Met safesearch uit is 50% niet voor de tere ziel van dat jongetje geschikt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:31 schreef doubleyouteaare het volgende:
De zoekresultaten vallen anders best mee.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:31 schreef doubleyouteaare het volgende:
De zoekresultaten vallen anders best mee.
Precies!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:29 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
En wat een vergeetachtig kutjong is het ook. Bezig met een werkstuk, maar weet niet waar het over gaat.
leest:quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:32 schreef TwyLight het volgende:
Spring in de gracht voor een doezoe, altijd helemaal loezoe
Hebben je ouders of vriendin gedaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:34 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Damn, sinds wanneer staat mijn safesearch aan.
Sinds papa en mama je internetverkeer in de gaten houdenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:34 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Damn, sinds wanneer staat mijn safesearch aan.
Mja, ik word er ook altijd wel een beetje geil van, die vieze praatquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:34 schreef SamStar het volgende:
[..]
leest:
"kale poesje en in haar anus!"
"flink in haar kale kut genomen"
"Vrouw met kale kut in allerlei ..."![]()
Precies.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:29 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
En wat een vergeetachtig kutjong is het ook. Bezig met een werkstuk, maar weet niet waar het over gaat.
Dan moet je ¤29,95 betalenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:38 schreef o.us het volgende:
ik wil ook de zoekmachine gebruiken die hij ook gebruikte in die reclame.
link me up, plz?
dan hou ik het maar op google, ik wou het toch alleen maar checken hoe het werkt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |