Nou, ik hoop het niet!quote:
Ohquote:Op maandag 6 juli 2009 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, ik hoop het niet!
Ik bedoelde dat ik dan (hopelijk) wel eens lekker uitgebreid durf te eten.
Ik moest lachenquote:Op maandag 6 juli 2009 16:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
OhEten voor 1 is genoeg hoor. Dat is al dubbel zoveel als je nu doet
(sorry, heel flauw grapje, maar het was een inkoppertje en ik kon het niet laten)
Ik kan er wel tegen hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 16:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
OhEten voor 1 is genoeg hoor. Dat is al dubbel zoveel als je nu doet
(sorry, heel flauw grapje, maar het was een inkoppertje en ik kon het niet laten)
Thanks. Ik was 'm kwijt.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tink: CUL SC Meiden-sushi-cosmo-meet!
Studiepunten? Ben je dan nog iets vergeten mee te tellen?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:39 schreef P.F het volgende:
Ik heb mijn twee tentamens gehaald die ik moest halen maar ik heb nu nog steeds maar 23 punten dus ik kijk verkeerd of ik heb het verkeerd gedaan.
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:42 schreef P.F het volgende:
Ik weet het niet en ik snap het niet meer en het is dat ik geen zin heb om te huilen anders had ik dat gedaan.
Pfffffffffffff.
Ik ga even offline.
PFjequote:Op maandag 6 juli 2009 16:42 schreef P.F het volgende:
Ik weet het niet en ik snap het niet meer en het is dat ik geen zin heb om te huilen anders had ik dat gedaan.
Pfffffffffffff.
Ik ga even offline.
Aww niet huilen, PF!quote:Op maandag 6 juli 2009 16:42 schreef P.F het volgende:
Pfffffffffffff.
Ik ga even offline.
Scheiden? Dan moet ik het allemaal alleen doen!quote:Op maandag 6 juli 2009 16:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Haha, toen ben ik maar gaan scheiden
* Viking84 scrollt terug voor lijstje dat 4000 calorieën bevatquote:Op maandag 6 juli 2009 16:49 schreef Laureline het volgende:
[..]
Scheiden? Dan moet ik het allemaal alleen doen!
Heel leuk trouwens dat dieet met 1 á 2 dagen per week boven de 3000 kcal, (ik voerde mijn eten van gisteren in op de calorieteller, was precies 4000) maar na zo'n vreetdag heb ik meteen de hele tijd vreselijke HONGER.
Je zou aan mijn figuur kunnen zien dat af en toe zo'n dagje héél lonend isquote:Op maandag 6 juli 2009 16:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
4000? Op één dag? Holy cow! Daar doe ik ongeveer 4 à 5 dágen over![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |