Ik heb de afgelopen dagen zo niet weken zon moeten regelen. Nu even herstellenquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:56 schreef KudFokker het volgende:
Ik mag Ripley wel
Ook al kan ze soms wel bot uit de hoek komen
hehehe.... ik ben ook aan het bijkomen op het werk van de afgelopen 2 weekenden... veel zuipen is echt niet goed voor mijquote:Op maandag 6 juli 2009 13:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen dagen zo niet weken zon moeten regelen. Nu even herstellenEn ook van het weekend
Vrijdag amper geslapen, gisteren brak. Dus even bijkomen
Ik ken het gevoelquote:Op maandag 6 juli 2009 13:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hehehe.... ik ben ook aan het bijkomen op het werk van de afgelopen 2 weekenden... veel zuipen is echt niet goed voor mij
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:00 schreef erikje14 het volgende:
ik ga vanavond een poging doen m'n kleren te strijken
Is ook niet gek. Je hoeft niet op je 21 al heel repertoire te hebben.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:58 schreef KudFokker het volgende:
Maar dit zou dan m'n 2e relatie zijn
Opzich niet zo gek na 1 relatie van 4 jaar en 2 jaar single op mijn 21e
Dat gaat ongetwijfeld wel wennen. Ooit.quote:
Joh, tijd zat hoor voor relaties e.d. Geniet er gewoon van en de rest komt welquote:Op maandag 6 juli 2009 12:58 schreef KudFokker het volgende:
Nja ik weet nog niet of dit echt iets serieus gaat wordenmaar zo ziet het er wel uit
Maar dit zou dan m'n 2e relatie zijn
Opzich niet zo gek na 1 relatie van 4 jaar en 2 jaar single op mijn 21e
51 lessen, dat is zeker op het gemak, maarrrr, zoals met alles, je moet doen waar je je goed bij voelt en het einde is in zicht tochquote:Op maandag 6 juli 2009 13:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is ook niet gek. Je hoeft niet op je 21 al heel repertoire te hebben.
Had op 20e ook 1e relatie van paar maandjes en 2e relatie (mini) op 23e. Maar goed, ik loop dan ook hopeloos achter.![]()
Over mijn rij-examen: zou mijn 1e poging zijn na 51 rijlessen. Doe het rustig aan en wil dus pas examen doen als het beetje goed voelt.
Zat laatst te kijken naar License to liberty op TMF, ze filmde het examen van die gasten in Goes bij het CBR. Daar moet ik ook naartoe. Vond wel toevallig.
Jep zoiets, alleen ik heb geen overhemdenquote:
Hoe jij ooit aan een baan bent gekomen dan is me een raadsel. Ik heb bizar veel overhemden voor allerlei occasies.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:09 schreef erikje14 het volgende:
[..]
51 lessen, dat is zeker op het gemak, maarrrr, zoals met alles, je moet doen waar je je goed bij voelt en het einde is in zicht toch![]()
[..]
Jep zoiets, alleen ik heb geen overhemden
Ach, ik ben nu eenmaal niet zo'n snelle leerling.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:09 schreef erikje14 het volgende:
[..]
51 lessen, dat is zeker op het gemak, maarrrr, zoals met alles, je moet doen waar je je goed bij voelt en het einde is in zicht toch![]()
Relaties? ach, wat maakt dat allemaal uit1 goeie is beter dan 10 slechte
Nee dit is nog geen relatiequote:
Nou. 1x gezakt voor theorie, 2x voor praktijk.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:11 schreef KudFokker het volgende:
Mag ik even opscheppen?
Ik had na 12 lessen examen aangevraagd, en voor het examen nog een uurtje gereden, dus 13 uur in totaal en toen het praktijk examen in 1 keer gehaald
*klopt af*
Mijn theorie had ik alleen niet in 1x gehaaldik had de eerste keer niet gehaald en daardoor 1 fout teveel
De dag erna wel geleerd en toen 0 fout
Talentje.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:11 schreef KudFokker het volgende:
Mag ik even opscheppen?
Ik had na 12 lessen examen aangevraagd, en voor het examen nog een uurtje gereden, dus 13 uur in totaal en toen het praktijk examen in 1 keer gehaald
*klopt af*
Mijn theorie had ik alleen niet in 1x gehaaldik had de eerste keer niet gehaald en daardoor 1 fout teveel
Gewoon in een spijkerbroek en t-shirt ?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:11 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Hoe jij ooit aan een baan bent gekomen dan is me een raadsel. Ik heb bizar veel overhemden voor allerlei occasies.
like i said, geeft niets tochquote:Op maandag 6 juli 2009 13:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach, ik ben nu eenmaal niet zo'n snelle leerling.Sinds half oktober bezig iig. Dus valt nog mee.
quote:En van echt goeie relaties heb ik geen kennis helaas.Dus dat gaat voor mij ook niet op.
Je bent geweldig. Hier, een snoepjequote:Op maandag 6 juli 2009 13:11 schreef KudFokker het volgende:
Mag ik even opscheppen?
*klopt af*
Nou ja, da's mooi meegenomen voor jou dan. Als je maar weet dat je het met de spijkerbroek en t-shirt niet red bij een sollicitatie op het niveau waar jij nu waarschijnlijk op zit.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:13 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Gewoon in een spijkerbroek en t-shirt ?
Heb geen pak dus dat wordt niets, ben hier blijven hangen vanuit m'n afstudeer stage
Ik heb zo het vermoeden dat dat "rustig" 'm niet gaat wordenquote:Op maandag 6 juli 2009 13:12 schreef KudFokker het volgende:
Nee dit is nog geen relatiehet is nu mijn vriendin
al wel stapje 2 dus
nog nog even rustig aan naar stapje 3
Wil alleen niet te hard gaan omdat ik niet wil dat de ' magie' er zo snel af gaat
Ligt eraan waar je solliciteert (qua branche). Bij ons dragen heel veel mensen nooit overhemden hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 13:11 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Hoe jij ooit aan een baan bent gekomen dan is me een raadsel. Ik heb bizar veel overhemden voor allerlei occasies.
Mjah,HBO telematicaquote:Op maandag 6 juli 2009 13:16 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nou ja, da's mooi meegenomen voor jou dan. Als je maar weet dat je het met de spijkerbroek en t-shirt niet red bij een sollicitatie op het niveau waar jij nu waarschijnlijk op zit.
Wat is het verschik tussen een relatie en " het is mijn vriendin"?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee dit is nog geen relatiehet is nu mijn vriendin
al wel stapje 2 dus
nog nog even rustig aan naar stapje 3
Wil alleen niet te hard gaan omdat ik niet wil dat de ' magie' er zo snel af gaat
Ik heb van mijn 16e tot mijn 18e wel een scooter gehad en daardoor al eerder met de regels te maken gehad en verkeers inzicht gehadquote:Op maandag 6 juli 2009 13:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Talentje.maar had je daarvoor al jaren een scooter o.i.d. Wat dat scheelt ook wel
Vanaf mn vijftiende op de scooter zonder bewijsquote:Op maandag 6 juli 2009 13:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb van mijn 16e tot mijn 18e wel een scooter gehad en daardoor al eerder met de regels te maken gehad en verkeers inzicht gehad
Voor mijn brommer certificaat ook wel 1 dag zo'n cursus gehad
Hmm het is wel iets verder dan datquote:Op maandag 6 juli 2009 13:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat is het verschik tussen een relatie en " het is mijn vriendin"?
Zoals ik het nu lees zijn jullie gewoon pril aan het daten en is er van beide nog geen sprake
was zeker geen waterscooterquote:Op maandag 6 juli 2009 13:20 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Vanaf mn vijftiende op de scooter zonder bewijs
Maar die nam ik toch alleen voor de langere afstanden
Verzorging, toch?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:21 schreef erikje14 het volgende:
Maar goed, huishouden enz zouden ze gewoon op school moeten geven als vak
Aha, dan leg ik hem er ook ff naast!quote:Op maandag 6 juli 2009 13:11 schreef KudFokker het volgende:
Zo ging het met mn laatste. Maar die kapte het alweer vrij snel af want het ging te snel.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm het is wel iets verder dan dat
Liggen echt de hele tijd te knuffelen en kunnen niet van elkaar af blijven
Ik kan gewoon zo een kwartier naar haar kijken zonder iets te hoeven zeggen...
Dat doe ik niet met dates hoor
Zij heeft het prima naar haar zinquote:Op maandag 6 juli 2009 13:23 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Zo ging het met mn laatste. Maar die kapte het alweer vrij snel af want het ging te snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |