ook een leuk nummerquote:Op maandag 6 juli 2009 22:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Ter afsluiting nog een ondergewaardeerd nummer:
Riiiiight... waar haal jij die wijsheid vandaan Einstein?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:31 schreef majo76 het volgende:
[..]
je moet maar zo denken hij vind het nog kutter
maar vrees niet want hij leeft gewoon nog
Na RTL4 kan je toch naar Ned 3? Dan hoef je niet te kiezen.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hm, je hebt gelijk. Toch maar RTL4 doen dan.
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn vriendin sinds de geboorte van mijn kids niet meer![]()
Niet mijn keuze overigens...en ze had een hekel aan voetbal & MJ
Ik had gratis ook wel tien kinderen voor hem gebaard hoor. Als ie tenminste die vinger zou gebruiken. Shitney, hou nou toch op!quote:
heb jij bewijs dat ie wel dood is dan ?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Riiiiight... waar haal jij die wijsheid vandaan Einstein?
Sterktequote:Op maandag 6 juli 2009 22:29 schreef tass het volgende:
Nu toch eerst het sportjournaal???
Enne bij Will You Be There ging het volume op het uiterste en heb ik eventjes een traantje weggepinkt hoor... ben mijn moeder pas verloren en dat kwam er eventjes bovenop qua gevoel
bonesquote:
Je zal best wel eens gelijk kunnen hebben. Ik vond Scream echt slecht en heb hem ook niet vaak geluisterd en de clip maar 1 keer gezien denk ik.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:31 schreef jollieboer1 het volgende:
[..]
ja ook maar er staat me iets van bij dat Scream daar ook betrekking op had, of ik moet ernaast zitten hoor maar die tekst lijkt me daar aardig op slaan eigenlijk.
Mooi , keuzes maken is moeilijkquote:Op maandag 6 juli 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Allebei! Eerst RTL4, daarna Ned 3!
Schijnt aan te sluiten!
top nummerquote:
Voor de onwetenden onder ons. Dit nummer zul je dan vast herkennen van BNN'en Bart's Grote Stalkshowquote:Op maandag 6 juli 2009 22:33 schreef Copycat het volgende:
Hoe lang is dat bij RTL 4 dan zo? Een kwartiertje maar?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Na RTL4 kan je toch naar Ned 3? Dan hoef je niet te kiezen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:33 schreef majo76 het volgende:
[..]
heb jij bewijs dat ie wel dood is dan ?
ik stikte bijna in mijn kauwgom!!!!!!quote:Op maandag 6 juli 2009 22:33 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik had gratis ook wel tien kinderen voor hem gebaard hoor. Als ie tenminste die vinger zou gebruiken. Shitney, hou nou toch op!
Zijn nabestaanden waren niet voor niets in tranen.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:33 schreef majo76 het volgende:
[..]
heb jij bewijs dat ie wel dood is dan ?
Ik dacht van dezequote:Op maandag 6 juli 2009 22:34 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Voor de onwetenden onder ons. Dit nummer zul je dan vast herkennen van BNN'en Bart's Grote Stalkshow
als die het nou ook niet wetenquote:Op maandag 6 juli 2009 22:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zijn nabestaanden waren niet voor niets in tranen.
Zelfs Houdini had zo'n ontsnapping niet kunnen verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |