Geen idee. Wellicht wel.quote:
Beffensmaak?quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:32 schreef BobbyB het volgende:Jitze dood aangetroffen langs snelweg
Maandag ochtend is het lichaam van FOK!ker Jitzzze gevonden in een vuilniszak langs de snelweg. De politie is nog bezig met sporenonderzoek.
ik houd nog steeds van je hoorquote:
straks kom je niet eens meer nachtbrakenquote:
Jaja sinds vandaag hequote:Op maandag 6 juli 2009 11:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Goed! Weekje vakantie nu.
En met jou? Heb je al vakantie?
Het was alleen te kanen met een mixdrankje erbijquote:
dat lukt nog wel hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 11:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
straks kom je niet eens meer nachtbraken![]()
Ervan uitgaande dat ik normaal een bloedhekel heb aan elektronische muziek, vind ik dit best chill klinken. Komt misschien ook doordat die drums niet echt elektronisch klinken.quote:
Arme sloeberquote:Op maandag 6 juli 2009 11:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Chill, mag ik mee? Ik ga zelf niet dit jaar. Ik moet geld sparen
.
Tsja, can't help itquote:Op maandag 6 juli 2009 11:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Arme sloeber![]()
![]()
Of je mee mag? Daar moet je wel iets voor doen
een bloedhekel aan elektronische muziekquote:Op maandag 6 juli 2009 11:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
dat lukt nog wel hoor
[..]
Ervan uitgaande dat ik normaal een bloedhekel heb aan elektronische muziek, vind ik dit best chill klinken. Komt misschien ook doordat die drums niet echt elektronisch klinken.
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:46 schreef dagdag het volgende:
in septembber mag allure mee met mij en in ruil...
Dat bespreken we maar privequote:Op maandag 6 juli 2009 11:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tsja, can't help it.
Wat moet ik doen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |