Die docu is leuk! Allemaal leuke bekende mensen die van alles over hem vertellen. Maar als het goed is kan je allebei zien. Ik heb Larry King al op Neverland gezien en ik vind Neverland heel treurig nu het leeg is en MJ dood is.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hm, je hebt gelijk. Toch maar RTL4 doen dan.
kippenvelquote:
"jij hebt"quote:
ik vind 'm ook niet heel goed hoor, hier dito qua gezien hebben. Een paar stukjes zijn wel goed, maar 90% is niet best.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je zal best wel eens gelijk kunnen hebben. Ik vond Scream echt slecht en heb hem ook niet vaak geluisterd en de clip maar 1 keer gezien denk ik.![]()
Die faken al hun hele leven.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zijn nabestaanden waren niet voor niets in tranen.
Hoe werkt dat dan precies als je al blank bent. Word je dan opeens zwart?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:36 schreef Isegrim het volgende:
Jullie gaan echt te fucking snel hier.
MJ heeft wel degelijk vitiligo en heeft zichzelf NIET blank willen maken.
Ik heb zelf vitiligo dus ik kan het weten.
Nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan precies als je al blank bent. Word je dan opeens zwart?
?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:39 schreef Isegrim het volgende:
Kan iemand dat verhaal over dat vingertje even uitleggen en/of een linkje plaatsen?
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:39 schreef tass het volgende:
En hop, wat zetten ze aan?? Will You Be There... heb ik dat?! Zo begin ik weer te huieln zo!! Grrrrr!!
"wijst met vingertje!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |