Ze heeft zware botten en een langzame stofwisseling, doe niet zo flauw.quote:
Nee, dat is Qwea.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:09 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Dus dit is de lekkerste chick van dit forum?_____
D'r tieten ook wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:27 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hoezo is zij lekker? Is haar hoofd al eens geopenbaard op FOK! dan?
* Beauregard laat vast den broecke zakken.
Qwea heeft wel een immens gheyle stem en dito dialect. Ik heb nog wel ergens filmpjes (lees: fapmateriaal) waar ze ruzie maakt met haar moeder.quote:
M'n inbox staat al te wachten op een PMquote:
Ah dat kan natuurlijk wel. Moment.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:18 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
M'n inbox staat al te wachten op een PM
Wiens moeder is dat?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:48 schreef pisnicht het volgende:
geen beaver maar een hamster![]()
[ afbeelding ]
Idem.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:18 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
M'n inbox staat al te wachten op een PM
Ehm, omdat dat is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:22 schreef Biefstuk het volgende:
Hoe weet ik nou dat die melksilo werkelijk van BT is
Hoed je daarvoor, dat wil je echt niet zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:21 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Idem.
En ik schrok net, want ik begin te voldoen aan het type volk dat in de OP beschreven staat.
Dat dus, maar de 21-jarige houdt het geheimquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:08 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Eigenlijk vind die 15 jarige het alleen maar cool om met iemand van 21 te hebben, dat vertelt ze dan ook rond op school.
pwndquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:21 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Idem.
En ik schrok net, want ik begin te voldoen aan het type volk dat in de OP beschreven staat.
Ben benieuwd wie de held is die haar het topic linktquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:26 schreef Biefstuk het volgende:
Als ze straks even kiekt in dit topic. Nou, zal ze wat te lezen hebben
Hij verzwijgt het dan ook bij zijn vrienden irlquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:26 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dat dus, maar de 21-jarige houdt het geheim
Ik denk dat ze erop gaat komen zelfs.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:26 schreef Biefstuk het volgende:
Als ze straks even kiekt in dit topic. Nou, zal ze wat te lezen hebben
Harhar, niet voordat ik in haar gekomen benquote:
Is dat sarcastisch bedoeld of weet je al dat ik dat ga doen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:29 schreef Sjibble het volgende:
Ben benieuwd wie de held is die haar het topic linkt
die plaatjes zijn ook 10duizend keer voorbijgekomenquote:
Waar danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:37 schreef Sjibble het volgende:
[..]
die plaatjes zijn ook 10duizend keer voorbijgekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |