Daar zijn ze ook al een jaar mee bezig onderhand tochquote:
Op Youtube staat al een demo om te laten zien dat ze er ook echt mee bezig zijn. Maar idd, het duurt nu wel erg lang.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Daar zijn ze ook al een jaar mee bezig onderhand toch? Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een spelletje te porten?
quote:Worms for iPhone is op 30 juni bij Apple ingeleverd. Komt ergens deze maand in de App Store. Dan direct met Peer to Peer multiplayer, bij een update online multiplayer.
jaquote:Op maandag 6 juli 2009 13:05 schreef Merkie het volgende:
Moeten we iedere nieuwe iPhone-bezitter nu echt gaan feliciteren?
Ja ik zit nog te twijfelen of ik mn 3GS nu zal jailbreaken of niet. Anders komt straks 3.1 uit en kan ik em weer helemaal opnieuw gaan doen.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:13 schreef Biogarde het volgende:
En al iemand iets gelezen over 3.1? Ze schijnen met de Jailbreak (van de bekende boys) voor de 3GS te wachten op 3.1 omdat ze die any time soon verwachten omdat 3.0 zo buggy is als de pest.
Gisteren Redsn0w jailbreak gedaan, maar snel weer eraf gehaald. M'n 3G werd onwijs traag en warm![]()
De echte bazen hebben een 2G. Oh, en een oldskool 3G.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:18 schreef Ad_rem het volgende:
Iedereen die vandaag in het bezit is gekomen van de nieuwe iPhone 3GS: van harte gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van!
Klopt. Dat was met Documents to Go ook zo, daar heeft Apple 3 weken aan besteedquote:Op maandag 6 juli 2009 13:11 schreef Biogarde het volgende:
Soms duurt de acceptatie van apps 1 a 2 weken. Dus kan elk moment gebeuren
Beetje menselijk contact kan geen kwaad me dunkt. En woensdag terras? Succesquote:Op maandag 6 juli 2009 13:44 schreef Ad_rem het volgende:
Dat MyOrder gaat echtwel chill worden zit woensdag nog wel op het terras in Groningen en kan dan mooi m'n gratis biertje bestellen vanaf m'n iPhone![]()
http://www.iphoneclub.nl/(...)yorder-op-de-iphone/
Dat is ok het eerste wat ik dacht... Wat is er mis met het aanspreken van een terrasmedewerker? Vaak is het ook nog een leuke studentequote:Op maandag 6 juli 2009 14:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Beetje menselijk contact kan geen kwaad me dunkt. En woensdag terras? Succes
Oh fuck ja dat tros muziekfestivalquote:Op maandag 6 juli 2009 14:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Beetje menselijk contact kan geen kwaad me dunkt. En woensdag terras? Succes
Meestal kerels met pukkels. De leuke dames komen het brengen en die kun je dan ook nog wel spreken. Verder hoef je niet hele tijd te kijken en te wachten of iemand komt of te zwaaien etc.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:25 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat is ok het eerste wat ik dacht... Wat is er mis met het aanspreken van een terrasmedewerker? Vaak is het ook nog een leuke studente
Dat. En als je bij de Zuidzijde zit dan scheelt je een keer extra wachten. Met MyOrder hoef je alleen maar te wachten op het bier. Zonder MyOrder moet je niet alleen wachten op het bier, maar ook op de man of vrouw die je bestelling opneemt. Dan wacht je 2 x.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:26 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Meestal kerels met pukkels. De leuke dames komen het brengen en die kun je dan ook nog wel spreken. Verder hoef je niet hele tijd te kijken en te wachten of iemand komt of te zwaaien etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |