weet niet of ook op kleine vliegjes werkt hahaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:54 schreef oompaloompa het volgende:
Dat had ik vorig jaar moeten weten, toen had het hele appartementencomplex een fruitvliegjesplaag
Werkt t sowieso op alle soorten vliegen of alleen die grote? (of is het een ubertroll ^^ )
is ook al iets ouds jah hahaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:27 schreef styliste het volgende:
Rijles ging weer goed![]()
Toen mijn instructeur vroeg of ik een beetje uitgerust was en ik nee zei vroeg ie of ik een erwt onder mijn matras had liggen
oei oei, "sjans" met de instructeur ^^quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:27 schreef styliste het volgende:
Toen mijn instructeur vroeg of ik een beetje uitgerust was en ik nee zei vroeg ie of ik een erwt onder mijn matras had liggen
hahaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:27 schreef styliste het volgende:
Tijd om goede dag tegen PiereTT te zeggen:quote:Op zondag 12 juli 2009 10:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tijd om hoi te zeggen tegen Crazy-M
Hoi Crazy-M!
inderdaadquote:Op zondag 12 juli 2009 13:36 schreef hetzusjevan het volgende:
Haaalloo! Regenachtige zondagmiddag.. saai.
Daar ben ik vorig jaar ook geweest. Iets meer richting het binnenland bij de Dordogne.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:29 schreef existenz het volgende:
Zuid Frankrijk, maar aan de kant van Bordeaux
Wij aan zeequote:Op zondag 12 juli 2009 16:41 schreef toma het volgende:net terug van de open dag bij WillemII.
[..]
Daar ben ik vorig jaar ook geweest. Iets meer richting het binnenland bij de Dordogne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |