Tja dat hou je als allergrootste toch wel.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Of hij was al paar dood en nu nog ff flink cashen door aasgieren om 'm heen.
Ah, je weet er heel veel van zie ik.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
De plastische chirurgie was er wel, maar dan aan zijn neus, zegt hij. Uiteraard ook aan zijn gezicht en lippen, tenminste, dat denk ik, want die lijken me ook anders.
Maar zijn huid konden ze niet met plastische chirurgie doen, om die vlekken weg te werken. Dat was altijd met make-up. Eerst bruin, om de witte vlekken weg te werken. En daarna andersom.
Zie hier ook de armen:
[ afbeelding ]
Het ligt er wel heel disneydik op ja. Maar dat zal goed scoren.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind Heal the World dan weer net iets te soft.
En dat is een nummer dat de komende dagen steeds weer bij me op zal duiken.quote:Man in the mirror daarentegen
.
Jeetje ja, daar kun je het goed zien aan zijn armen. Ze zeiden onlangs toch ook dat hij huidkanker had?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
De plastische chirurgie was er wel, maar dan aan zijn neus, zegt hij. Uiteraard ook aan zijn gezicht en lippen, tenminste, dat denk ik, want die lijken me ook anders.
Maar zijn huid konden ze niet met plastische chirurgie doen, om die vlekken weg te werken. Dat was altijd met make-up. Eerst bruin, om de witte vlekken weg te werken. En daarna andersom.
Zie hier ook de armen:
[ afbeelding ]
Verrekquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:12 schreef dj_ko het volgende:
straks om half 11 nog een special op rtl4 vanaf neverland
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:11 schreef koemleit het volgende:
ah hier is man in the mirror dus niet onderschat, goeie zaak.
Niet gewoon de Larry King special?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:12 schreef dj_ko het volgende:
straks om half 11 nog een special op rtl4 vanaf neverland
70kquote:Op maandag 6 juli 2009 22:09 schreef jollieboer1 het volgende:
hoeveel mensen zouden er wel niet in dat stadion gezeten hebben?
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
TheVulture: zie hier het begin, op kin en hals, geprobeerd weg te werken met bruine make-up:
[ afbeelding ]
De allergrootste qua inkomsten en uitgaven in de muziekindustrie was hij zeker.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:12 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Tja dat hou je als allergrootste toch wel.
Zo'n lijk dat zingt....nah, iets teveel Thriller.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:13 schreef Anonymousz het volgende:
MJ i want you back
Ja ik ben overtuigd nuquote:Op maandag 6 juli 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
TheVulture: zie hier het begin, op kin en hals, geprobeerd weg te werken met bruine make-up:
[ afbeelding ]
Ik praat alleen na wat hij zelf zei, en zijn make up artist verklaarde.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ah, je weet er heel veel van zie ik.![]()
Maar dat verklaart het wel inderdaad.
Ze hadden het er over dat RTL de enige NLse zender was die op Neverland mocht filmen, ik denk het niet dus.quote:
QFTquote:
Liefhebber of niet hij is was gewoon de grootste popartiest in jaren.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
De allergrootste qua inkomsten en uitgaven in de muziekindustrie was hij zeker.
Inderdaad.quote:
ah je hebt kidsquote:Op maandag 6 juli 2009 22:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
QFT
Gelukkig hebben we de beelden/audio nog.
Over een paar jaar swingen mijn 2 kleintjes op de muziek van MJ
quote:
You are not alone vind ik de mooistequote:
quote:
Dat vind ik nou net de slechtste eigenlijk. Ah well.quote:
Een groot artiest was hij zeker.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:16 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Liefhebber of niet hij is was gewoon de grootste popartiest in jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |