag men Jeroen wil”, aldus technisch directeur Peter Wijker, die niet op de transfersom wenst in te gaan.
Hoewel Verhoeven staat te trappelen om naar de ArenA te verhuizen, wil Wijker de doelman graag langer aan FC Volendam binden. „Donderdag heb ik hem via de mail een driejarige aanbieding gedaan.” Mocht Volendam voet bij stuk houden, dan komt wellicht de transfervrije Khalid Sinouh in beeld.
quote:Onyewu neemt tijd
Van onze Telesportredactie
NEW YORK, dinsdag
Ajax is nog steeds in de markt om Oguchi Onyewu in te lijven. „Het is één van de clubs die zich officieel heeft gemeld”, zegt Lyle Yorks, de zaakwaarnemer van de 27-jarige Amerikaan, die benadrukt dat de centrale verdediger de tijd zal nemen om zijn nieuwe club te bepalen. „Eind volgende week zal hij zijn keuze bekendmaken. En Ajax is een serieuze optie.” De Amsterdammers hebben echter stevige concurrentie. Sinds gisteren prijkt ook de naam van het kooplustige Real Madrid op het lijstje geinteresseerden.
Nou check maar eens wat filmpjes op youtube, dan heb je wel een mening over deze man. Hij is doldwaas en ik hoop echt met heel mijn hart dat hij ver van Amsterdam wegblijft.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:07 schreef Wooldoor het volgende:
Fucking verassend, de hele naam Atouba was tot gisteravond niet voorgekomen en ineens in het in een avond rond. Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Ach we kunnen wel een slager gebruiken achterinquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:13 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nou check maar eens wat filmpjes op youtube, dan heb je wel een mening over deze man. Hij is doldwaas en ik hoop echt met heel mijn hart dat hij ver van Amsterdam wegblijft.
Weet niet of hij een slager is. Hij gaat mensen voorbij als hij de achterste man is, neemt ongelofelijk veel risico.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:15 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ach we kunnen wel een slager gebruiken achterin
Ik heb me erg goed vermaakt met die filmpjes moet ik zeggenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:13 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nou check maar eens wat filmpjes op youtube, dan heb je wel een mening over deze man. Hij is doldwaas en ik hoop echt met heel mijn hart dat hij ver van Amsterdam wegblijft.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:54 schreef koningdavid het volgende:
Die filmpjes van hem zijn wel geniaal trouwens. Wat een mafkees.
Jol had hem zowel bij HSV als Tottenham, mag toch hopen dat hij hem kent jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:48 schreef koningdavid het volgende:
Is het al rond dan met die Aboutaleb?
Als ie van HSV komt zal Jol wel weten wat ie aan hem heeft.
Ja, Vonk wil dolgraag derde keeper worden zodat hij het WK in Zuid-Afrika mist.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:01 schreef w00h00 het volgende:
We gaan toch niet 500.000 voor zo'n frikandellen vijver betalen? Beter steek je dat geld in de Arena of kom
je de supporters ergens mee tegemoet. En sowieso Verhoeven, haal dan in iedergeval iemand met ervaring zoals Vonk daar hebben Steek en Vermeer tenminste iets aan..
En optyfen met die Atouba wat een clown is dat zeg.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:11 schreef TAV74 het volgende:
Ok, komen ze ineens met Atouba... neem aan dat Jol weet wat hij doet aangezien hij hem kent, maar mijn hart gaat er nog niet sneller van kloppen.
Ik bedoel een type Vonk, iemand die al jaren lang keeper is en ontzettend veel ervaring op dat gebied heeft.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, Vonk wil dolgraag derde keeper worden zodat hij het WK in Zuid-Afrika mist.
Je kan wel een volledig eredivisiewaardige 3e keeper willen hebben, maar dat soort gasten willen spelen, kijk maar naar Gentenaar. Verhoeven is prima als nummer 3.
Lijkt me echt beter dat ze me dat niet aan gaan doenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat komt nog wel. Als hij in zijn eigen strafschopgebied panna's gaat uitdelen.
Ik zie die gast ook zo nog een medespeler voor de 'fun' een panna geven.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat komt nog wel. Als hij in zijn eigen strafschopgebied panna's gaat uitdelen.
Nog liever Supusepa of Shakison. Ik heb het idee dat Atouba niet zo'n goed idee gaat zijn en een hoop ellende gaat opleveren.quote:
Sowieso nu een grafhekel aan die club gekregen. Onyewu moet naar Ajax verdomme.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:19 schreef Frankz0rz het volgende:
Mooi dat Ajax heeft laten vastleggen dat het ook bonussen krijgt als Huntelaar niet meer bij Real speeltAlleen heb ik toch liever dat Barcelona gewoon weer de titel pakt
quote:Jol werkte ook afgelopen seizoen bij HSV met Atouba, die weer fit is bevonden na een langdurige blessureperiode. Hij scheurde afgelopen seizoen zijn achillespees.
Nee. Oleguer, Wielaert en Sno zijn ook niet gescout. Dit is gewoon een speler die bekend staat bij Jol (helaasquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:22 schreef rompompom het volgende:
Mja, zou die gozer nou heel uitgebreid gescout zijn?
't Was ook eigenlijk een retorische vraag ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee. Oleguer, Wielaert en Sno zijn ook niet gescout. Dit is gewoon een speler die bekend staat bij Jol (helaas).
Toch een pijnlijke conclusie...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
't Was ook eigenlijk een retorische vraag ja..
quote:"Is dit een gevalletje Kuffour of is hij aanzienlijk beter."
Aanzienlijk beter en ook jonger.
Hij viel mij op door zijn enorme rushes aan de linkerkant, zijn verre ingooi en zijn inzet. Bij HSV heb ik hem weer meer zien spelen. Dat deed hij niet slecht al was hij redelijk vaak geblesseerd. Echter is dit een mooie optie. Een transfervrije speler, internationale ervaring, winnaarsmentaliteit en een sterk lichaam. Ik zie het positief. Atouba kan zelfs nog een beetje rouleren met Urby tijdens de wedstrijd. Niet teveel natuurlijk..;) Ik denk dat hij een ideale speler is voor het systeem van Jol (4-4-2 met een ruit op het middenveld).
geen idee of ie gescout is en ook niet of t een favoriet is van Jol al lijkt dat me wel logies aangezien ze bij Tottenham ook al bij elkaar waren. Vind t persoonlijk nog al toevallig dat zn contract is afgelopen nu Jol net bij Ajax zit.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:22 schreef rompompom het volgende:
Mja, zou die gozer nou heel uitgebreid gescout zijn? Ben er nooit zo'n fan van als een trainer z'n favorieten van de vorige club gaat halen. Dit baart me ook zorgen trouwens:
[..]
Wie zegt dat?quote:
Ricardo Moniz mag die nog wel halen van mij.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:34 schreef Nashje het volgende:
Ik vind wel dat V/d Boog en Blind een stokje mogen steken voor al die vriendjes van Jol.
Z'n broer, Lindeman, Petrovic, Sinouh en dalijk die houthakker ook nog. Ik word er een beetje moe van.
Als je met een trainer voor de lange termijn werkt mag je van mij best je eigen "kamp" opzettenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:34 schreef Nashje het volgende:
Ik vind wel dat V/d Boog en Blind een stokje mogen steken voor al die vriendjes van Jol.
Z'n broer, Lindeman, Petrovic, Sinouh en dalijk die houthakker ook nog. Ik word er een beetje moe van.
Ik heb toch liever een verdediger die het simpel houd dan zo'n gek die ff een balletje achter het standbeen doet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:36 schreef cheqy het volgende:
Net wat beelden van Atouba bekeken, wat een kleurrijk figuur.![]()
Heerlijk arrogant en er staat echt iemand, goede uitstraling en kan leuk voetballen. Een verdediger dat we nodig hebben .Als ie dan toch transfervrij is, laat maar komen.
Meer dan geruchten inmiddels. Petrovic is volgens mij bevestigd, alleen wilde Blind dat niet omdat ze Van 't Schip (en sowieso ook Witschge) nog hadden. En Sinouh keept nu bij dat Lucky Ajaxquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:37 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Als je met een trainer voor de lange termijn werkt mag je van mij best je eigen "kamp" opzettenDat deed van Basten ook een beetje, alleen pakte hij na een jaar zijn biezen
Jol is echt niet achterlijk en weet wat hij doet als hij een speler haalt hoop ik. Trouwens, Petrovic en Sinouh zijn alleen nog maar geruchten?
Ach, af en toe zo een aktie. Het viel me gewoon op dat het een sterke verdediger is die veel zijn lichaam gebruikt. Verder heeft ie ook heerlijk rushes langs de lijn waarna hij de bal toch ook vaak voor het doel krijgt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb toch liever een verdediger die het simpel houd dan zo'n gek die ff een balletje achter het standbeen doet.
ik vrees dat dat dus niet doorgaat als dit heerschap komtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een domper dit zeg..
Hopelijk wordt Obradovic snel vastgelegd.
Die tweede actie.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb toch liever een verdediger die het simpel houd dan zo'n gek die ff een balletje achter het standbeen doet.
Deze actie is wel geniaalquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:58 schreef koningdavid het volgende:
Wat een bazenactie. Zie ik Vermaelen niet snel doen.
Mooi dat jij er zo blij mee bent. Ik ben er ook wel blij mee. Het is nu al wel duidelijk op wie er druk gezet moet worden tijdens Feyenoord - Ajax.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:41 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ach, af en toe zo een actie. Het viel me gewoon op dat het een sterke verdediger is die veel zijn lichaam gebruikt. Verder heeft ie ook heerlijk rushes langs de lijn waarna hij de bal toch ook vaak voor het doel krijgt.
Inderdaad. 'Daarnaast heeft ie z'n lichaam mee.'quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mooi dat jij er zo blij mee bent. Ik ben er ook wel blij mee. Het is nu al wel duidelijk op wie er druk gezet moet worden tijdens Feyenoord - Ajax.
Prima.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mooi dat jij er zo blij mee bent. Ik ben er ook wel blij mee. Het is nu al wel duidelijk op wie er druk gezet moet worden tijdens Feyenoord - Ajax.
Mensen verbeteren en dan zelf ook gewoon een fout maken:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb toch liever een verdediger die het simpel houd houdt dan zo'n gek die ff een balletje achter het standbeen doet.
Dat is natuurlijk een moment opname. En daarbij, op youtube worden natuurlijk juist dat soort dingetjes gepost.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als het niks is kunnen jullie altijd het bananenspandoek uit de kast halen inderdaad. Is 'ie zo pleite.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad. 'Daarnaast heeft ie z'n lichaam mee.'Dat zal best ja. Een keertje roepen dat het een kankerzwarte is en 5 minuten later sta je met 10 man op het veld. Zo'n mannetje is het wel.
Of met z'n alle naar de feestwinkel om een bananenneus te kopenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:47 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Als het niks is kunnen jullie altijd het bananenspandoek uit de kast halen inderdaad. Is 'ie zo pleite.
Juist het feit dat het zo laat pas in de media komt doet mij vermoeden dat hij onze nieuwe linksback gaat worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:46 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een moment opname. En daarbij, op youtube worden natuurlijk juist dat soort dingetjes gepost.
Maar goed, Ajax wordt ondertussen aan elke speler op deze aardbol gelinkt. Ik geloof er allemaal nog weinig van, eerst zien.
Ik wacht rustig af.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Juist het feit dat het zo laat pas in de media komt doet mij vermoeden dat hij onze nieuwe linksback gaat worden.
Hoezo? Vertel jij mij nou eens hoe goed Obradovic is. Ik ben nog steeds niet overtuigd van zijn kwaliteiten. Jij wel?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:54 schreef tha_dark het volgende:
Als Ajax nu nog naast Obradovic grijpt dan zijn het echt wel een stel kneuzen bij elkaar.
petrovic komt toch (nog) niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:34 schreef Nashje het volgende:
Ik wel. Ik heb hem een paar hele wedstrijden zien spelen. Inclusief een in het stadion.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoezo? Vertel jij mij nou eens hoe goed Obradovic is. Ik ben nog steeds niet overtuigd van zijn kwaliteiten. Jij wel?
Dan ben jij waarschijnlijk een van de weinige.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik wel. Ik heb hem een paar hele wedstrijden zien spelen. Inclusief een in het stadion.
Hij is goed. Heel goed.
Ik ken hem niet maar ik geloof Dagglaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan ben jij waarschijnlijk een van de weinige.
Ik vind de associatie met pepernoten trouwens ietwat grof in deze, Blawhquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:56 schreef Blawh het volgende:
Atouba, de volgende grootverdiener die geen pepernoot raakt?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:34 schreef sjimz het volgende:
En voor de mensen die denken dat het een pure Jol aankoop is.
Bij Tottenham is hij niet door Jol gehaald want hij was toen nog geen hoofdtrainer, dat was Santini en bij HSV zat hij al voordat Jol daar kwam.
Mijn idee. Wie weet is t een 2e Bogardequote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:36 schreef cheqy het volgende:
Net wat beelden van Atouba bekeken, wat een kleurrijk figuur.![]()
Heerlijk arrogant en er staat echt iemand, goede uitstraling en kan leuk voetballen. Een verdediger dat we nodig hebben .Als ie dan toch transfervrij is, laat maar komen.
Groot verschil is wel dat Obradovic +/- 6 miljoen moet kosten en die Afrikaanse vriend voor noppes op te halen is. En dat is denk ik de grootste overweging die Ajax moet maken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Juist het feit dat het zo laat pas in de media komt doet mij vermoeden dat hij onze nieuwe linksback gaat worden.
Kan je iemand halen die niets liever wil dan voor Ajax spelen, komen ze met zo'n blessuregevoelige goochelaar op de proppen.
Het lijkt me niet dat Ajax 2 links backs gaat halen...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:00 schreef Nashje het volgende:
Atouba zal ook wel deelnemen aan de Afrika Cup? Zijn we 'm sowieso een tijd kwijt. Ik denk dat ie als backup voor Obradovic wordt gezien en Supusepa te licht is bevonden.
Vrees ik ook, maar zou goed zijn om dat wel te doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat Ajax 2 links backs gaat halen...
Niet? Als Supusepa te licht is bevonden? Op dit moment zit er geen enkele linksback in de selectie. Daarnaast is ie transfervrij he.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat Ajax 2 links backs gaat halen...
Obradovic is ook keihard hoor. En onwijs gedreven...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:59 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Groot verschil is wel dat Obradovic +/- 6 miljoen moet kosten en die Afrikaanse vriend voor noppes op te halen is. En dat is denk ik de grootste overweging die Ajax moet maken.
Daarnaast is in het voordeel van Atouba dat hij fysiek erg sterk is, maar het voordeel van Obradovic is dat hij wel kan voetballen.![]()
Persoonlijk zie ik het meer zitten in Obradovic, groot talent dat zich prima bij Ajax kan verder ontwikkelen. En dat fysieke compenseert Onywue wel weer. (hopelijk)
Daar gaat het mij niet om. Ik ga er van uit dat Ajax hem wel gescout heeft en aangezien ze hem willen halen zal hij wel goed zijn. Maar het gaat om de manier waarop. Wachten, wachten, wachten en dan uiteindelijk te laat zijn en dan maar weer met een 2e rangs vervanger komen....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoezo? Vertel jij mij nou eens hoe goed Obradovic is. Ik ben nog steeds niet overtuigd van zijn kwaliteiten. Jij wel?
Owjah.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik vind de associatie met pepernoten trouwens ietwat grof in deze, Blawh
Atouba is te duur (qua salaris) voor de bank. Als Ajax hem haalt, zal hij de beoogde linksback worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:00 schreef Nashje het volgende:
Atouba zal ook wel deelnemen aan de Afrika Cup? Zijn we 'm sowieso een tijd kwijt. Ik denk dat ie als backup voor Obradovic wordt gezien en Supusepa te licht is bevonden.
Wat verdiende Atouba bij Tottenham en HSV?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Atouba is te duur (qua salaris) voor de bank. Als Ajax hem haalt, zal hij de beoogde linksback worden.
Kan ook weer niet al te veel zijn, want anders had-ie wel bij HSV verlengd. Dat heeft-ie niet gedaan omdat ze geen verbeterd contract voorlegden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat verdiende Atouba bij Tottenham en HSV?
Bij HSV 1,8 miljoen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hmm, las net nog dat HSV opzich wel wilde verlengen met Atouba. Weet niet precies waarom dat niet is doorgegaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kan ook weer niet al te veel zijn, want anders had-ie wel bij HSV verlengd. Dat heeft-ie niet gedaan omdat ze geen verbeterd contract voorlegden.
Daar ben ik nog niet zo zeker van. Je hebt nu eigenlijk geen enkele linksback in de selectie en minimaal twee is toch wel een must. Daarnaast zijn de geruchten omtrent Obradovic en zijn zaakwaarnemer ook nog erg hardnekkig, waarom zou Ajax nog steeds met hem om tafel willen als ze al in vergevorderd stadium zouden zijn met Atouba?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Atouba is te duur (qua salaris) voor de bank. Als Ajax hem haalt, zal hij de beoogde linksback worden.
Cool, ik verheug me nu al op Sparta uitquote:
Genoeg om heel Kameroen eten te geven waarschijnlijk...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik geef de hoop nog niet op Daggla. Vandaag komt die zaakwaarnemer naar Amsterdam op uitnodiging van Jol en Blind. Dat doen ze niet voor jandoedel lijkt me.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het was ook goed voor Sulejmani geweest als Obradovic was gekomen.
Hij wilde meer geld.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hmm, las net nog dat HSV opzich wel wilde verlengen met Atouba. Weet niet precies waarom dat niet is doorgegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |