Het feit dat 't een man is doet niet ter zake?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN checkt fotoboek van tijn...
Blond? Check!
Grote jopen? Nope!
Ik zou 'm niet doen...
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het feit dat 't een man is doet niet ter zake?
quote:[grote jopen? Nope
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN checkt fotoboek van tijn...
Blond? Check!
Grote jopen? Nope!
Ik zou 'm niet doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Airwin weet vast wel een gat te vinden.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uiteraard netjes bijgewerktquote:
Of ikquote:Op maandag 6 juli 2009 21:03 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Airwin weet vast wel een gat te vinden.
Dat is check nummer 3. Die hoeft niet te worden uitgevoerd als check 1 en / of check 2 niet voldoen.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:02 schreef MissMSX het volgende:
En wat als je daar pas achterkomt in bed?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is check nummer 3. Die hoeft niet te worden uitgevoerd als check 1 en / of check 2 niet voldoen.
Dan voldoet 'ie niet en wordt er niet geneukt. Nou ja, niet met elkaar...quote:Op maandag 6 juli 2009 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
En wat als je daar pas achterkomt in bed?
Dat noemt men een EPIC FAIL!quote:Op maandag 6 juli 2009 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat als je daar pas achterkomt in bed?
Ik zie geen verbandquote:
Ik weet het wel zekerquote:Op maandag 6 juli 2009 21:03 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Airwin weet vast wel een gat te vinden.
Wel eens een jongen met grote jopen gezien?quote:
Shit happpensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Waarom kiezen als je ze allemaal kan gebruiken...quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Watje he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige hier welquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Shit happpens
eet jij van 2 walletjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Gelukkig doe ik niet zo moeilijkquote:Op maandag 6 juli 2009 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom kiezen als je ze allemaal kan gebruiken...
Gelukkig heb ik al gegeten vanavond anders had ik nu geen honger meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |