Jaquote:Op maandag 6 juli 2009 23:14 schreef KingGone het volgende:
[..]
Typen met je tenen en vegen met een krant?
Over een massage krijgen/geven kan je toch wel over meepraten?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:14 schreef Suusje-V het volgende:
wel putverdeurie.
Als jullie willen dat ik hier de sfeer kom verhogen moet niet iedereen langs elkaar heen gaan lullen over dingen waar ik niet over mee kan/wil praten
Ik straal warmte uit. dus als ik in de winter op school rondlop heb ik meisjes die tegen mij aan hangen.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:14 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik kan het niet. Maar ik ben lang en draag meisjes op m'n schouders tijdens concerten. Zelfde effect :]
En ja. Ik ben zo'n eikel die andermans zicht verpest door meisjes op mn schouders te zetten dus ja.
Zonder prik jaquote:
Hoor ik daar Sjoerd?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Daarom zijn er hier zoveel jongens die gitaar spelen en keihard falen.
Dus jij was die incompetente klapjostie voor ons.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:14 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik kan het niet. Maar ik ben lang en draag meisjes op m'n schouders tijdens concerten. Zelfde effect :]
En ja. Ik ben zo'n eikel die andermans zicht verpest door meisjes op mn schouders te zetten dus ja.
Exact hetzelfdequote:Op maandag 6 juli 2009 23:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik straal warmte uit. dus als ik in de winter op school rondlop heb ik meisjes die tegen mij aan hangen.
Omdat ik zo lekker warm ben.
Gezellig.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kom jou nog een keer opzoeken met een honkbalknuppel.
Jij ging op gitaarles?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Daarom zijn er hier zoveel jongens die gitaar spelen en keihard falen.
Godsamme, ja.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:16 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dus jij was die incompetente klapjostie voor ons.
Ligt eraan. Was het bij de Kaiser Chiefs 2 jaar terug, Pinkpop vorige jaar, DJVT (gratisss) in mei?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:16 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dus jij was die incompetente klapjostie voor ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |