Soury, change we can believe inquote:
Zijkwijfquote:
Ik lust geen worstquote:Op maandag 6 juli 2009 22:09 schreef FANN het volgende:
zet die pasfoto in de OP muis
hebben we tenminste nog iets![]()
deze......... sta je goed op.........
Watte moet ik MJ verafgoden. Luus een schopje geven. Een gebroken hart aanhalen..quote:Op maandag 6 juli 2009 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Soury, change we can believe in.
Je staat met je smoel in de OP dus ophouden met tranen nuquote:Op maandag 6 juli 2009 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
je vrat toch zoveel van die Hemaworsten?
toch?of ben ik nou in de war......?
Allemaalquote:Op maandag 6 juli 2009 22:11 schreef Soury het volgende:
Watte moet ik MJ verafgoden. Luus een schopje geven. Een gebroken hart aanhalen..
Nee ik doe het maar nietquote:
vergeet niet te melden dat je model bentquote:Op maandag 6 juli 2009 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben Fann
Ik ben 23 jaar en ik heb een drain
ik vin dat liedje niet leukquote:Op maandag 6 juli 2009 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Je staat met je smoel in de OP dus ophouden met tranen nu
Ja lastig terugvinden die driequote:Op maandag 6 juli 2009 22:15 schreef seriewoordenaar12 het volgende:
Zow even een post zodat ik deze sc terug kan vinden in m'n actieve topics.
Geheel tegen mijn principes maar vooruit.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vin dat liedje niet leuk![]()
ik wil deze......
mag dat?
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
vergeet niet te melden dat je model bent
Heb je een fotoquote:Op maandag 6 juli 2009 22:16 schreef FANN het volgende:
[..]
o jah...... had ik dat nog niet verteld....
klopt.......
Nee zo niet.quote:
Ik schaam me dood en heb het ook nog geluisterdquote:Op maandag 6 juli 2009 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
jah.... maar ik heb mijn portfolio bij mijn manager laten liggen![]()
ik post er morgen wel eentje
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Enne wanneeer gaat je drain eruit, moeten we misschien met z'n allen een kaart sturenquote:Op maandag 6 juli 2009 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
naar Geer ?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik schaam me dood en heb het ook nog geluisterd
Misschien komt Manu vanavond nog langs, die heeft vast wel een linkje.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Echt te ergquote:
Joop jolingquote:
ow...... dus je kent het héle verhaal..... nou wil ik wel eens weten wie je bentquote:Op maandag 6 juli 2009 22:23 schreef seriewoordenaar12 het volgende:
[..]
Enne wanneeer gaat je drain eruit, moeten we misschien met z'n allen een kaart sturen
Ja en de volgende dag heeft ie per ongeluk een vergrootglas op de vensterbank laten liggen en is alles verschroeidquote:Op maandag 6 juli 2009 22:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien komt Manu vanavond nog langs, die heeft vast wel een linkje.
Je gaat mij niet afvragen wie ik ben; da wil ik nieh.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...... dus je kent het héle verhaal..... nou wil ik wel eens weten wie je bent![]()
maar dat ga je natuurlijk niet vertellen, snap ik ook wel...
misschien kan ik het wel raden......
ik doe aan glazen bolletjes enzo.. dussssssssss
Sproeienquote:Op maandag 6 juli 2009 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ga jij je gras nou maar sproeien want volgende week kom ik het maaien
Wat zij zegtquote:Op maandag 6 juli 2009 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
die had er al een poster van laten makenquote:Op maandag 6 juli 2009 22:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien komt Manu vanavond nog langs, die heeft vast wel een linkje.
Volgens mij had ik als kind een maandblad wat "grasduinen" heet . ZIjn jullie nog lid ofzoquote:Op maandag 6 juli 2009 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Hee ik heb het al afgeschovenquote:Op maandag 6 juli 2009 22:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij ben je ziek aan het worden.
Lijkt me een goed plan. Extra sterkquote:Op maandag 6 juli 2009 22:29 schreef FANN het volgende:
wat posten jullie raar of ligt dat aan mij ?
ik ga effe koffie zette......
Die drain heb je al behoorlijk lang he..quote:Op maandag 6 juli 2009 22:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
vergeet niet te melden dat je model bent
Marrije niet hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 22:30 schreef hondjes het volgende:
[..]
Die drain heb je al behoorlijk lang he..
zo een half jaartje of zo...![]()
hoe lang moet je nog
neen, natuurlijk niet .ons meisje van 23 jaar....die heeft haar drain..quote:
NMNS deed net iets raars ja. Maar verder valt het wel mee toch?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:29 schreef FANN het volgende:
wat posten jullie raar of ligt dat aan mij ?
ik ga effe koffie zette......
Tis echt komkommertijd. Ik heb ech blauw gelegen om deze. Niet het bericht (ja ook wel )maar het commentaar eropquote:Op maandag 6 juli 2009 22:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik las vanmiddag in de Telegraaf dat iemand een blok ijs, zo groot als een voetbal, op zijn schoot had gekregen (gevallen van een vliegtuig) met een gang van 300 km per uur. Geloven jullie die onzinnige nieuwsberichten ook?
Vertel eens wie je mist, dan kunnen wij misschien zeggen waarom.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:33 schreef seriewoordenaar12 het volgende:
Tis kwa aantal users al aardig uitgedunt, komp dah ?
komt me toch zo bekend voor,,quote:Op maandag 6 juli 2009 22:23 schreef seriewoordenaar12 het volgende:
[..]
Enne wanneeer gaat je drain eruit, moeten we misschien met z'n allen een kaart sturen
Daar heb ik vrede mee gesloten. Ja zeg wat denk je 20 cmquote:Op maandag 6 juli 2009 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat het Luciano is?
Weet die van Mathara? Dachtutnie.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat het Luciano is?
De man had enkel blauwe plekken op z'n benen. En het ijsblok, vallen met 300 km per uur, was nog heel.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis echt komkommertijd. Ik heb ech blauw gelegen om deze. Niet het bericht (ja ook wel )maar het commentaar erop
http://www.telegraaf.nl/b(...)igen_penis_af__.html
Tja je kop erbij houden
Luciano werd gesuggereerd, enne LS werd gesuggereerd.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vertel eens wie je mist, dan kunnen wij misschien zeggen waarom.
Help me outquote:Op maandag 6 juli 2009 22:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Weet die van Mathara? Dachtutnie.Of het is een niet nader te noemen user van een niet nader te noemen plaatsje aan het ijselmeer
Neh die niet. Volgens mij heeft deze huisdieren.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Weet die van Mathara? Dachtutnie.Of het is een niet nader te noemen user van een niet nader te noemen plaatsje aan het ijselmeer
Zeg Kloon, kun jij ook kunstjes?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:39 schreef seriewoordenaar12 het volgende:
[..]
Luciano werd gesuggereerd, enne LS werd gesuggereerd.
Bomquote:Op maandag 6 juli 2009 22:39 schreef seriewoordenaar12 het volgende:
[..]
Wut?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Neh die niet. Volgens mij heeft deze huisdieren.
Die eerste lijkt me niet aannemelijk, de tweede al een stuk meer.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:39 schreef seriewoordenaar12 het volgende:
[..]
LS zegt dat hij een ban altijd netjes uitzit en ook geen klonen aanmaakt. Ik geloof hem eigenlijk wel.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die eerste lijkt me niet aannemelijk, de tweede al een stuk meer.
Hoi trouwens.
Kunstjes?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg Kloon, kun jij ook kunstjes?
Sorry, die ken ik niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:39 schreef seriewoordenaar12 het volgende:
[..]
Hmm. Misschien is deze keer een uitzondering? Zo niet dan weet ik het ook niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
LS zegt dat hij een ban altijd netjes uitzit en ook geen klonen aanmaakt. Ik geloof hem eigenlijk wel.
Liegbeest !! Whe got HER !! Het is Talithaquote:
We gaan er een spel van makenquote:
Yep, en hij heet mylo vernoemd naar dat hondje uit de film the mask...quote:
Nee, maar ik heb wel vuurquote:Op maandag 6 juli 2009 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
We gaan er een spel van maken![]()
Heeft U een dartboard
Ohquote:
Komt u naar de meet 5 september ?quote:
Ja godverquote:
NEIN !quote:
Nein is ook bekendquote:
Slaap lekker Marrijequote:Op maandag 6 juli 2009 22:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Later!
Ik ga ook zo naar bed. Welterusten iedereen.
Dat zegt Caro soms.quote:
Denk dat ie zijn vriendin ook zo noemt dus zou kunnenquote:
Car0quote:
Wiequote:Op maandag 6 juli 2009 22:51 schreef Deisyy het volgende:
Ik word zo triest van dat Michael Jackson gedoe op tv, ik denk dat ik niet meer kijk
Nou het zal me echt een zorg zijn sorry... Heb er helemaal niks meequote:
Ik vond zijn muziek best oké. Maar die hele hype nu snap ik echt niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het zal me echt een zorg zijn sorry... Heb er helemaal niks mee
Begrijp er ook geen moer van.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vond zijn muziek best oké. Maar die hele hype nu snap ik echt niet.
Waarom doe je dat dan, je kent ze toch helemaal nietquote:Op maandag 6 juli 2009 22:56 schreef Deisyy het volgende:
En het trieste is dat zijn leven zo triest was![]()
Ik kan me hier helemaal door mee laten voeren, had ik ook toen Lady Di dood ging
Ach als kleuter vond ik hem nog wel gaan .. Deze had ik al singlequote:Op maandag 6 juli 2009 22:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook nietquote:Op maandag 6 juli 2009 22:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dit is SHO nietquote:Op maandag 6 juli 2009 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet![]()
Om Michael Jackson jankende mannen in SHO
Dan volg ik het nieuws en documentaires op tv en dan hoppa, ga ik er helemaal in op. Stom he?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan, je kent ze toch helemaal niet
Ja nou ja stom, je doet het klaarblijkelijk, maar ik begrijp het alleen nietquote:Op maandag 6 juli 2009 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan volg ik het nieuws en documentaires op tv en dan hoppa, ga ik er helemaal in op. Stom he?![]()
Maar mijn tv staat uit nu en ik ga morgen ook niet kijken
Dan had ik er ze wel eruit geschoptquote:
Het zijn ook van die momenten he, ik ben waarschijnlijk ook gewoon aan vakantie toequote:Op maandag 6 juli 2009 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja nou ja stom, je doet het klaarblijkelijk, maar ik begrijp het alleen niet
Maar wat niet is kan komen, ik las dat NMNS zijn B & L eruit heeft gebonjourdquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn ook van die momenten he, ik ben waarschijnlijk ook gewoon aan vakantie toe
Ik snap het wel een beetje .. Die Tv beelden komen met beelden ook wat je nog kent van 10 jaar geleden. Ik heb mijn tv eigenlijk al twee weken niet aan gehad dus op die emoties kunnen ze mij niet pakkenquote:Op maandag 6 juli 2009 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn ook van die momenten he, ik ben waarschijnlijk ook gewoon aan vakantie toe
Nee nee, niet zo hard hè. B&L is nog steeds welkom, we zijn nu vriendenquote:Op maandag 6 juli 2009 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wat niet is kan komen, ik las dat NMNS zijn B & L eruit heeft gebonjourd
Volgens mij hoefde hij daarvoor enkel op delete te klikken.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wat niet is kan komen, ik las dat NMNS zijn B & L eruit heeft gebonjourd
Of op vakantie zijn, dan heb je er nog minder last vanquote:Op maandag 6 juli 2009 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dattie er ook niet even mee wacht totdat de mensen weer terug zijn van vakantie
je account loopt nog door tot 31/12?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee nee, niet zo hard hè. B&L is nog steeds welkom, we zijn nu vrienden
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Volgens mij hoefde hij daarvoor enkel op delete te klikken.
Die tv is gewoon de pestquote:Op maandag 6 juli 2009 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap het wel een beetje .. Die Tv beelden komen met beelden ook wat je nog kent van 10 jaar geleden. Ik heb mijn tv eigenlijk al twee weken niet aan gehad dus op die emoties kunnen ze mij niet pakken
Precies zoals ik het zeg. Anders pretender je ook alles te begrijpen dus moet je het hier maar mee doen.quote:
Dat klinkt wel fijn enzo, maar of dat in de praktijk ook zo uit paktquote:Op maandag 6 juli 2009 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
OKquote:Op maandag 6 juli 2009 23:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Precies zoals ik het zeg. Anders pretender je ook alles te begrijpen dus moet je het hier maar mee doen.
Ik zat je janken met een terugblik op het songfestival. Jaren geleden. Het brengt herinneringen die je vergeten was ofzo.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die tv is gewoon de pest![]()
Ik had nog niet veel gezien, maar vanavond dat concert en daarna Neverland.
Ik ben ook bang van niet, maar we zullen zien.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt wel fijn enzo, maar of dat in de praktijk ook zo uit pakt
maar als ik het gras kom maaien moet ze wel effe optieven heur,......quote:Op maandag 6 juli 2009 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Million Dollar Baby, dat een erg goede film schijnt te zijn, moest op NL3 ook al wijken voor MJ.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:04 schreef Coos het volgende:
Zit ik gvd helemaal klaar voor Spooks op 3, is er alweer een documentaire over die kippenneuker.
Ik vond Pim Fortuyn het allerergste...quote:Op maandag 6 juli 2009 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat je janken met een terugblik op het songfestival. Jaren geleden. Het brengt herinneringen die je vergeten was ofzo.
Bij Heddy Lester met De Malle Molen zeker?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat je janken met een terugblik op het songfestival. Jaren geleden. Het brengt herinneringen die je vergeten was ofzo.
Oh God, dat drama had ik vorig jaar ook met iemand anders. Moet je maar eens aan Liesje vragenquote:Op maandag 6 juli 2009 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
maar als ik het gras kom maaien moet ze wel effe optieven heur,......
Het is in ieder geval beter dan met haat en nijd uit elkaar gaanquote:Op maandag 6 juli 2009 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben ook bang van niet, maar we zullen zien.
Gaan we doenquote:Op maandag 6 juli 2009 23:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oh God, dat drama had ik vorig jaar ook met iemand anders. Moet je maar eens aan Liesje vragen
Dat heb ik eigenlijk bijna nooitquote:Op maandag 6 juli 2009 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is in ieder geval beter dan met haat en nijd uit elkaar gaan
Dat was ook zo'n meetrekker, Pimquote:Op maandag 6 juli 2009 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vond Pim Fortuin het allerergste...
ben ik écht een week ziek van geweest en als ik nu nog filmpies zie hou ik het bijna weer
niet droog
heeft Liesje je gras ook al gemaaidquote:Op maandag 6 juli 2009 23:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oh God, dat drama had ik vorig jaar ook met iemand anders. Moet je maar eens aan Liesje vragen
Exclusief gras maaien, 't staat genoteerdquote:Op maandag 6 juli 2009 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
heeft Liesje je gras ook al gemaaid
nah... la maar dan......![]()
ik wil wel exclusief zijn heur.........
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Exclusief gras maaien, 't staat genoteerd
Lies verteld mij altijd allesquote:Op maandag 6 juli 2009 23:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Liesje weet dat ze niets aan roddelnichten mag vertellen
Wat een combinatiequote:Op maandag 6 juli 2009 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was ook zo'n meetrekker, Pim![]()
En Titanic![]()
Mij wel ik liep standby en als muts zijnde had ik weer es geen radio of tv aan staanquote:
Ik weet het, maar ik was dagen van slag nadat ik Titanic had gezienquote:
Joh, ik neem zelfs de biecht af!quote:
Er worden dagelijks mensen vermoord. Natuurlijk heb ik wel gevolgd wat er toen allemaal speelde. Maar om nu te zeggen dat ik zwaar was aangedaan.quote:
ik zat stomtoevallig net t.v. te kijken en toen kwam er een soort ''breaking news'' en toen zag jequote:Op maandag 6 juli 2009 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Mij wel ik liep standby en als muts zijnde had ik weer es geen radio of tv aan staan![]()
Wist van niks en de krant stond in vuur en vlam
Vind je...?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel erg koel hè
Nou twas nou niet het jongetje van de hoek. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk heel nieuwsgierig ben hoe het geweest zou zijn als ie niet was vermoord.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er worden dagelijks mensen vermoord. Natuurlijk heb ik wel gevolgd wat er toen allemaal speelde. Maar om nu te zeggen dat ik zwaar was aangedaan.
Dus jij bent de schuldige van al die drama'squote:Op maandag 6 juli 2009 23:23 schreef FANN het volgende:
héél raar...... op dat soort momenten zit ik nét voor de t.v. terwijl ik héél weinig t.v. kijk
Mij ook niet.quote:
Dat had ik ook op die dinsdagmiddag met de Twin Towers, ik kijk nooit tv overdag en toen net welquote:Op maandag 6 juli 2009 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zat stomtoevallig net t.v. te kijken en toen kwam er een soort ''breaking news'' en toen zag je
hem daar zo liggen op die parkeerplaats.......![]()
net als bij Lady Di zat ik ook met de t.v. aan en met Michael Jackson ook,
Van Gogh hoorde ik op de radio.....
héél raar...... op dat soort momenten zit ik nét voor de t.v. terwijl ik héél weinig t.v. kijk
Ik ook, maar ik denk dat hij dan alsnog was vermoordquote:Op maandag 6 juli 2009 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou twas nou niet het jongetje van de hoek. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk heel nieuwsgierig ben hoe het geweest zou zijn als ie niet was vermoord.
Dat verbaast me dus juist zo. Dat het erger is als het een bekend persoon betreft.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou twas nou niet het jongetje van de hoek. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk heel nieuwsgierig ben hoe het geweest zou zijn als ie niet was vermoord.
is ook zo.... er was een keer een docu over chineze meisjes die te vondeling waren gelegd en datquote:Op maandag 6 juli 2009 23:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er worden dagelijks mensen vermoord. Natuurlijk heb ik wel gevolgd wat er toen allemaal speelde. Maar om nu te zeggen dat ik zwaar was aangedaan.
Ja dat zijn persoonlijke drama's ik had het over nieuwswaarde. Dat is mijn lijntje qua inkomenquote:Op maandag 6 juli 2009 23:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat verbaast me dus juist zo. Dat het erger is als het een bekend persoon betreft.
De Bijlmerramp deed me veel, en 9/11 en koninginnedag.
Het is niet erger omdat het een bekend iemand is, maar omdat het dan zo uit wordt vergroot word je er erg mee geconfronteerd.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat verbaast me dus juist zo. Dat het erger is als het een bekend persoon betreft.
jah.. de bijlmerramp zat ik bij wijze van spreken ''naast'' die avond was ik gewoon in shockquote:Op maandag 6 juli 2009 23:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk dat dan een ander het had gedaan of dat ie een mysterieus ongeluk zou hebben gekregen want een chantabele relnicht als premier hadden ze echt niet laten gebeuren. Is toch geen vertoning op het wereldtoneel waar Nederland toch al decennia prominent op vertegenwoordigd is.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben toch wel blij dat je dat uiteindelijk niet gedaan hebtquote:Op maandag 6 juli 2009 23:26 schreef FANN het volgende:
toen had ik half china wel willen adopteren zit ik ook te janken....
O dus ik ben niet de enige complotdenker.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik denk dat hij dan alsnog was vermoord
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik vrolijk ook echt op van al die dode mensen en rampen
Denk je dat echt? Een charlatan en maffia figuur als Berlusconi zit er ook al jaren.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat dan een ander het had gedaan of dat ie een mysterieus ongeluk zou hebben gekregen want een chantabele relnicht als premier hadden ze echt niet laten gebeuren. Is toch geen vertoning op het wereldtoneel waar Nederland toch al decennia prominent op vertegenwoordigd is.
jah.... dat dan weer wel......quote:Op maandag 6 juli 2009 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben toch wel blij dat je dat uiteindelijk niet gedaan hebt![]()
Dat was anders aardig druk geworden hier
Maar dat is in Italiequote:Op maandag 6 juli 2009 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Een charlatan en maffia figuur als Berlusconi zit er ook al jaren.
Er is simpelweg een hoop onrecht in de wereld, als je het je allemaal aan gaat trekken kun je beter gelijk een touw pakken, want dan heb je geen leven meer.quote:
Ja iets van Fauré om de grafstemming erin te houden.quote:
weeeeeeeeeeeet ik......... ik ga ook geen touw pakkenquote:Op maandag 6 juli 2009 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is simpelweg een hoop onrecht in de wereld, als je het je allemaal aan gaat trekken kun je beter gelijk een touw pakken, want dan heb je geen leven meer.
Dat staat me juist zo tegen. Dat je je eigenlijk emotioneel laten manipuleren door de media. We vinden het heerlijk al dat drama.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is niet erger omdat het een bekend iemand is, maar omdat het dan zo uit wordt vergroot word je er erg mee geconfronteerd.
De vuurwerkramp in Enschede was er ook zo'n dag of eigenlijk dagen, wat een drama.
Kut badpak is er nog steeds niet.. Moest er ff aan denken toen ik touw zagquote:Op maandag 6 juli 2009 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
weeeeeeeeeeeet ik......... ik ga ook geen touw pakken
Jij dus toch ookquote:Op maandag 6 juli 2009 23:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat staat me juist zo tegen. Dat je je eigenlijk emotioneel laten manipuleren door de media. We vinden het heerlijk al dat drama.
Dat is menselijk en de media speelt erop inquote:Op maandag 6 juli 2009 23:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat staat me juist zo tegen. Dat je je eigenlijk emotioneel laten manipuleren door de media. We vinden het heerlijk al dat drama.
O ja?? Hebbie zo'n badpak met een touwtje door je reet gekocht?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut badpak is er nog steeds niet.. Moest er ff aan denken toen ik touw zag
Dan weet ik meteen wat voor modelletje badpak je hebt besteldquote:Op maandag 6 juli 2009 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut badpak is er nog steeds niet.. Moest er ff aan denken toen ik touw zag
Touwtje zit op mijn rugquote:Op maandag 6 juli 2009 23:39 schreef Coos het volgende:
[..]
O ja?? Hebbie zo'n badpak met een touwtje door je reet gekocht?
ow.. nee ik vind dat écht niet leuk hoor, heb er geen seconde van genoten van die drama'squote:Op maandag 6 juli 2009 23:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat zouden we toch juist niet doenquote:Op maandag 6 juli 2009 23:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat nou! We zijn heel zinvol bezig juist.
neen, denk dat iedereen vol afschuw kijkt..quote:Op maandag 6 juli 2009 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. nee ik vind dat écht niet leuk hoor, heb er geen seconde van genoten van die drama's
ja, je kan ook de t.v. uitzetten maar dan kan je net zo goed met een blinddoek door het leven gaan
is ook weer raaaaaaaaar toch?
of ben ik nou zo afwijkend
Bijlmerramp heb ik toen wel helemaal alles gevolgd dat die May Weggen of hoe heet dat spook....quote:Op maandag 6 juli 2009 23:44 schreef hondjes het volgende:
[..]
neen, denk dat iedereen vol afschuw kijkt..
alleen het ware verhaal hoor je nooit..neem Enschede of de Bijlmerramp.
Daarom denk ik wel ,,,eerst afwachten hoe het nu werkelijk in mekaar zit...en daar komen we waarschijnlijk
nooit achter..
scheuren we hem er gewoon uit..quote:Op maandag 6 juli 2009 23:48 schreef FANN het volgende:
Dit topic wordt een zwarte bladzijde in mijn boek......
Das waar ook!quote:
beter........quote:
Ik zit ook in het TourTopicquote:Op maandag 6 juli 2009 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
beter........![]()
hoe is het met jouw sexleven Honda?![]()
jah.. ik moet wat.... van die ander mongolen hoef je niks te verwachten die zitten nu nog na te denken
dat bedoel ik.......quote:Op maandag 6 juli 2009 23:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Das waar ook!Dan ga ik maar eens heel dramatisch mijn bed opzoeken.
goed, geen klachtenquote:Op maandag 6 juli 2009 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
beter........![]()
hoe is het met jouw sexleven Honda?![]()
jah.. ik moet wat.... van die ander mongolen hoef je niks te verwachten die zitten nu nog na te denken
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
goed, geen klachten![]()
nadenken doe ik niet meer aan, meer zoiets van ..manana...en dat voelt lekker joh
Ik sprak vandaag nog nieuwe "vluchtelingen" die naar Spanje gaan emigreren.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
goed, geen klachten![]()
nadenken doe ik niet meer aan, meer zoiets van ..manana...en dat voelt lekker joh
zie post onder jequote:Op maandag 6 juli 2009 23:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe zit het met die natte doos van jou dan?
Doegquote:Op maandag 6 juli 2009 23:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Das waar ook!Dan ga ik maar eens heel dramatisch mijn bed opzoeken.
Breaking news Muis crashedquote:
Hebben ze alles goed gecontroleerd,,,is het huis legaal enzo..anders moeten ze een gestor nemen..quote:Op maandag 6 juli 2009 23:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik sprak vandaag nog nieuwe "vluchtelingen" die naar Spanje gaan emigreren.
Buren uit het straatje achter mij. Kinderen zijn de deur uit en goed terecht gekomen en hij gaat eind juli vervroegd met pensioen met 60 jaar. Ze hebben een huis op La Palma (canaries) gekocht verkopen de tent hier en hopen voor december over te zijn met hun spullen.
Ja hij is/was jurist.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hebben ze alles goed gecontroleerd,,,is het huis legaal enzo..anders moeten ze een gestor nemen..
Slaap lekker, ik ga d'r ook langzaam maar zeker van tussenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ik neem eerst even mijn medicijnen in en dan ga ik pitten![]()
Trusten allemaal![]()
Maar La Palma zou effe te klein voor mij zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:02 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dan zal het wel kloppen..![]()
alhoewel,![]()
In Spanje weet je het nooit.
Trustequote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
thanks.......![]()
ik neem eerst even mijn medicijnen in en dan ga ik pitten![]()
Trusten allemaal![]()
.
Tenerife! Da's groot en met een -zeker voor een eiland- flinke en best hippe hoofdstad (Santa Cruz, 100.000 + ).quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar La Palma zou effe te klein voor mij zijn.
Je ben niet zomaar van dat eiland af.
Ik zou claustrofobisch worden. Heb gewoon behoefte aan de herrie van de stad zo af en toe.
Ben ook een stadsmens, alhoewel ik nu op een berg woon.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar La Palma zou effe te klein voor mij zijn.
Je ben niet zomaar van dat eiland af.
Ik zou claustrofobisch worden. Heb gewoon behoefte aan de herrie van de stad zo af en toe.
Maar hun zijn van die relaxte blowers dus die worden daar wel 203.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Tenerife! Da's groot en met een -zeker voor een eiland- flinke en best hippe hoofdstad (Santa Cruz, 100.000 + ).
En Tenerife-Zuid duikt gewoon nooit onder de 20 graden (is ook een woestijn dus).
Maar ik zou het te ver vinden. Even naar NL vanuit Barcelona, OK, maar vanaf de Canaries is dat meteen alweer 4,5 uur.
Ja ik ken Reus heel goed. Vriendin woont daar en ga daar sowieso vaak eten in de stad.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:17 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ben ook een stadsmens, alhoewel ik nu op een berg woon.
Maar als ik wil, moet ik wel de stad in kunnen,, even de auto pakken en naar Tarragona of Salou rijden.
Trouwens Reus is ook leuk, de meeste denken alleen een vliegveld, maar is echt een oude stad, en leuk om te winkelen.
17 dagenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja ik ken Reus heel goed. Vriendin woont daar en daar sowieso vaak eten in de stad.![]()
Nog twee en een halve week hondjes!!
nee hier: http://www.eltemplodelsol.com/quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:23 schreef hondjes het volgende:
[..]
17 dagen![]()
Zit je op die camping aan de zijweg tussen het dorp en de N34, met zo een groene palmboom op de schutting.?
Ziet er goed uit..de campingquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:25 schreef Coos het volgende:
[..]
nee hier: http://www.eltemplodelsol.com/
effe op subpagina foto's klikken.
zie je helemaal rechtsonder mijn vriend.
Een paar jaar geleden hebben we kerst gevierdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:32 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ziet er goed uit..de camping
wie,,Sinterklaas![]()
die met die toetjes of bij de stacaravan?
Die met die toetjes. Die heeft twee restaurants in Reus. En dat was ook degene die jullie had kunnen helpen toen de koop niet zo makkelijk liep. Geslepen zakenman!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:32 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ziet er goed uit..de camping
wie,,Sinterklaas![]()
die met die toetjes of bij de stacaravan?
Dat zijn juist de leuke dingen .quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden hebben we kerst gevierd![]()
Zie je het voor je, iedereen in zijn blote kont met kerstmutsen op en natuurlijk een heuse versierde boom.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:39 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat zijn juist de leuke dingen .![]()
Met voetballen komt er ook altijd een Sinterklaas in de Nederlandse kroegen van Salou.
wel, ik ga maar eens vrolijk en zonder drama mijn bed in.
trusten allemaal
Nu wel, en staat erop,quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:22 schreef Coos het volgende:
En je hebt je giro gezien hondjes?
er zit alweer een flinke deuk in het saldo![]()
Als je in mijn durp zou wonen wel. Kan je zelfs de dvdtjes wel achterwege laten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:05 schreef Coos het volgende:
Morgen komen ze meten voor de nieuwe voordeur tussen 8 en een.
Waardeloos dat wachten altijd![]()
Totaal geen zin in.
Ik zou natuurlijk een experiment kunnen doen. Gewoon de voordeur openzetten. TV aan, harde muziek op een dvdtje met harde boorgeluiden en dan lekker zelf boodschappen gaan doen.
Zou er nog wat in mijn huis staan al ik terugkom?
Moggels!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:55 schreef Gert het volgende:
Zo, de plantjes buiten hebben weer water.
Mogge.
Dat biotritme van jou hè... Frits!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:46 schreef seriewoordenaar12 het volgende:
Wat een triest zooitje, buiten dan te verstaan.
Frits; zo heet de vacht van mijn langharige cavia dat ik op m'n kop heb zitten als toupetquote:
Da's wel een warme bedoening lijkt me. Zeker als er eens flink nagedacht moet worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:54 schreef seriewoordenaar12 het volgende:
[..]
Frits; zo heet de vacht van mijn langharige cavia dat ik op m'n kop heb zitten als toupet
Denken gaat beter met een warme kop als met een kouwe kop.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's wel een warme bedoening lijkt me. Zeker als er eens flink nagedacht moet worden.
Amanda!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:54 schreef seriewoordenaar12 het volgende:
[..]
Frits; zo heet de vacht van mijn langharige cavia dat ik op m'n kop heb zitten als toupet
quote:
Als dat wel zo is dan kunnen ze dat hier niet meer komen vertellen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geen Fokkers verzopen in Den Haag?![]()
[ afbeelding ]
Ja, nou ja, 't zou kunnen dat derden de lijken voorbij hebben zien drijven op de A4 of A12quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als dat wel zo is dan kunnen ze dat hier niet meer komen vertellen.
quote:Vrouw trouwt met hond
GHANA - De 29-jarige Emily Mabou uit Ghana was zo gek van haar hond dat ze heeft besloten met het dier te trouwen.
De ceremonie werd bijgewoond door een priester en enkele dorpsbewoners. De vrouw trouwde met haar hond omdat deze 'over kwaliteiten beschikt die alleen haar vader had'.
Ze hield ervan om 'honds' te worden uhm...behandelt ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Raar bericht in de Telegraaf![]()
[..]
Wel met de kinderen heel erg in de plassen gestamptquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geen Fokkers verzopen in Den Haag?![]()
[ afbeelding ]
nee ik las hem idd ook niet meerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb Frits al tijden niet gezien op fok
Ja, maar ik had de connectie "Waakhond-bewaken-Oostenrijk-Fritzl-Kelder-afblaffenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:18 schreef seriewoordenaar12 het volgende:
[..]
Ze hield ervan om 'honds' te worden uhm...behandelt ?
Goesso.......je weet dat er allerlei shit uit rioleringen komt als ze overstromen? Menselijke uitwerpselen including allerlei bacteriën en zulks?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel met de kinderen heel erg in de plassen gestampt
Ja, en ik heb wel eens gehoord van wasmachinesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goesso.......je weet dat er allerlei shit uit rioleringen komt als ze overstromen? Menselijke uitwerpselen including allerlei bacteriën en zulks?
Ze vind zichzelf vast niks meer waard en daarom heeft ze die wens waarschijnlijk om zichzelf te straffen door te trouwen met een beest.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar ik had de connectie "Waakhond-bewaken-Oostenrijk-Fritzl-Kelder-afblaffen" m.b.t. die kwaliteiten
Weet je wat ik me nou afvraag? Waarom jij een kloon gebruikt om te posten, terwijl je hier al goed bekend bent volgens mij. Wrom is da?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:21 schreef seriewoordenaar12 het volgende:
[..]
Ze vind zichzelf vast niks meer waard en daarom heeft ze die wens waarschijnlijk om zichzelf te straffen door te trouwen met een beest.
En een kloon die wat moeite heeft met d's en t'squote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Weet je wat ik me nou afvraag? Waarom jij een kloon gebruikt om te posten, terwijl je hier al goed bekend bent volgens mij. Wrom is da?
Jullie vragen mij allerij dingen af en ik ga er niet op inquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Weet je wat ik me nou afvraag? Waarom jij een kloon gebruikt om te posten, terwijl je hier al goed bekend bent volgens mij. Wrom is da?
Niet zo taalvaardig voor een seriewoordenaar.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:28 schreef seriewoordenaar12 het volgende:
[..]
Jullie vragen mij allerij dingen af en ik ga er niet op in; zoals de waard is....
Uhmmmm......quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niet zo taalvaardig voor een seriewoordenaar.doe je dat nou expres?
Ik type vaak snel en let niet zo op foutjes als ik op fok! zitquote:
Het is geen kwestie van vertrouwen. Het is puur nieuwsgierigheid.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:28 schreef seriewoordenaar12 het volgende:
[..]
Jullie vragen mij allerij dingen af en ik ga er niet op in; zoals de waard is....
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van vertrouwen. Het is puur nieuwsgierigheid.
Vieh oer kaffee zeitquote:
J'ai parlez un petit peut francais aussi.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:18 schreef FANN het volgende:
maar hij spreekt wel steeds duits da's weer minder![]()
is het Bart ?
Neo dus.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:17 schreef FANN het volgende:
mmmmmmmmm we hebben natuurlijk wel een paar aanwijzingen![]()
zijn AVA is; Van-Dale-groot-woordenboek
de betekenis van wat er onder staat is een gokje, misschien bedoelt ie
''pas op voor fatsoenrakkers'' ?
onderschrift![]()
PASCHAR-An angel who is listed among the so-called seven throne angels. They perform any possible mission at the command of God or his powerful servants. Paschar is also considered a guard or watcher of the curtain or gate surrounding the seventh heaven, the veil that in some Jewish traditions surrounds the very throne of God. (See also Mekabah Angels.)
en
Love your neighbour till his wife gets home;
is een album van The Doors "Soft Parade"
én hij drinkt liters koffie![]()
ikke nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:19 schreef seriewoordenaar12 het volgende:
[..]
J'ai parlez un petit peut francais aussi.
Nee, ik wil voor bijna alles en iedereen worden aangezien maar niet voor neoquote:
Dus die ken je ook al........quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:32 schreef seriewoordenaar12 het volgende:
[..]
Nee, ik wil voor bijna alles en iedereen worden aangezien maar niet voor neo
Nou ja, de engel, de link naar de buren... weet je het zeker?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:32 schreef seriewoordenaar12 het volgende:
[..]
Nee, ik wil voor bijna alles en iedereen worden aangezien maar niet voor neo
Met die engelen en die buren denk ik het ook.quote:
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, de engel, de link naar de buren... weet je het zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |