Exact.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je als passief lulletje af gaat wachten misschien...
Aha.. glashelder.quote:Zij was trouwens een 1,5 jaar vrijgezel toen ik haar leerde kennen dus 3 maanden geleden…Ze kwam net uit een relatie van 3,5 jaar.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:58 schreef Xeanor het volgende:
Je had na iets van 5 mailtjes al haar telefoonnummer moeten krijgen, bellen en dan afspreken. Ellenlange gesprekken heeft geen enkele vrouw man zin in.
Hij zit vast nog steeds een antwoord te typen. Ik voel een database overload aankomen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:50 schreef TeenWolf het volgende:
Jammer dat TS niet de moeite heeft genomen om maar op 1 post van ons te reageren.....net zo passief hij in de relatie was is hij ook in zijn topic.
eehh zei ik relatie?![]()
Helaas, als lieve jongen krijg je geen relatie, laat staan een superrelatie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:00 schreef mysterieblonde het volgende:
Je lijkt me wel een lieve jongen en als iemand dat eindelijk doorheeft, dan heb je een superrelatie
Om uit te huilen ja. Neuken doet ze ergens anders.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:00 schreef mysterieblonde het volgende:
Met die dude waar ze nu wat mee heeft gaat het toch wel uit en dan komt ze weer bij jou.
Er was nog niet eens sprake van een relatie. Ik zou het echt benauwd krijgen van iemand die me al zo vroeg zo belangrijk maakt en zich zo afhankelijk van me opstelt.quote:Je geeft een hoop in je relatie.
Je kunt best op de juiste momenten lief zijn, maar verder ook initiatief nemen en onafhankelijk zijn. Veel 'lieve' jongens gebruiken het 'lief' zijn als excuus. Ze zijn niet 'lief', het zijn gewoon slappelingen die vrouwen verafgoden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:13 schreef Xeanor het volgende:
Helaas, als lieve jongen krijg je geen relatie, laat staan een superrelatie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |