Ik en mijn vriend hebben een tijd terug een trio gehad met een leuk meisje.
Heel gezellig nix aan het handje en dat was absoluut voor herhaling vatbaar.
Ben niet jaloers aangelegd dus dat scheelt

Maar nu het volgende... de laatste keer (trio dus, zelfde meisje) was nou niet echt om te zeggen een trio... we hadden gestapt en ik was moe dus ik had geen zin. Kan beuren denk.
Nou dacht mijn vriend ik maak wel zin bij je maar dus niet. Ondertussen ( want slapen kon ik niet door dat gevleug om me heen) was hij ook bezig met haar. Niet erg als ik ook zin had gehad..... Maar nu komt het... meneer duikt er dus gewoon boven op en gaat haar even lekker liggen aandouwen terwijl ik er dus naast lig.
Das nou niet mijn idee van een trio. Ben ook heel booos geweest, heel verdrietig en we hebben er tig malen over gepraat maar het blijft knagen en terug komen in mijn hoofd.
Ik weet niet goed wat ik er nou mee aan moet... ik voel me aan de ene kant ontzettend gekwetst... aan de andere kant verwijt ik mezelf dat ik het op dat moment geen halt toe geroepen heb omdat ik deed alsof ik sliep.
Wat moet ik hier nou mee? Iemand tips of ervaring mee? Als dit beter in psychologie past voel je niet geremd om hem te verplaatsen hoor

Kus Franja