Ik heb nog steeds een discussie met een maat van me over een concert van Iron Maiden op Fields of Rock... ik weet zeker dat die gitaren niet live waren... ze stonden gewoon totaal stil en toch hoorde je zequote:Op maandag 6 juli 2009 20:25 schreef wapwip het volgende:
Wat je trouwens (en dat zie je alleen als je muzikant bent) ook vaak ziet, is gitaristen die bijvoorbeeld hun gitaar helemaal niet ingeplugged hebbenVooral als ze als een gek rondrennen, altijd eventjes checken of ze wel een kabeltje bij zich hebben
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:26 schreef Lois het volgende:
Ik ben naar dit concert geweest en het was echt supertof! Nu ik het op tv zie vind ik zijn gezicht wel maskerachtig maar in de zaal merk je daar niets van, is het gewoon indrukwekkend.
Yep, het verschil is duidelijk te horen en zien. Logisch ook, zo'n show kun je ook niet 100% live zingen.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:24 schreef DrDentz het volgende:
Dangerous Tour = 50% playback ongeveer...
Deze is bijvoorbeeld wel live.
Ik denk dat het anders ook niet te doen is eerlijk gezegd. Met zóveel dans en zóveel tempo.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:25 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel live ja... en dat bewijst des te harder dat dat van net playback was
heeeeeeeeeeeeel veel ijsklontjes aan het verzamelenquote:Op maandag 6 juli 2009 20:25 schreef wapwip het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat shitney nu aan het doen is![]()
We vergeven het je!quote:
Als je hem laat playbacken en hij 1x per show de Moonwalk doet is het publiek ook wel tevreden.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:28 schreef TheVulture het volgende:
Kun je nagaan, hij was hier 33 en nog niet helemaal aan het aftakelen... no way dat ie die 50 concerten had volgehouden in zijn conditie van de laatste jaren...
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
We vergeven het je!
Maar tof zeg dat je er bij geweest bent!
Shitney is uit alle macht aan het proberen om dat gouden pakje heen te kijken denk ik
thank youquote:
bedanktquote:
Zeker weten. Alleen zijn opkomst duurt al 5 minuten en zonder dat hij ook maar iets doet worden ze massaal gek.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:31 schreef DrDentz het volgende:
Als je hem laat playbacken en hij 1x per show de Moonwalk doet is het publiek ook wel tevreden.
Die gouden bodystocking vind ik nou ook niet bepaald mannelijkquote:Op maandag 6 juli 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
Da's gewoon de enige man ter wereld die wegkwam met witte sokken he?
Die broek expres te kort zodat die witte sokjes goed uitkomen
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gouden bodystocking vind ik nou ook niet bepaald mannelijk
Echt waar hè? Ik haat kerels met wiite sokken.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
Da's gewoon de enige man ter wereld die wegkwam met witte sokken he?
Die broek expres te kort zodat die witte sokjes goed uitkomen
dan haat je MJ ookquote:Op maandag 6 juli 2009 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt waar hè? Ik haat kerels met wiite sokken.
Die zit aan de buis gekluisterd en heeft geen zin om iets te missen door hier te typen.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:35 schreef wapwip het volgende:
Ben ik de enige die het verdacht vind dat Shitney ineens niks meer typt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |