citroen-basilicum, klinkt lekkerquote:Op maandag 6 juli 2009 13:52 schreef ColdFeet het volgende:
Nee, ik had echt totaal geen zin om te bakken en te frutselen, gisterIk ben meer dan een uur bezig geweest met die saus voor de vis, en toen heb ik daarna maar een citroen-basilicumcake gebakken
Mijn prutszin werd wel weer aangewakkerd door het aanschaffen van het 'gezond met Ramsay' boek gisterenquote:
Ja dat vind ik dus ook. Kan het alleen niet zo mooi verwoorden als Isa!quote:Op maandag 6 juli 2009 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, het is wel balen misschien dat het zo nu helaas moet gaan, maar je hebt nog wel fijn een baan, Karrel. Moet ook een prettig gevoel zijn voor jezelf. Je schuldig over anderen voelen is erg nutteloos.
Neuh er was weinig te zonnen. Isa en ik hebben bij Kaas gelunched, toen heb ik Isa naar Utrecht gebracht en ben ik lekker de rest van de avond en de nacht bij Kaas geweestquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Neuh er was weinig te zonnen. Isa en ik hebben bij Kaas gelunched, toen heb ik Isa naar Utrecht gebracht en ben ik lekker de rest van de avond en de nacht bij Kaas geweest
Zo zo, voor hoe lang?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:39 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb al mijn vriendjes en vriendinnetjes op wow in de steek gelaten
Lunch bij kaas was overigens echt geweldig
Dat begrijp ik, maar je moet in dit soort situaties echt aan jezelf denken.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Vandaag kwam ineens de voltallige directie binnen om een crisis beraad te houden.
Ik wist het wel ongeveer, want mijn contract loopt 14 augustus af, dus ik zat al te bedelen om contractverlenging. Nu is de kogel door de kerk. Van de 6 mensen gaan er 3 uit. waarvan 1 aflopend contract en ontslagaanvraag voor twee vasten (eentje van 35, eentje van 54) Ze willen verder met mij. Als de vasten het ontslag niet accepteren gaat de stekker eruit. Er wordt dan waarschijnlijk een doorstart gemnaakt met mij en de andere twee, maar toch.
Ik voel me nu zo schuldig/bezwaard. Kutzooi.
Betere toekomstperspectievenquote:
oh, ahaquote:Op maandag 6 juli 2009 16:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ze is naar een andere server verhuisd
Want ? Veel kaas?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:39 schreef Isabeau het volgende:
Lunch bij kaas was overigens echt geweldig
dat heb ik nog nooit gedaan, curry maken.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb zelf een curry gemaakt vandaag, ik was lekker vrij vandaag omdat we gisteren naar een concert naar Anouk waren geweest (beetje uit-bouwvallen)
Curry goed gelukt
zolang er 0% vet op staat vind ik het allang best... en tis frisser en luchtiger dan met mayo.. Mayo is wel lekker maar in kleine beetjes.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:42 schreef krakkemieke het volgende:
Okee, het is geen mayonaise. Maar volgens google bevat griekse yoghurt 10 % vet........![]()
Ik dacht al, ik iets zonder vet nooit zo lekker vinden......
Ok, niet goed gelezen dat het erop stond.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zolang er 0% vet op staat vind ik het allang best... en tis frisser en luchtiger dan met mayo.. Mayo is wel lekker maar in kleine beetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |