foto van bloedmooi meisje graagquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:23 schreef theKiD het volgende:
tvp![]()
Net sjans op me werkZe is wel beetje jong, maar bloedmooi
![]()
![]()
* theKiD mompelt iets over ego-boost
quote:
PRIO 1 6733 6751 UNIVERSITEIT (TIL226) WARANDELAAN 2 TILBURG [OMS] OPENBAAR MELD SYSTEEM HANDMELDER (INC: 04)
OMSje is niet boeiendquote:Op dinsdag 7 juli 2009 07:32 schreef Guard het volgende:
Ik hoor net het hele brandweercorps voorbijkomen...
en het is nog voor een melding op mijn werk ook:
[..]
Ach ze zijn hier wel vaker volle bak sirenes en lichten de parkeerplaats op komen scheuren, om vervolgens te concluderen dat er niets aan de hand is....quote:
dat heb je met die OMSjesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Ach ze zijn hier wel vaker volle bak sirenes en lichten de parkeerplaats op komen scheuren, om vervolgens te concluderen dat er niets aan de hand is....
Thanksquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:27 schreef theKiD het volgende:
Zal ik dan de eerste maar zijn.. stelletje lamzakken die overal overheen lezen..![]()
![]()
Gefeliciteerd Guard!
geflapercistaartquote:
quote:
19de eerst hequote:
Hiep Hiep Hoera!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:46 schreef Guard het volgende:
Hehehehe, kom ik op mijn werk, staat mijn manager met uitgestoken hand klaar: Gefeliciteerd!
Ohw ja ik ben jarig vandaag
in roosendaal ? breda meldt droogquote:
Roosendaal inderdaad. Ik ben blij dat het in Breda droog isquote:
breda, net 1 minuut miezer regen gehad meer niet hahaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Roosendaal inderdaad. Ik ben blij dat het in Breda droog is
Topquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
breda, net 1 minuut miezer regen gehad meer niet haha
werk zequote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet gaan werken en als het droog is, dan kunnen de kinderen gewoon buiten spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |