Ik ben echt heel gemeen jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ooh ooh, gemene woorden voor zon lief klein meisje
zolang ze niet te zwaar is heb ik er geen probleem meequote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat mannen nog bespringbaar waren?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:32 schreef Pien85 het volgende:
Pazzio... mag ik je aanraden smileys te gaan gebruiken?
Dat maakt de manier waarop je iets bedoeld toch wat duidelijkerquote:
De mannen moeten idd niet te zwaar zijn, anders is springen helemaal niet tof neequote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zolang ze niet te zwaar is heb ik er geen probleem mee
het zou niet leuk zijn als ik de reacties zou krijgen die ik wilquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar watvoor reactie wilde je dan?
oh ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat maakt de manier waarop je iets bedoeld toch wat duidelijker
Ik heb een slanke vent gescoortquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
De mannen moeten idd niet te zwaar zijn, anders is springen helemaal niet tof nee.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
De mannen moeten idd niet te zwaar zijn, anders is springen helemaal niet tof nee.
Over tegeningaan is vermoeiend, of niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:34 schreef pazzio het volgende:
[..]
het zou niet leuk zijn als ik de reacties zou krijgen die ik wil
zo voorspelbaar dan
Welterustenquote:
Hoe langquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
73kilo moet te doen zijn toch
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
73kilo moet te doen zijn toch
quote:
Trusten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ga ook maar me bedje opzoeken ben bek af slaap lekker
heb me net bedacht blijf nog even klierenquote:
hahah gezelliequote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb me net bedacht blijf nog even klieren
Ik las het (te laat) jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb me net bedacht blijf nog even klieren
quote:
Dankje schatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alleen of in het algemeenquote:
O, met zn tweeën graag, maar das niet echt mogelijk nuquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
alleen of in het algemeen
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, met zn tweeën graag, maar das niet echt mogelijk nu
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan ik zelfs, verbeter het dan goed
1meter90 nog meer vragenquote:
Ik verbeterde slechts de helft van jouw foutenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Loop je het me nou gewoon verkeerd aan te leren?![]()
slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
ga nu maar echt naar bed welterusten slaap lekker mensen
Dan vullen we elkaar mooi aanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik verbeterde slechts de helft van jouw fouten.
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |