Het is best tof, maar de helft is playback.quote:
Om allebeiquote:Op maandag 6 juli 2009 20:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zit me alleen maar af te vragen of het nou om de dansjes en de show gaat, of om de muziek.
Haha ja die kleren zijn idioot en die kruisgraaierij blijf ik ook maar vaag vinden.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is best tof, maar de helft is playback.
Dat kan natuurlijk ook bijna niet anders met zoveel dans, maar toch.
En die witte sokjes en dat gouden badpak
(Toch zit ik te genieten hoor)
Kan me alleen niet voorstellen dat er daadwerkelijk mensen zijn die hem gheyl vinden!
Och, als je ervan geniet en daarna weer netjes verdergaat is het niet eens zo erg.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:36 schreef MariaEtcetera het volgende:Erg he...
Misschien moet ik een andere keer maar eens broodjes smeren en meenemenVeel beters is er in zo'n dierentuin veelal niet te krijgen
Whehe, er stond vorige week een column in NRC Next waarin het over dat nummer ging, dat ook MJ weleens mindere teksten schreef.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha ja die kleren zijn idioot en die kruisgraaierij blijf ik ook maar vaag vinden.
Smooth Criminal![]()
Annie are OK?.
In elk geval iemand die in een heel andere toonsoort zit dan hij.quote:
Maar de muziek is wel supertofquote:Op maandag 6 juli 2009 20:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Whehe, er stond vorige week een column in NRC Next waarin het over dat nummer ging, dat ook MJ weleens mindere teksten schreef.
Hij heeft zoveel operaties gehad, wie weet daar ook wel aanquote:Op maandag 6 juli 2009 20:47 schreef conleche het volgende:
Uhm.........ik weet niet waar hij z'n boyparts heeft gelaten, maar ze lijken wel non-existent........
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:02 schreef Laureline het volgende:
hiero
Je ziet, ik ben een wandelende reclame voor het vreetbui-dieet
We zitten mee te schrijven in het MJ topic. Er riep net al iemand dat zijn bobbel vast in onderhoud was bij de plastisch chirurg, omdat de inhoud van zijn gouden hangmatje niet zo indrukwekkend wasquote:Op maandag 6 juli 2009 20:47 schreef conleche het volgende:
Uhm.........ik weet niet waar hij z'n boyparts heeft gelaten, maar ze lijken wel non-existent........
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
We zitten mee te schrijven in het MJ topic. Er riep net al iemand dat zijn bobbel vast in onderhoud was bij de plastisch chirurg, omdat de inhoud van zijn gouden hangmatje niet zo indrukwekkend was
quote:
Hihiquote:
Erg vaag jaquote:Op maandag 6 juli 2009 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
Tijdens het zappen ben ik bij True Beauty terecht gekomen. Wat is dat voor programmaBizar gewoon.
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Af en toe ben ik echt een uiSteek ik per ongeluk mn teen in de ventilator van mn pc (pc kast is open wegens kans op oververhitting) en nou heb ik een bloedende teen
Whoeraa.
Arme DML! Bad kitty.
Arm package van MJ
Ik vind de muziek hier toch niet echt de meeste aandacht krijgen, tbh.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Om allebei. Heb je problemen met een groots opgezette show dan?
. Rammstein heeft ook altijd een grootse show, vind ik ook geweldig
.
Ja ik kwam er ook al langs, maar ben ondertussen aan het werk.. het is echt te slecht... zit er net met een vriendin over te praten...quote:Op maandag 6 juli 2009 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
Tijdens het zappen ben ik bij True Beauty terecht gekomen. Wat is dat voor programmaBizar gewoon.
Wat valt er te giechelen?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihi![]()
Hoe was je eerste echte maandag?ga je op Nyenrode trouwens AA of RA doen? Geen idee of ze er beide zijn hoor, maar ben nieuwsgierig
![]()
"Hi Goodbye" . Ik vind dingen die rijmen sowieso vaak grappigquote:Op maandag 6 juli 2009 21:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat valt er te giechelen?
Nou maandag was vol met posten in de jaarrekening die niet slotenGelukkig lag het niet aan mij, maar waren er fouten gemaakt
Ik ga trouwens RA doen
We gaan een boek uitgeven met ons dieet! En even rijk worden als Sonjaquote:Op maandag 6 juli 2009 19:14 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil Laureline haar dieet ook even onderbouwen. Ik heb afgelopen week 4x friet gegeten, als lunch. Tussendoortjes waren zakken chips (halve, dat wel),ladingen eierkoeken, ijsjes en popcorn en ik ben 2 kilo afgevallen.
Ik ga morgen maar eens gezond eten
Whehe nu je het zegtquote:Op maandag 6 juli 2009 21:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
"Hi Goodbye" . Ik vind dingen die rijmen sowieso vaak grappig![]()
Hahaha, nouja, het houdt je van de straatEn wb de studie; veeeeeel succes! Je bent nog wel even bezig
![]()
Wanneer weet je of je er mee kunt beginnen?
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
We zitten mee te schrijven in het MJ topic. Er riep net al iemand dat zijn bobbel vast in onderhoud was bij de plastisch chirurg, omdat de inhoud van zijn gouden hangmatje niet zo indrukwekkend was
Het was geen doordachte actiequote:Op maandag 6 juli 2009 21:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Sorry
. Hoe kóm je erbij, je teen in de pc kast te steken
. Nouja,
erop (eerst pleister he) dan maar. Het zou mij ook zo kunnen gebeuren, mijn kast staat ook bij mn voeten, en lange tijd ook open. Alleen zou ik dan vast de videokaart eruit schoppen oid.
Muis! En anders d'r moeder!quote:Op maandag 6 juli 2009 21:41 schreef ElisaB het volgende:
Wie was er hier ook alweer gruwe-lijk goed in den Engelschen taal?
dankje, als docjhter van een basisschool juf wilde ik net hetzelfde zeggen.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:49 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ok hier spreekt de juf. Kinderen gaan toch niet naar school voor een rapport..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |