Even doorzetten meid, dan hoeft het in ieder geval de volgende keer niet meerquote:Op maandag 6 juli 2009 16:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Ik heb nu echt even geen zinmaar begin zometeen weer voor het tentamen van morgen half 10
Whehe, ik zie het helemaal voor me. Dat zou mij ook kunnen gebeuren.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik zat net lekker op het balkon en toen kreeg ik twee shirtjes van Mark over me heen (die vielen van de waslijn). Ik wilde ze even netjes oppakken en toen struikelde ik over m'n stoel en lag ik languit op het balkon.
bijna, vertrek woensdag avondquote:Op maandag 6 juli 2009 15:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
My thoughts exactly...
Of eigenlijk: is het al vakantie?
Hoe is het nu met je oog? Was het leren toch nog een beetje gelukt van het weekend?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Ik heb nu echt even geen zinmaar begin zometeen weer voor het tentamen van morgen half 10
Mijn oog heb ik geen last meer van gelukkigquote:Op maandag 6 juli 2009 16:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je oog? Was het leren toch nog een beetje gelukt van het weekend?
Nog even, het is nu echt aftellen.
Light receptje?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben aan het bakken! Tot nu toe gebruikt: 18 eieren, 3 bakjes roomboter, bijna een heel pak suiker.... Heb o.a. Swiss merengue botercrème gemaakt, dat is zoooooo lekker!
.
Spanje, Denia...quote:
Dit is Slank hoor! Niet CUL!quote:Op maandag 6 juli 2009 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben aan het bakken! Tot nu toe gebruikt: 18 eieren, 3 bakjes roomboter, bijna een heel pak suiker.... Heb o.a. Swiss merengue botercrème gemaakt, dat is zoooooo lekker!
.
Voor een weeshuis?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
Oh, heerlijk.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:10 schreef progje het volgende:
[..]
Spanje, Denia...
2 weekjes
en dan nog 3 dagen Barcelona
Er komen hier morgen een man of 25-30 om te vieren dat m'n vriendinnetje weer thuis is. Maar ik weet nu al dat ik te veel swiss merengue ga hebben hoor, maar dan vries ik de rest wel in.quote:
Hehehehe...goeie baan man, onderwijs.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kinderen hebben langer vakantie dan hun werkende ouders, dus dat probleem doet zich sowieso wel voor.
Haha, toen ben ik maar gaan scheidenquote:Op maandag 6 juli 2009 12:52 schreef Laureline het volgende:
Iehhj! Lijstjes! Dit is mijne van afgelopen jaar. Doorgestreept heb ik al gedaan:
- nieuwe auto kopen
- keuken verbouwen
- trap boven verven
- gang verven
- buitendeur verven
- hal graniet tapijtlijmresten verwijderen (hoe)
- vloerbedekking van trap van 0 naar 1 verwijderen
- trap beneden schuren en verven
- woonkamer opruimen
- atelier opruimen
- website maken
- kledingkast uitspitten
- ramen zemen
Gaat goed hè
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx uniekhoorn! 12 september eet ik voor 2
Forum Opties | |
---|---|