Gewoon doen als je met pensioen gaat. Als dat nog bestaat dan.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:07 schreef Howl het volgende:
[..]
Dat klinkt beter. Maar als die boot dan aankomt in New York, dan is mijn hele vakantie alweer voorbij.
Gewaagd hoor, van één van je schoenen naar twee van je schoenen.quote:
Jij ookquote:
Die zijn wel mooi !quote:
[opa-vertelt]quote:Op maandag 6 juli 2009 22:05 schreef djayzz het volgende:
[..]
die vlucht uit brazilie die neerstorte.... 1 maand daarvoor had ik die vlucht
Bedankt voor de tune in mijn hoofdquote:
ver van je bed enzo...quote:Op maandag 6 juli 2009 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is best wel eng dan.
De vader van een vriendin van mijn zusje vliegt de route ook regelmatig.
Oh daar heb ik iets over gelezen.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
[opa-vertelt]
Ik maakte een week voor de Herald of Free Enterprise de overtocht naar Engeland met dezelfde lijn.
[/opa-vertelt]
Ja he vond ik dus ook, yeeehquote:Op maandag 6 juli 2009 22:09 schreef STING het volgende:
[..]
Gewaagd hoor, van één van je schoenen naar twee van je schoenen.
Nou ja, het is in ieder een......stap......vooruit.
Vertel vertel, wat was het onderwerp.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
avond
Net de hele avond zitten kletsen met een vriendin van mn tante, interessant gesprek
met 2 schoenen kan je beter dansenquote:
Inderdaad. En je moet maar zo denken de kans is groter dat je met de auto verongelukt dan met het vliegtuig.quote:
Love, exciting and newquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Love, exciting and new
Come Aboard. We're expecting you.
Love, life's sweetest reward.
Let it flow, it floats back to you.
Zo vaak is die lijn tot dusver niet verongelukt tenslotte.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad. En je moet maar zo denken de kans is groter dat je met de auto verongelukt dan met het vliegtuig.
Dat is iets voor ouderen.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is er mis met een romantische cruise?
Niks, als ik iemand had zou ik die zo gaan makenquote:Op maandag 6 juli 2009 22:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is er mis met een romantische cruise?
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad. En je moet maar zo denken de kans is groter dat je met de auto verongelukt dan met het vliegtuig.
Inderdaadquote:Op maandag 6 juli 2009 22:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo vaak is die lijn tot dusver niet verongelukt tenslotte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |