als je (nog) kapot bent van vedriet, kan je beter niet in dit topic zijn,wat haar ook meerdere keren is gezegdquote:Op maandag 6 juli 2009 18:17 schreef majo76 het volgende:
[..]
niet overspannen,ze is gewoon kapot van verdriet logisch toch
oh, maar als dat is waar je op uit bent, kun je haar beter een pm sturen en het op die manier uitvechtenquote:Op maandag 6 juli 2009 18:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat er tussen de users en haar gebeurd is. En frankly, i don't care. Mijn post over haar was niet om haar te verdedigen. Ik irriteerde me vooral aan Qwea en haar smakeloze opmerkingen, that's it.
Houwen zo, en dan nu maar weer naar muziekquote:Op maandag 6 juli 2009 18:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat er tussen de users en haar gebeurd is. En frankly, i don't care.
Oh, you could have fooled me.quote:Mijn post over haar was niet om haar te verdedigen.
Dan open je daar een topic over in KLB, maar wil je misschien dit nuttige MJ topic verder met rust laten dan??quote:Ik irriteerde me vooral aan Qwea en haar smakeloze opmerkingen, that's it.
Sinds ik in deze topicreeks meepost vind ik het eigenlijk wel meevallen. Ik post me namelijk een ongeluk wellicht tot vervelens toe voor sommigen en uit mijn mond zul je nooit horen dat hij de weg kwijt was. Zelfs vandaag heb ik nog zitten discussiėren over hoe normaal ik hem vond. Ik vind zelfs muzikaal genie nog ietwat te beperkt als omschrijving en ook dat heb ik eerder vandaag, eerder deze week, al een aantal keer gepost.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bullshit. Ik vind dat er hier gewoon smakeloos wordt omgegaan met de persoon Michael Jackson. Ja, hij was de weg kwijt, en op z'n zachts gezegd excentriek, maar hij was wel een muzikale genie. Maar vooral zijn excentrieke gedrag en dito grapjes komen hier voorbij, en dat stoort me.
En nee, heb geen traan om zijn dood gelaten, want ik ken hem niet persoonlijk.
Neuh... dat is niet waar ik op uit ben. En gezien de reputatie van Qwea hier op FOK! zal ze er toch niks van aantrekken. Ik hou het wel hier bij. Sorry voor mijn overlastquote:Op maandag 6 juli 2009 18:22 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
oh, maar als dat is waar je op uit bent, kun je haar beter een pm sturen en het op die manier uitvechten
Nee hoor, hij wordt hier alleen niet tot godheid verhevenquote:Op maandag 6 juli 2009 18:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bullshit. Ik vind dat er hier gewoon smakeloos wordt omgegaan met de persoon Michael Jackson.
Maar wij beweren precies dat!quote:Ja, hij was de weg kwijt, en op z'n zachts gezegd excentriek, maar hij was wel een muzikale genie.
Waarom? Hij heeft zich toch excentriek gedragen? Dan mogen we daar toch over praten?quote:Maar vooral zijn excentrieke gedrag en dito grapjes komen hier voorbij, en dat stoort me.
Ik huil ook wel eens om mensen die ik niet persoonlijk ken hoor. En ik huil ook wel eens NIET om mensen die ik wel persoonlijk ken.quote:En nee, heb geen traan om zijn dood gelaten, want ik ken hem niet persoonlijk.
Als jij hier niet bijgelezen hebt, dan moet je dat eens doen, voordat je je er mee komt bemoeienquote:Op maandag 6 juli 2009 18:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bullshit. Ik vind dat er hier gewoon smakeloos wordt omgegaan met de persoon Michael Jackson. Ja, hij was de weg kwijt, en op z'n zachts gezegd excentriek, maar hij was wel een muzikale genie. Maar vooral zijn excentrieke gedrag en dito grapjes komen hier voorbij, en dat stoort me.
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat het pas echt uit de hand begon te lopen toen Robijn maar bleef happen en jij nu ook weer erbovenop komt. De laatste posts in het vorige topic en ook nu in dit topic gaat het alleen nog maar over wat je wel en niet zou mogen zeggen. Dan vond ik het toch leuker toen er weliswaar kritische noten werden geplaatst, maar het wel alleen maar over MJ ging.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Neuh... dat is niet waar ik op uit ben. En gezien de reputatie van Qwea hier op FOK! zal ze er toch niks van aantrekken. Ik hou het wel hier bij. Sorry voor mijn overlast
Geeft niets. Ben juist blij dat jij wel voor rede vatbaar bentquote:Op maandag 6 juli 2009 18:31 schreef FireFox1 het volgende:
Ik was iets te snel met conclusies trekken. Nogmaals, mijn excuses daarvoor!
Carry on.
wat is smakeloos,laten we eerlijk zijn 99% van de mensen vond hem een freakquote:Op maandag 6 juli 2009 18:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb tv's te weinig vanavond en morgen geloof ik!quote:Op maandag 6 juli 2009 18:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Vanavond om 22:30 op rtl4 een reportage over Neverland...
Zo geniaal vind ik zijn muziek niet, leuke disco that's it.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:27 schreef Greys het volgende:
Het is hier SHO, en geen MJ adoreer topic. We adoreren er op los, vooral over zijn muzikale genialiteit. Daar heeft volgens mij nog niemand iets tegenin gebracht, sterker nog, daarover zijn we het allemaal eens.
The troops are arrived lady's and gentlemen!quote:Op maandag 6 juli 2009 17:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Triest figuur. Ga lekker boodschappen jatten bij Appie.
Open er een topic over zou ik zeggenquote:Op maandag 6 juli 2009 18:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar aan die Qwea drol erger ik me al langer aan. Die is vooral bezig topics te vervuilen met haar onzin.
Laat jeweetwel het maar niet horen!quote:Op maandag 6 juli 2009 18:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zo geniaal vind ik zijn muziek niet, leuke disco that's it.
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
The troops are have arrived lady's and gentlemen!
Dat kan natuurlijk, dat had ik met queen, daar vind en vond ik echt helemaal niets aan.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zo geniaal vind ik zijn muziek niet, leuke disco that's it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |