Hey, een HaHaBO'er!quote:Op maandag 6 juli 2009 18:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
WO. Die oorlog heette niet voor niks WO II.
Beargumenteren, vriend. Beargumenteren.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:39 schreef DurumDoner het volgende:
Maar om dit topic nog een feitelijke twist te geven. De OP is natuurlijk wat overdreven. Maar een feit is wel dat bedrijfskunde nou niet echt een WO waardige studie is. Maar dat gelooft natuurlijk iedereen als je de gemiddelde bedrijfskunde student ziet.
Wazige Onderzoekers.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:43 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dat is het ja, HBO = onderwijs, WO = studie
Gast, je hebt zelf op het mbo gezeten.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:39 schreef DurumDoner het volgende:
Maar om dit topic nog een feitelijke twist te geven. De OP is natuurlijk wat overdreven. Maar een feit is wel dat bedrijfskunde nou niet echt een WO waardige studie is. Maar dat gelooft natuurlijk iedereen als je de gemiddelde bedrijfskunde student ziet.
de hoeveelheid praktijk, een studie hoort op theorie gebaseerd te zijn, er dient theorie gegeven te worden. Op het moment dat er een groot deel praktijk bij komt kijken is het geen studie meer, net zoals geneeskunde eigenlijk ook geen studie genoemd mag wordenquote:Op maandag 6 juli 2009 18:42 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Beargumenteren, vriend. Beargumenteren.
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:50 schreef wikwakka2 het volgende:
DurumDoner, wat doe jij zelf op het HBO dan?
doe het danquote:Op maandag 6 juli 2009 18:51 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Weinig. Maar haal het lachend. WO zou helemaal een eitje zijn dus.
HBO vrijetijdsmanagement dus?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:51 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Weinig. Maar haal het lachend. WO zou helemaal een eitje zijn dus.
Je hebt 2 soorten goede studenten op WO. Mensen die keihard werken, en zo hun WO halen, en heel (wetenschappelijk gezien) slimme mensen, die het met aanzienlijk minder keihard werk halen.quote:
Ik haal zo'n wo-grap met 2 vingers in mijn anus.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:54 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Je hebt 2 soorten goede studenten op WO. Mensen die keihard werken, en zo hun WO halen, en heel (wetenschappelijk gezien) slimme mensen, die het met aanzienlijk minder keihard werk halen.
Een HBO-er valt meestal in de eerste categorie...
Je predikt slim te zijn, dan zou dat vanzelf moeten gaan.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:55 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ohjee ik ga even goed op mijn taalgebruik letten op een forum als Fok.
het zou je wel sierenquote:Op maandag 6 juli 2009 18:55 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ohjee ik ga even goed op mijn taalgebruik letten op een forum als Fok.
Ach sterfquote:Op maandag 6 juli 2009 18:55 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ik haal zo'n wo-grap met 2 vingers in mijn anus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |