quote:Op maandag 6 juli 2009 17:22 schreef Ritmo het volgende:
Overigens, als iemand z'n muil moet houden over jezelf superieur vinden en dat liefst de hele dag benadrukt ben jij dat wel, Beau.
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:29 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Eh, waarom?
Ik kan het tenminste rechtvaardigen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Met je veredelde HBO-opleiding bedrijfskunde?
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:54 schreef Beauregard het volgende:
[..]
+1 voor Merkie?
Merkie verschijnt enkel en alleen ten tonele wanneer mijn aanwezigheid in een topic hem niet zint. En dat laat hij dan blijken door iets te roepen als 'WO, sure, jij doet maar bedrijfskunde!' en vele andere variaties.
En DAT geef jij +1? Ik ben overtuigd, je bent een retard.
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je kletst wel uit je nek, ik verschijn namelijk helemaal niet enkel ten tonele wanneer jouw aanwezigheid mij niet zint. Toch wel grappig dat ik onbedoeld zo'n indruk heb achter kunnen laten, maar dat terzijde.
Ik vind het gewoon vreemd dat jij meent je superioriteit (die je meestal poogt te uiten in HBO vs. WO-topics) te kunnen rechtvaardigen, terwijl een studie bedrijfskunde nou niet echt een rechtvaardiging voor jouw superioriteit noemen is lijkt me. Dat was mijn punt (lijkt me niet heel zo moeilijk te deduceren, maar goed), en die blijft staan. Duidelijk?
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:28 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Jawel, die deductie is enorm lastig. Vreemd, zelfs.
Maar gelukkig weten we allebei dat het de misplaatste arrogantie van, in dit geval, de gemiddelde werktuigbouwkundige is die daaraan ten grondslag ligt.
Al deed ik een cursus palletsorteren, dan zou ik mezelf nog superieur vinden.
Overigens neem ik aan dat je werktuigbouwkunde aan een universiteit studeert? Zo niet, dan: ''.
Oooh zie je dat Merkie, doet ie het weer! Zo'n ontzettend grote waffel terwijl hij maar bedrijfskunde doet!
Lieve mede-WO'ers,quote:Op maandag 6 juli 2009 18:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo? Als logisch redeneren niet één van je sterkste punten is zou ik deze bewering kunnen begrijpen, maar uit eerdere posts heb ik begrepen dat je prima in staat bent om de betekenis uit een post te halen, dus waarom je dit nu niet lukt vind ik zeer vreemd. "Zelfs" Ritmo begreep het, en gezien het feit dat jij je superieur aan hem waant zou jij het ook moeten begrijpen.
[..]
Als je mij kan laten zien waar ik mijn vermoedelijke misplaatse arrogante etaleer, dan zou ik dat zeer op prijs stellen.
[..]
Dat mag, alleen moet je niet menen dit te kunnen rechtvaardigen als dit niet zo is.
[..]
Wat een grappenmaker ben jij. Hoe is mijn studie relevant? Graag zou ik dit in een korte beschouwing toegelicht zien. Wellicht kan je aan mijn woordkeus deduceren of ik werktuigbouwkunde op HBO- of WO-niveau doe. Ik heb er vertrouwen in dat dit goedkomt, ondanks je eerdere misser.
Nu even eten.
Ik heb het over Merkie & Beau.quote:
Aanleiding van het gesprek tussen Merkie & Beau.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik wou zeggen. Maar waarom dan Ritmo citeren?
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:37 schreef Druktemaker het volgende:
Niks mis met een beetje discussiëren bashen.
Gast, een 'quote:Op maandag 6 juli 2009 18:39 schreef Godtje het volgende:
Want alle WO'ers zijn goed te pruimen?![]()
Het hele gedeelte van je eigen mening vormen is je een beetje ontgaan tijdens je studie?
mensen die hier serieus op in gaanquote:Op maandag 6 juli 2009 18:39 schreef Godtje het volgende:
Het hele gedeelte van je eigen mening vormen is je een beetje ontgaan tijdens je studie?
Studeer jij niet op het WO ofzo, dat je niet weet dat de goden daar hoogstpersoonlijk zijn neergedaald om in aardse vormen het leven voor de rest van de mensen draaglijk te maken?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:39 schreef Godtje het volgende:
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mensen die hier serieus op in gaan
Bek houden, MBO'er.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:40 schreef KwisatzHaderach het volgende:
Je zou denken dat iemand die slim genoeg is voor een universiteit, zou begrijpen hoe nutteloos het is om op een anoniem internetforum te gaan beweren dat je echt wel slim bent.
Zegt het wijf wat bij een tekst van meer dan twee alinea's gaat vragen om een samenvatting.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mensen die hier serieus op in gaan
het was echt een immens verhaal zonder alinea'squote:Op maandag 6 juli 2009 18:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zegt het wijf wat bij een tekst van meer dan twee alinea's gaat vragen om een samenvatting.
nu ga je gewoon te verquote:Op maandag 6 juli 2009 18:42 schreef DurumDoner het volgende:
WO = school.
waar wordt dat op universitair niveau gegeven dan?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:43 schreef motorbloempje het volgende:
euh *denk*
'Maar Vrijetijdswetenschappen is dan wel weer een echt nuttige studie!'
Blaagquote:Op maandag 6 juli 2009 18:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zegt het wijf wat bij een tekst van meer dan twee alinea's gaat vragen om een samenvatting.
ik mag toch hopen van niet nergensquote:Op maandag 6 juli 2009 18:44 schreef zquing het volgende:
[..]
waar wordt dat op universitair niveau gegeven dan?
Topcreport gemaaktquote:
ah joh, druktemaker, doe's rustigquote:Op maandag 6 juli 2009 18:47 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Topcreport gemaaktBen benieuwd wat de mods van je gedrag vinden.
Bemoei je er eens niet mee, vrouwquote:Op maandag 6 juli 2009 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah joh, druktemaker, doe's rustig
Tilburgquote:Op maandag 6 juli 2009 18:44 schreef zquing het volgende:
[..]
waar wordt dat op universitair niveau gegeven dan?
Voor mij een ban, voor hem een enge ziekte.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:47 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Topcreport gemaaktBen benieuwd wat de mods van je gedrag vinden.
Kankerhuilie.quote:
je moet toch wat, ze hebben aanwezigheidsplicht op het MBOquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:50 schreef zquing het volgende:
[..]
je moet toch wat, ze hebben aanwezigheidsplicht op het MBO
jawel alleen jammer dat je niet de eerste bentquote:Op maandag 6 juli 2009 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je kan niet eens tegen matige garpjes
of snapte je'm niet?
Mooiquote:Op maandag 6 juli 2009 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Love is in the air!
Universiteiten in het buitenlandquote:
Altijd is er wel weer zo'n HBO'er die heeft geaccepteerd dat het WO superieur is, maar ons dan toch een hak meent te zetten door "universiteiten in Nederlandquote:
o.us doet zelf MBO, dus dit is zijn manier van WO'ers belachelijk makenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Altijd is er wel weer zo'n HBO'er die heeft geaccepteerd dat het WO superieur is, maar ons dan toch een hak meent te zetten door "universiteiten in Nederland!!!!!!!!!!!" te plaatsen. Faalbaas dat je er eentje bent
.
En op FOK! lopen bashen over jullie opleiding is jullie manier van HBO'ers en MBO'ers belachelijk maken, boehoehoe_!quote:Op maandag 6 juli 2009 19:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
o.us doet zelf MBO4, dus dit is zijn manier van WO'ers belachelijk maken.
dan ben je wel echt baasquote:Op maandag 6 juli 2009 19:40 schreef Agiath het volgende:
Boh gek, Beau vindt mijn studie een bazenstudie
Waarom staat de laatste reactie van Beauregard uit de discussie in de OP er niet bij?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:40 schreef Beauregard het volgende:
Godver, inhoudelijk op die post reageren - zonder gezichtsverlies te lijden - gaat me wel ERG veel tijd kosten.
En ik heb de tijd hoor. Maar ik wil geen gezichtsverlies lijden.
Dus ik ga NU trainen. Tabee.
Beauregard gewpned.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom staat de laatste reactie van Beauregard uit de discussie in de OP er niet bij?
Mijn topic is WO-vriendelijk.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom staat de laatste reactie van Beauregard uit de discussie in de OP er niet bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |