Eagles of death metal. En jij kan hun muziek ook waarderen, denk ik wel. Verdiep jequote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
SLAYEREAGLES OF DEATH
![]()
Goed, ik zal weer ontopic gaan. Katrien.
Nee, zag toevallig een nummer van ze bij Rock Wechter (waarom die naam 'rock' eigenlijk als je Lady GaGa, Boyz Noisequote:Op zondag 12 juli 2009 23:17 schreef Biels het volgende:
[..]
Eagles of death metal. En jij kan hun muziek ook waarderen, denk ik wel. Verdiep je.
Emo'squote:Op zondag 12 juli 2009 23:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, zag toevallig een nummer van ze bij Rock Wechter (waarom die naam 'rock' eigenlijk als je Lady GaGa, Boyz Noiseen de BEP hebt optreden?) en ik vind het maar een stel rare als emo's geklede gasten met depri muziek.
Was nog wel een band met allemaal kerels met baarden, dat was nog wel aardig.
Bolderbast is ook een koningquote:Op zondag 12 juli 2009 23:26 schreef Fortitudo het volgende:
de helden uit Duckstad zijn
jopie uit de hamburgertent
Venijn McSnek
en Diederik Duck
en natuurlijk Donald en Dagobert
het verhaal afgelopen week was ook weer leuk
ZZ Top?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:23 schreef Ritmo het volgende:
Was nog wel een band met allemaal kerels met baarden, dat was nog wel aardig.
Is die door Keno Don Rosa getekend? Ik heb z'n volledige collectie gedownload (ja zeg, probeer dat maar eens gedrukt te vinden) en die zit er niet tussen.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:12 schreef steeg het volgende:
de mooiste verhalen staan toch altijd in die donald duck omnibussen, getekend door Keno Don Rosa. Die details van zijn tekenstijl (L) daar komt katrien gelukkig zelden voor.
het allermooiste verhaal is toch wel dat dagobert te veel geld heeft en daarom een nieuw geldpakhuis bouwt, met een geldstrand en geldzee... compleet met een eigen klimaat. Het eindigt met de neefjes, donald en dagobert op een boot in een orkaan. Natuurlijk zat Zwarte magica er achter. Briljant.
Nee, is een Italiaans verhaal: http://coa.inducks.org/issue.php?c=nl/OD++50#bquote:Op maandag 13 juli 2009 01:51 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Is die door Keno Don Rosa getekend? Ik heb z'n volledige collectie gedownload (ja zeg, probeer dat maar eens gedrukt te vinden) en die zit er niet tussen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |