vanwege het vele gezeik en gezeur ? Maar ga je het dansen zelf niet verschrikkenlijk missen ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:24 schreef Ang3l het volgende:
*zucht*
Ik zit er aan te denken te stoppen met dansen
Slapen ging wel aardig, maar wil dat nog wel een paar dagen om de achterstand in te halenquote:
2,5 jaar Latin & Ballroomquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:07 schreef HuubTuub het volgende:
Angel, kun je niet voor jezelf beginnen? Ondertussen barst je wel van de ervaringen.
Ja.quote:
Ja.quote:Maar ga je het dansen zelf niet verschrikkenlijk missen ?
Amper.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en naast BDF is er in Eindhoven geen andere organisatie actief op hetzelfde niveau ?
En hoe is de stemming onder de anderenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Amper.
Zijn wel wat dansschooltjes, maar meestal is het zo'n cursusje bij een sportschool![]()
Ja we kunnen evt naar Geldrop. Is ook onderdeel van BDF, maar een andere docent.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En hoe is de stemming onder de anderen
zijn er meer waar het gedoe mijlenver de keel uit hangt
kan je als het ware met een groepje vertrekken en voor jullie zelf beginnen ?
zo weer een verloren schaap dat de kudde heeft terug gevondenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:04 schreef hierissieweer het volgende:
Goede morgen, hoe gaat het hier met iedereen?
Moest van jou toch even hoi komen zeggen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo weer een verloren schaap dat de kudde heeft terug gevonden
ach de herder wil graag dat de kudde zo groot mogelijk is/blijftquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Moest van jou toch even hoi komen zeggen?
Volgens mij blijft de zon voorlopig nog wel even weg...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het wel ff een verademing hoor
Morgen mag het weer zon zijn,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |