Die concurrentie is zo hard, je zal echt niet bij de één 25% meer verdienen oid..Ik zou eerder kijken naar de krant waar je een wijk met veel flats hebt, liefst nog met veel oude mensen ook, die zijn relatief gul aan het eund v/h jaar als je langs komt voor de fooi..quote:Op maandag 6 juli 2009 22:03 schreef nielsenmartin het volgende:
Ik zoek een bijbaan in de vorm van kranten rondbrengen.
Heeft iemand enig idee hoeveel ik kan verdienen met het bezorgen van een (ochtend)krant? Waarschijnlijk krijg je voor een ochtendkrant het meest, want wie wil er nou vroeg z'n bed uit, maar heeft iemand enig idee met welke krant je lekker veel kan verdienen?
Bossche Omroep?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:50 schreef Kreator het volgende:
Ik deed vroegah reclamefolders. Dan kreeg ik 1 cent voor een folder, 2 cent voor een Autoweekkrant en ook 2 of 3 cent voor een huis aan huis.
Soms leverde dat best wel een aardig bedrag per dag op (als er veel folders waren, die je toen nog zelf moest vouwen wat een HELS karwei was...)
Moest ik 3x per week een ronde lopen dacht ik, van 4/500 stuks.
ik zie geen twente logo in je avatar, maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat zou mijn Twente logo in m'n avatar wel verklaren...
Ik heb mijzelf meteen aangemeld. Hopelijk is er wat te vinden...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:21 schreef La_Vita het volgende:
Bij de Stentor hebben ze mensen tekort. Hier komt de krant vaak pas om 8 uur dus je zou mij een plezier doen om voor de Stentor te kiezen
Dat herken ik, ik heb zowel kranten gelopen als folders, maar dat verdiende niet veel omdat het een lokale middagkrant was (waarbij ik ook geregeld wat in moest vouwen) en het geld dat ik met folders lopen verdiende liet ook veel te wensen over...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:50 schreef Kreator het volgende:
Ik deed vroegah reclamefolders. Dan kreeg ik 1 cent voor een folder, 2 cent voor een Autoweekkrant en ook 2 of 3 cent voor een huis aan huis.
Soms leverde dat best wel een aardig bedrag per dag op (als er veel folders waren, die je toen nog zelf moest vouwen wat een HELS karwei was...)
Moest ik 3x per week een ronde lopen dacht ik, van 4/500 stuks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |