Nee hoor, ik doe VWO in combinatie met topsport. Maar als je echt topsport doet begeleiden ze je daar toch in?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:24 schreef Endymion9 het volgende:
[..]
Zucht.
Laat maar. Het enige wat ik wilde weten was of er meer mensen zijn die méér willen, als ik naar complimentjes zou lopen vissen dan had ik er wel om gevraagd.
Een hobby of een sport naast de studie heeft iedereen. Topsport bedrijven naast je studie is heel wat anders. Nogmaals, daar heeft iedere uni wel aparte programma's voor. Gewoon wat verder klikken dan je muis lang is.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:22 schreef Endymion9 het volgende:
Welke sport is niet belangrijk.
En het is géén multitalent verkapt topic.... er zijn -tig mensen die een hobby of sport hebben naast studie.
Thnx.. ik had trouwens niet verwacht dat mensen zo... onwennig? reageren op deze tak van sport.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:43 schreef Meris het volgende:
Waarom is je drive weg? Te weinig tijd naast je studie? Of is gewoon het 'leuke' eraf?
Voor de mensen die sneu reageren op stijldansen, ik moest ook een lachje onderdrukken,
maar wel respect voor de TS. Je hoort het niet veel, maar het is wel een zeer intensieve sport.
Zelf doe ik het niet, want ik ben zo stijf als een hark, maar ik zou het wel naast m'n studie blijven doen, al is het alleen maar voor die gigantische conditie die je er door blijft houden.
![]()
succes in ieder geval
Misschien omdat het in Nederland niet als een sport wordt gezien, er nooit aandacht op tv voor is, het ook niet echt een stoere sport is waar je lekker met een biertje met je voeten op tafel naar de tv gaat kijken, of waarvoor je 1200 kilometer met de auto rijdt om op een groot plein de wedstrijd op een groot scherm te volgen terwijl je het volkslied zingt met 150,000 andere fans, en je er waarschijnlijk geld bij moet leggen om het te kunnen beoefenen in plaats van dat je er iets mee kan verdienen. Om zo maar even wat te noemen.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:46 schreef Endymion9 het volgende:
[..]
Thnx.. ik had trouwens niet verwacht dat mensen zo... onwennig? reageren op deze tak van sport.
Maar.. maar.. so you think you can dance dan..? Mijn favoriete tvprogramma van deze eeuw.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:52 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Misschien omdat het in Nederland niet als een sport wordt gezien, er nooit aandacht op tv voor is, het ook niet echt een stoere sport is waar je lekker met een biertje met je voeten op tafel naar de tv gaat kijken, of waarvoor je 1200 kilometer met de auto rijdt om op een groot plein de wedstrijd op een groot scherm te volgen terwijl je het volkslied zingt met 150,000 andere fans, en je er waarschijnlijk geld bij moet leggen om het te kunnen beoefenen in plaats van dat je er iets mee kan verdienen. Om zo maar even wat te noemen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:52 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Misschien omdat het in Nederland niet als een sport wordt gezien, er nooit aandacht op tv voor is, het ook niet echt een stoere sport is waar je lekker met een biertje met je voeten op tafel naar de tv gaat kijken, of waarvoor je 1200 kilometer met de auto rijdt om op een groot plein de wedstrijd op een groot scherm te volgen terwijl je het volkslied zingt met 150,000 andere fans, en je er waarschijnlijk geld bij moet leggen om het te kunnen beoefenen in plaats van dat je er iets mee kan verdienen. Om zo maar even wat te noemen.
Haha, toen ik dit las wist ik gelijk dat het over stijldansen ging. Niet dat ik er iets mee of tegen heb, maar een vriend van me vertoont altijd dezelfde reactie.quote:
Mijn ervaring met studentensportverenigingen is dat het vaak neerkomt op even snel trainen en dan naar de bar rennen om bier te tankenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:47 schreef Renesite het volgende:
Tijdens studeren is sport erg goed. Laat het alleen dan vrijblijvend zijn en ga bijvoorbeeld bij een studentensportvereniging. Deze doen het ook vrijblijvend(er).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |