ach ja Tastes differ,quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Skonner en beter (imo) dan alle bagger die Miriah voortgebracht heeft.
Ik ben wel benieuwd of hij zijn kaartje als collectors item bewaard.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die zal wel voor de buis gekluisterd gaan zitten
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu al met mij aan het playen, terwijl je nog niet eens in NL bent
als dat maar goed afloopt
zullen vast wel herdenkingsconcerten komenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of hij zijn kaartje als collectors item bewaard.
Bad boys bad boysquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
What ya gonna, what ya gonna do when they come for you
maar is 80 euro voor janet niet een beetje overpriced ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zullen vast wel herdenkingsconcerten komen
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:31 schreef mike_hunt het volgende:
OMG ik heb de Ketchupsong in mijn hoofd.
70-80 euro is waar iedere artiest het tegenwoordig voor durft te doen geloof ik. vind het schandalig veel voor wie dan ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar is 80 euro voor janet niet een beetje overpriced ?
Sommige fans trappen overal inquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar is 80 euro voor janet niet een beetje overpriced ?
ik doelde meer op Justify my Love.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
What ya gonna, what ya gonna do when they come for you
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan in elk geval niet face down and ass up
veel te gevaarlijk met jou in de buurt
ik vind het voor Madonna meer dan waard. Tis een groot visueel spectakel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:35 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
70-80 euro is waar iedere artiest het tegenwoordig voor durft te doen geloof ik. vind het schandalig veel voor wie dan ook
ahha ja is waar ook jaquote:
Verdad dan krijg je echt Show met een Capital S, veel artiesten zwakken hun europese toers af qua visuals and stuff maar zij nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik vind het voor Madonna meer dan waard. Tis een groot visueel spectakel.
ik zit dan juist weer met Gloria Estefan in mijn hoofdquote:
Dat is wel ene heel erg fout nummerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zit dan juist weer met Gloria Estefan in mijn hoofd
Skonner is eerder een imoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Skonner en beter (imo) dan alle bagger die Miriah voortgebracht heeft.
Die ken ik nog van de basisschoolquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat is wel ene heel erg fout nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |