Prima!!quote:
da mag heulegaar niet!quote:Op maandag 6 juli 2009 18:41 schreef Kleurdoos het volgende:
TVP!!!!!!!!!!!!
Ach joh, hebben de modjes ook wat te doenquote:Op maandag 6 juli 2009 18:56 schreef Fannie het volgende:
nee dus....oud sc moet in hoofdletters Fannie
zet tekst neerquote:Op maandag 6 juli 2009 19:15 schreef Fannie het volgende:
Kan iemand mij mss nog ff een keer uitleggen hoe je een link kan zetten maar dat je dan niet de link ziet?
Dus, dat als ik een link wil plaatsen dat dat bv onder de tekst "dit is de link" komt...
Heb al vaak in feedback gezocht maar kan het niet vinden
m'n hubby zag vanmorgen een weerbericht en dat zei dat het een herfstige week werd de komende weekquote:
nee nog nietquote:Op maandag 6 juli 2009 19:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Heb je René d'r mijn boete al gehad bij je post?
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:44 schreef Kleurdoos het volgende:
toen ik nog een kleine doos was gingen we naar1: center parcs
daar verloor ik mijn kluissleutel waardoor ik in mijn badpakje 2 km over straat moest in de regen
ik mijn voet doorboorde door op een schutting te springen met een roestig schroef erin..die dus aan de andere kant van mijn voet eruit kwam. Ik met mijn ogen dicht onder water zwom in de stroomversnelling.. 3 hechtingen in mijn kin.
Luxemburg: achteroversalto van de duikplank. 3 hechtingen in mijn kin.
per ongeluk een eend mank sloeg met een peddel (gooide peddel t water in, mikte niet op de eend)
een tuinstoelpoot tegen mijn wenkbrauw kreeg.. 4 hechtingen in mijn wenkbrauw.
Parijs: Bus naar huis gemist
Aardbeienland:
3 weken in een drassig weiland met lekke tent vanaf 6:00 op mijn knietjes aardbeien plukken. Aan het eind van de 3 weken moest ik 5 gulden aan mijn baas betalen (puntensysteem..gooien met een aardbei is 1 bolletje..3 bolletjes is 1 gulden van je loon af)
Londen: opgepakt wegens openbaar dronkenschap (met een groepje) (ik was niet dronken, rly)
Camping de appelhof: tent delen met een meisje die verliefd op je wordtje haar per ongeluk in de fik zetten en uiteindelijk van de camping getrapt worden.
enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |