Neeheeeee, we zeggen toch net dat hij de ENIGE kerel is die met witte sokjes wegkomt!?quote:
Lees mijn edit.quote:
Ach ja... elk lichaamsdeel van 'm is stuk voor stuk al jaren geleden gestorven... eigenlijk was er nu alleen nog maar een plastic versie overquote:
Lois lois lois lois lois lois lois lois lois lois lois lois lois lois lois loisquote:
Dat is dit.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:37 schreef Ada. het volgende:
Smooth criminal! Heb ik al de hele dag in m'n hoofd zitten!
wie nietquote:
Da's dezelfde als die we al een keer of 10 gebruiken hoor mop!quote:
Joh!quote:
Ik heb eens gelezen dat Madonna hem wilde restylen. De witte sokjes eruit. Maar hij wilde niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeheeeee, we zeggen toch net dat hij de ENIGE kerel is die met witte sokjes wegkomt!?
en toch mis ik mquote:Op maandag 6 juli 2009 20:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ja... elk lichaamsdeel van 'm is stuk voor stuk al jaren geleden gestorven... eigenlijk was er nu alleen nog maar een plastic versie over
was het niet zo dat er stokjes uit de vloer kwamen waar die schoenen in vastgehaakt werden?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:40 schreef beequeen het volgende:
Oh ja, dat is met die schoen en de hoek van 90 graden. Cool, maar snap er nog steeds geen hol van.
Het was toch zijn 'handelsmerk', die te korte broek en die sokjes.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb eens gelezen dat Madonna hem wilde restylen. De witte sokjes eruit. Maar hij wilde niet.
Zo'n stokkie zal dan haperen en dat er dan eentje plat op zijn muil gaat!quote:Op maandag 6 juli 2009 20:41 schreef Lois het volgende:
[..]
was het niet zo dat er stokjes uit de vloer kwamen waar die schoenen in vastgehaakt werden?
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:42 schreef N.icka het volgende:
Ben toch wel blij dat ik thuis op de bank lig ipv in dat publiek sta
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:43 schreef Shitney het volgende:
Mijn zoons net in koor: HUUUUUUUUH??????
Ik: knap he? Dat kan alleen Michael Jackson!
Jongste: En sinterklaas!
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo'n stokkie zal dan haperen en dat er dan eentje plat op zijn muil gaat!
Ik zie het even voor me
Heb je het al heet van zijn vinger?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:43 schreef Shitney het volgende:
Door hun tanden te verkopen als prothese voor de rijke tandloze.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Allemaal Roemenen met 1 tand in hun mond. Hoe hebben die kaartjes kunnen kopen.
http://ismichaeljacksonazombieyet.com/quote:Op maandag 6 juli 2009 20:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghgihgi ik kan deze toch even niet laten:
www.ismichaeljacksonstillalive.com
Al weggehaald.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:43 schreef eriksd het volgende:
Voor wie morgen naar LA wilt; dit is denk k wel het hoogste bod op een concertkaartje ooit op ebay
http://cgi.ebay.com/MICHAEL-JACKSON-MEMORIAL-VOUCHER-2-TICKETS-WRISTBANDS_W0QQitemZ120444944693QQcmdZViewItemQQptZUS_Tickets_all_in_one?hash=item1c0b140135&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A10%7C66%3A2%7C39%3A1%7C293%3A1%7C294%3A50
Removed, not available krijg ik.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:43 schreef eriksd het volgende:
Voor wie morgen naar LA wilt; dit is denk k wel het hoogste bod op een concertkaartje ooit op ebay
http://cgi.ebay.com/MICHAEL-JACKSON-MEMORIAL-VOUCHER-2-TICKETS-WRISTBANDS_W0QQitemZ120444944693QQcmdZViewItemQQptZUS_Tickets_all_in_one?hash=item1c0b140135&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A10%7C66%3A2%7C39%3A1%7C293%3A1%7C294%3A50
Hij viel een keer tijdens de lean, ving ie zichzelf met z'n handen op op het podium en ging verder met de show (met een kwade kop).quote:Op maandag 6 juli 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo'n stokkie zal dan haperen en dat er dan eentje plat op zijn muil gaat!
Ik zie het even voor me
Shitney!quote:Op maandag 6 juli 2009 20:43 schreef Shitney het volgende:
Nope, het waren speciale schoenen. MJ heeft er zelfs patent op aangevraagd maar vraag me niet hoe het werkt.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:41 schreef Lois het volgende:
was het niet zo dat er stokjes uit de vloer kwamen waar die schoenen in vastgehaakt werden?
99 miljoen met 11 biedingenquote:Op maandag 6 juli 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Removed, not available krijg ik.
Hoeveel was het?
Its not how you fall...quote:Op maandag 6 juli 2009 20:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij viel een keer tijdens de lean, ving ie zichzelf met z'n handen op op het podium en ging verder met de show (met een kwade kop).
Serieus?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij viel een keer tijdens de lean, ving ie zichzelf met z'n handen op op het podium en ging verder met de show (met een kwade kop).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |