quote:Op maandag 6 juli 2009 18:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
HeeejBeter ja, kom weer gezellig mee doen
Met jou?
Dan moet je in je AT kijken.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:35 schreef heksehiel het volgende:
Mag ik zeiken dat ik de hekjes om het woord Singles mis en daardoor steeds over het topic heen kijk
Zeikerd.quote:
Mannen die 'nassen' zeggenquote:
maak van je hart geen moordkuilquote:Op maandag 6 juli 2009 18:35 schreef heksehiel het volgende:
Mag ik zeiken dat ik de hekjes om het woord Singles mis en daardoor steeds over het topic heen kijk
Ja, dus?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moet je in je AT kijken.
[..]
Zeikerd.
Wat een daadkrachtquote:
Ik sta niet bekend om m'n goede smaakquote:Op maandag 6 juli 2009 18:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
SerieusDamn, dat is toch wel een afknapwoord van de bovenste plank
goed zo hehe go get emquote:Op maandag 6 juli 2009 18:42 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Geloof dat dat ook niet zo in mijn aard ligt.
Dus je denkt dat het slechts woorden zijn als ik zeg dat mannen die 'nassen' zeggenquote:Op maandag 6 juli 2009 18:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan weet ik zeker dat dit alleen betrekking heeft op woorden
Saai leven heb je dan zegquote:Op maandag 6 juli 2009 18:32 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Emoties? Wat zijn datDaar doe ik ook niet aan
*knuffel*quote:Op maandag 6 juli 2009 18:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Saai leven heb je dan zeg
Maar ik zou willen dat ik ze op dit moment ook niet had, ik blijf hangen in een soort loop en ik kom er niet uit.Dingen blijven zich herhalen in mijn hoofd, en ik wordt er knettergek van en wat ik erger vind ik is dat ik er ook andere mensen mee irriteer.
etenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |