Belgen zijn tofquote:Op maandag 6 juli 2009 22:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn familie is anders al 400 jaar nederlands. Moesten die kutduitsers/belgen zich er weer mee bemoeien.
Ik hoef geen worst in mijn mond.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:54 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Maar toch is dat verlangen naar die Bratwurst daar? Ik snap het.
Wisten jullie als dat ik van 30 september tot 3 oktober samen met 10 andere jongens en 120 meiden op kamp ga?quote:
Smijn-style genoemdquote:Op maandag 6 juli 2009 22:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, die grijpt keihard je leuter vast, smijt je op de vloer. en dan verkracht ze jou.
En bij chai blijft?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik hoef geen worst in mijn mond.
[..]
Wisten jullie als dat ik van 30 september tot 3 oktober samen met 10 andere jongens en 120 meiden op kamp ga?
Obesitas-kamp?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik hoef geen worst in mijn mond.
[..]
Wisten jullie als dat ik van 30 september tot 3 oktober samen met 10 andere jongens en 120 meiden op kamp ga?
nee,quote:
Chai heeft wel vertrouwen in mij.quote:
Dat je dat besluit durft te nemen.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:58 schreef lisettebooy het volgende:
Ga zo maar richting bed
Zeg waar kan ik me aanmelden?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
nee,
Het is met allemaal meiden tussen de 15 en 16 die slank zijn en alles doen voor een breezertje.
[..]
Chai heeft wel vertrouwen in mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |