abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 juli 2009 @ 20:51:57 #276
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_70945406
Vicky, fijn dat het wat beter gaat met Tess, en Fruppel, wat fijn dat ze zo tevreden zijn over Danique

TheFrankey, hoe gaat het bij jullie? Hebben jullie nog baat bij de osteopaat.

Ow mooie curves trouwens
Make love, not war ☮
pi_70945531
Ik kom me hier ook melden met mijn zoon Finn!

Hij doet het super! De bortsvoeding loopt goed en het is een tevreden mannetje. Bij de geboorte was hij 3100 gram, hij is 2 dagen afgevallen tot 2940 en vandaag zat hij alweer op 3000 gram!
Morgen komt de verloskundige voor het hielprikje.
pi_70945585
Klinkt goed FTA
En het hielprikje is best goed te doen Gewoon zorgen dat het vetje goed warm is, dan gaat het heel makkelijk!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 juli 2009 @ 20:56:51 #279
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70945586
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:41 schreef _Ingrid_ het volgende:
Leuk die curves. Jammer dat wij van de 1e tijd geen gegevens hebben. Rare curve krijg je dan.
die kan je wel opvragen toch in het ziekenhuis?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 13 juli 2009 @ 20:57:18 #280
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_70945595
Welkom Flower-Ti-Amo en Finn Wat fijn dat het zo goed gaat met Finn!!

Hier ook geen problemen met het hielprikje en wat Freecell zegt... gewoon goed warm maken/houden.
Make love, not war ☮
pi_70946130
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:56 schreef DJMO het volgende:

[..]

die kan je wel opvragen toch in het ziekenhuis?
We hebben wel veel gegevens en een dagboekje, maar niet veel qua gewicht en lengte.

FTA welkom!
pi_70956079
Welkom FTA

ik haar die wet van fok
gisteravond van 18.00 tot 20.15 was het huilen. Om 20.15 fles gegeven, om 21.00 lag ze in bed tot 4.45
nu ligt ze weer te tukken in de box
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 05:47:04 #283
105850 Fuente
mamamuts
pi_70956082
Even een vraagje. Merel is nu 3 nachten flink aan het spoken, afgelopen nacht ook weer. Nu is ze erg verkouden sinds gisteravond, wat mag ik ook allemaal weer gebruiken bij een baby van 7 maanden? Mag ze al neusspray enzo?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_70956083
Vervelend voor merel.
Er is neusspray 0,025 en die mag ze zvolgens mij hebben. Kan je alkeen bij de apotheek halen. Je kan ook otrivin baby 0,5 halen en die 1 op 1 verdunnen met water.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70956633
Arme Merel!

Otrivin baby mag geloof ik ook onverdund vanaf 3 maanden? Zit eigenlijk alleen zoutoplossing en vit. B in (en die vitamine doet helemaal NIKS ) maar het zout alleen is best functioneel
Verder gesneden ui onder het bedje, hoofdeinde wat omhoog.

Heb je zo'n neus-uitzuig-bal? En als ze dat echt niet wil kan je altijd in geval van nood zelf een keer het neusje uitzuigen

En als ze echt zielig is gewoon paracetamol geven. Ik voel me zelf ook altijd een stuk beter met ziek zijn en paracetamol, ook als ik geen koorts had en als je je aan de dosering houdt kan het helemaal geen kwaad.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 14 juli 2009 @ 08:14:38 #286
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70956678
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 05:47 schreef Fuente het volgende:
Even een vraagje. Merel is nu 3 nachten flink aan het spoken, afgelopen nacht ook weer. Nu is ze erg verkouden sinds gisteravond, wat mag ik ook allemaal weer gebruiken bij een baby van 7 maanden? Mag ze al neusspray enzo?
je hebt speciale neussprauy, zonder chemishe toevoegingen, die kun je ook gewoon bij de drogist halen (is gewone zoutoplossing) net als bexedyl neusdruppels. beterschap voor mereltjes.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_70956680
zoutoplossing mag vanaf geboorte al.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 14 juli 2009 @ 08:33:57 #288
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_70956916
Hoi dames

ik kwam hier eigenlijk nooit.. misschien een paar keer geweest... (ook zo druk, kom zelf nauwelijks op z&g) maar wil jullie samen met Jade uitwijven want vandaag wordt mijn meisje 1.. wat vliegt de tijd.. geniet van jullie kleine wondertjes...

liefs van ons
pi_70956982
dag Jade!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 14 juli 2009 @ 08:46:10 #290
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_70957085
Dag Jade!

Het is hier alweer een paar nachten een beetje vreemd. Sliep Morris voorheen van 12 tot half zes, nu mag ik blij zijn als ie het van 1 tot 4 - 4.30 uur volhoudt. Hij heeft gewoon echt honger, maar zit nu al op 140-150 cc per fles. De cb-arts zei dat ze verwachtte dat ie begin augustus op 160 cc zou zitten per fles. Maar ik vind het wel heel erg snel gaan zo. Even over nadenken maar.

Nouja, verder doet hij het heel goed, is ie heel lief, verdenk ik 'm van een lachje en slaapt hij wel heel rustig.

Ik ga me aankleden, de familie Pannekoek komt zo op bezoek!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_70957097
gezellig Memmel! Veel plezier

Nou ik denk dat ik weet waarom Tess zo gehuild heeft gister. Die had me net een poepbroek.. het was veel en donker groen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 14 juli 2009 @ 08:51:11 #292
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70957153
jade , fijne verjaardag

welkom FTA (ik zie je nu pas )

Vicky; misschien een gevolg van de behandeling bij de osteopaat?

pi_70957236
zou kunnen DJMO
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 14 juli 2009 @ 09:02:16 #294
105850 Fuente
mamamuts
pi_70957345
Dag Jade!

Vicky, thnx! Ga zo even op jacht. Overigens heeft Merel altijd groene poep (varierend van donker naar licht), komt het niet door haar voeding?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_70957440
geen idee eigenlijk. De ene keer is het groen, de andere keer geel.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70957765
Arme Tess
Blijkbaar toch iets wat niet zo heel lekker verteerd?
pi_70957794
ik denk het.. heb in een half uur tij al 3x een volel lueir gehad.
En ik dacht dat we van de spruw af waren.. niet dus.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70958948
Tyler heeft vaak groene poep. Zal wel door de pepti komen.

Hij mankeert verder niks. Was wel boos op de dokter. En moe. Onderweg in slaap gevallen.
Oortjes, klieren, keel gecheckt. Dus gewoon tandjes. En mag gewoon paracetamol geven als hij veel last heeft. Detinox oid opgehaald. Had nog exact 5,25 in de portemonnee
  dinsdag 14 juli 2009 @ 10:23:38 #299
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70958984
Joep heeft ook groene poep, maar volgens het CB komt dat door de nutrilon hypoallergeen.

Wel fijn dat het iets beter met Tess gaat Vicky!

Memmel, wat fijn dat Morris het zo goed doet! En foto's van dat lachje he!!
Niet mieten! Door gieten!
pi_70959213
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 10:22 schreef _Ingrid_ het volgende:

Detinox oid opgehaald. Had nog exact 5,25 in de portemonnee
Fijn, hihi! Nu maar hopen dat het werkt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')