Hoezo dacht je dat ik een chick wasquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik maandenlang gedacht dat je een chick was.
Katrien heeft helemaal geen tieten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:42 schreef SLP_ het volgende:
[..]
pff is zeker alleen om naar die tieten van katrien te kijken
hoe weet je dan dat het een wijf isquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:43 schreef Meris het volgende:
[..]
Katrien heeft helemaal geen tieten.![]()
Bijna niemand in de DD heeft tieten!![]()
Daarentegen lopen ze wél weer allemaal in hun blote kont.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:43 schreef Meris het volgende:
[..]
Heb jij dan ook ooit een eend met tieten gezien?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:43 schreef Meris het volgende:
[..]
Nou.. ja dat weten we dus niet... Maar er staat altijd zij.. nu gaat dat ook niet helemaal op tegenwoordig maar goed:Pquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:44 schreef SLP_ het volgende:
[..]
hoe weet je dan dat het een wijf ismisschien is het wel een travo
Ja maar dat doen jongeren tegenwoordig ook, tenminste als die broeken niet nog veel verder afzakkenquote:Daarentegen lopen ze wél weer allemaal in hun blote kont.![]()
Oh jawel, de Damesclub bestaat alleen maar uit enorme hangtiet-wijfen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:43 schreef Meris het volgende:
[..]
Dat is een hele sterke en scherpe opmerking op deze tijd van de dag.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:46 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
[..]
Heb jij dan ook ooit een eend met tieten gezien?
Ik ken ze alle 3quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:48 schreef klaasdj het volgende:
Het erge is gewoon dat ik het eerste verhaal ken en weet dat donald en guus samen op dat schip terecht komen.
donald duckgriep
Nacht..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:49 schreef Meris het volgende:
[..]
Dat is een hele sterke en scherpe opmerking op deze tijd van de dag.
wtf..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:49 schreef roflcopter80 het volgende:
I will fuck you like a duck
Kwik, Kwek en Kwakjes
In je fucking duck
I got Lucky
Zouden er echt mensen zijn die op de DD fappen?quote:
Haha echt hequote:
Hm ja, maar ook nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:51 schreef Meris het volgende:
[..]
Nieuwe dag. :L Maar excuus.
deze nacht. Ik ben moe, maar kan nog niet slapen.
Neequote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zouden er echt mensen zijn die op de DD fappen?
Why not?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zouden er echt mensen zijn die op de DD fappen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |