Soury, change we can believe inquote:
Zijkwijfquote:
Ik lust geen worstquote:Op maandag 6 juli 2009 22:09 schreef FANN het volgende:
zet die pasfoto in de OP muis
hebben we tenminste nog iets![]()
deze......... sta je goed op.........
Watte moet ik MJ verafgoden. Luus een schopje geven. Een gebroken hart aanhalen..quote:Op maandag 6 juli 2009 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Soury, change we can believe in.
Je staat met je smoel in de OP dus ophouden met tranen nuquote:Op maandag 6 juli 2009 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
je vrat toch zoveel van die Hemaworsten?
toch?of ben ik nou in de war......?
Allemaalquote:Op maandag 6 juli 2009 22:11 schreef Soury het volgende:
Watte moet ik MJ verafgoden. Luus een schopje geven. Een gebroken hart aanhalen..
Nee ik doe het maar nietquote:
vergeet niet te melden dat je model bentquote:Op maandag 6 juli 2009 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben Fann
Ik ben 23 jaar en ik heb een drain
ik vin dat liedje niet leukquote:Op maandag 6 juli 2009 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Je staat met je smoel in de OP dus ophouden met tranen nu
Ja lastig terugvinden die driequote:Op maandag 6 juli 2009 22:15 schreef seriewoordenaar12 het volgende:
Zow even een post zodat ik deze sc terug kan vinden in m'n actieve topics.
Geheel tegen mijn principes maar vooruit.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vin dat liedje niet leuk![]()
ik wil deze......
mag dat?
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
vergeet niet te melden dat je model bent
Heb je een fotoquote:Op maandag 6 juli 2009 22:16 schreef FANN het volgende:
[..]
o jah...... had ik dat nog niet verteld....
klopt.......
Nee zo niet.quote:
Ik schaam me dood en heb het ook nog geluisterdquote:Op maandag 6 juli 2009 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
jah.... maar ik heb mijn portfolio bij mijn manager laten liggen![]()
ik post er morgen wel eentje
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Enne wanneeer gaat je drain eruit, moeten we misschien met z'n allen een kaart sturenquote:Op maandag 6 juli 2009 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
naar Geer ?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik schaam me dood en heb het ook nog geluisterd
Misschien komt Manu vanavond nog langs, die heeft vast wel een linkje.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Echt te ergquote:
Joop jolingquote:
ow...... dus je kent het héle verhaal..... nou wil ik wel eens weten wie je bentquote:Op maandag 6 juli 2009 22:23 schreef seriewoordenaar12 het volgende:
[..]
Enne wanneeer gaat je drain eruit, moeten we misschien met z'n allen een kaart sturen
Ja en de volgende dag heeft ie per ongeluk een vergrootglas op de vensterbank laten liggen en is alles verschroeidquote:Op maandag 6 juli 2009 22:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien komt Manu vanavond nog langs, die heeft vast wel een linkje.
Je gaat mij niet afvragen wie ik ben; da wil ik nieh.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...... dus je kent het héle verhaal..... nou wil ik wel eens weten wie je bent![]()
maar dat ga je natuurlijk niet vertellen, snap ik ook wel...
misschien kan ik het wel raden......
ik doe aan glazen bolletjes enzo.. dussssssssss
Sproeienquote:Op maandag 6 juli 2009 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ga jij je gras nou maar sproeien want volgende week kom ik het maaien
Wat zij zegtquote:Op maandag 6 juli 2009 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
die had er al een poster van laten makenquote:Op maandag 6 juli 2009 22:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien komt Manu vanavond nog langs, die heeft vast wel een linkje.
Volgens mij had ik als kind een maandblad wat "grasduinen" heet . ZIjn jullie nog lid ofzoquote:Op maandag 6 juli 2009 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Hee ik heb het al afgeschovenquote:Op maandag 6 juli 2009 22:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij ben je ziek aan het worden.
Lijkt me een goed plan. Extra sterkquote:Op maandag 6 juli 2009 22:29 schreef FANN het volgende:
wat posten jullie raar of ligt dat aan mij ?
ik ga effe koffie zette......
Die drain heb je al behoorlijk lang he..quote:Op maandag 6 juli 2009 22:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
vergeet niet te melden dat je model bent
Marrije niet hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 22:30 schreef hondjes het volgende:
[..]
Die drain heb je al behoorlijk lang he..
zo een half jaartje of zo...![]()
hoe lang moet je nog
neen, natuurlijk niet .ons meisje van 23 jaar....die heeft haar drain..quote:
NMNS deed net iets raars ja. Maar verder valt het wel mee toch?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:29 schreef FANN het volgende:
wat posten jullie raar of ligt dat aan mij ?
ik ga effe koffie zette......
Tis echt komkommertijd. Ik heb ech blauw gelegen om deze. Niet het bericht (ja ook wel )maar het commentaar eropquote:Op maandag 6 juli 2009 22:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik las vanmiddag in de Telegraaf dat iemand een blok ijs, zo groot als een voetbal, op zijn schoot had gekregen (gevallen van een vliegtuig) met een gang van 300 km per uur. Geloven jullie die onzinnige nieuwsberichten ook?
Vertel eens wie je mist, dan kunnen wij misschien zeggen waarom.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:33 schreef seriewoordenaar12 het volgende:
Tis kwa aantal users al aardig uitgedunt, komp dah ?
komt me toch zo bekend voor,,quote:Op maandag 6 juli 2009 22:23 schreef seriewoordenaar12 het volgende:
[..]
Enne wanneeer gaat je drain eruit, moeten we misschien met z'n allen een kaart sturen
Daar heb ik vrede mee gesloten. Ja zeg wat denk je 20 cmquote:Op maandag 6 juli 2009 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat het Luciano is?
Weet die van Mathara? Dachtutnie.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat het Luciano is?
De man had enkel blauwe plekken op z'n benen. En het ijsblok, vallen met 300 km per uur, was nog heel.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis echt komkommertijd. Ik heb ech blauw gelegen om deze. Niet het bericht (ja ook wel )maar het commentaar erop
http://www.telegraaf.nl/b(...)igen_penis_af__.html
Tja je kop erbij houden
Luciano werd gesuggereerd, enne LS werd gesuggereerd.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vertel eens wie je mist, dan kunnen wij misschien zeggen waarom.
Help me outquote:Op maandag 6 juli 2009 22:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Weet die van Mathara? Dachtutnie.Of het is een niet nader te noemen user van een niet nader te noemen plaatsje aan het ijselmeer
Neh die niet. Volgens mij heeft deze huisdieren.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Weet die van Mathara? Dachtutnie.Of het is een niet nader te noemen user van een niet nader te noemen plaatsje aan het ijselmeer
Zeg Kloon, kun jij ook kunstjes?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:39 schreef seriewoordenaar12 het volgende:
[..]
Luciano werd gesuggereerd, enne LS werd gesuggereerd.
Bomquote:Op maandag 6 juli 2009 22:39 schreef seriewoordenaar12 het volgende:
[..]
Wut?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Neh die niet. Volgens mij heeft deze huisdieren.
Die eerste lijkt me niet aannemelijk, de tweede al een stuk meer.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:39 schreef seriewoordenaar12 het volgende:
[..]
LS zegt dat hij een ban altijd netjes uitzit en ook geen klonen aanmaakt. Ik geloof hem eigenlijk wel.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die eerste lijkt me niet aannemelijk, de tweede al een stuk meer.
Hoi trouwens.
Kunstjes?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg Kloon, kun jij ook kunstjes?
Sorry, die ken ik niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:39 schreef seriewoordenaar12 het volgende:
[..]
Hmm. Misschien is deze keer een uitzondering? Zo niet dan weet ik het ook niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
LS zegt dat hij een ban altijd netjes uitzit en ook geen klonen aanmaakt. Ik geloof hem eigenlijk wel.
Liegbeest !! Whe got HER !! Het is Talithaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |