Een moord in een rechtzaal is wmb allezins nieuwswaardig, ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:01 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dat is deels wel waar, maar gevallen als deze in buurlanden, of nabije landen, halen in Nederland vaak ook het nieuws. Denk aan de U-Bahn-Schläger die ik al noemde, de Belg die in Antwerpen zomaar op een Turkse vrouw en andere buitenlandse vrouw met kind schoot, de brute moord op een Joodse jongen in Frankrijk. Het heeft allemaal het Nederlandse nieuws gehaald. Ja, zelfs kort hiervoor de man die in de rechtbank zijn eigen keel doorsneed.
Dit past m.i. precies in dat rijtje, en ik had verwacht dat het ook in het nieuws zou komen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ze hebben het over hate crime, maar "hate crimes" bestaan helemaal niet en zullen ook nooit bestaan.
Ze bestaan wel degelijk. Bijvoorbeeld die jood die de kanker werd geslagen door PSG hooligans een jaar terug ofzo.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:14 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Moord of iets dergelijks.
Maar hatecrimes bestaan gewoon niet, dat is een orwelliaanse woord dat is bedacht door blanke intellectuelen.
Ik ben het met je eens dat naar de rechter gaan als je uitgescholden wordt, te zielig voor woorden is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:19 schreef deedeetee het volgende:
Hoezo vermoord vanwege haar religie ?
Ze liep - in een land waar veel mensen daar aanstoot aannemen -rond in een niqaab, kreeg een scheldwoord naar haar hoofd en ging naar de rechter om de man die schold fors af te laten straffen.
Ze had ook gewoon haar schouders kunnen ophalen en die man laten roepen wat hij maar wilde. Dat moeten wij ook als een moslim/a ons voor hoer uitscheld.
Wie kaatst moet de bal verwachten, oké in dit geval kreeg ze een mes retour en dat was wat veel van goede. Ze had de pech haar arrogante gram te gaan halen bij de verkeerde.
En dan roepen ze haar ook nog uit tot martelaar![]()
Zou zij dan ook 72 (mannelijke) maagden krijgen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:19 schreef deedeetee het volgende:
En dan roepen ze haar ook nog uit tot martelaar![]()
nee, zij krijgt geen 72 druiven. zij krijgt eeuwige rust.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:24 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Zou zij dan ook 72 (mannelijke) maagden krijgen?![]()
Is een serieuze vraag overigens.
sch. iets minder op de man-vrouw mag ook. ik doe geen melding van je eerdere uitspraak, maar don't push it.quote:
Uiteraard ik ben helemaal geen voorstander van fysiek geweld !quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat naar de rechter gaan als je uitgescholden wordt, te zielig voor woorden is.
Maar iemand die het verschil tussen woord en daad niet meer kent en met messen gaat steken, is fout. Of ie nu moslim, atheist, zwart, grijs, roomblank of homo is.
Wat vind jij dan van die uitspraken van deedeetee. Ik vind jouw halve goedpraten ook te ziek voor woorden. Maar je moet het je uiteindelijk voor jezelf verantwoorden jongen. Dit soort haat zit blijkbaar zo diep dat het bijna ziekelijk is. Je kan nog gewoon sorry zeggen trouwens.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sch. iets minder op de man-vrouw mag ook. ik doe geen melding van je eerdere uitspraak, maar don't push it.
Waarom? Moslims krijgen toch altijd te horen dat ze naar de rechter moeten stappen als ze het ergens niet mee eens zijn. Dan doen ze dat, en dan is het weer niet goed. Feitelijk hebben moslims eigenlijk geen rechten, volgens velen van jullie.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat naar de rechter gaan als je uitgescholden wordt, te zielig voor woorden is.
Hypocriet wijf. Je doet er alles aan om het goed te pratenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:31 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Uiteraard ik ben helemaal geen voorstander van fysiek geweld !
ik snap niet dat je wederom, in dit topic, mij beschuldigd van relativisme. ik keer de daad juist heel erg af. ik snap niet waar je het over hebt. lees mijn posts anders nog gerust een keer rustig door. je moet nu echt gaan ophouden met valse beschuldigingen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:31 schreef SCH het volgende:
Ik ben echt geschokt. Ook door zoalshetis die weer ruimhartig relativeert. Het is immers maar een moslima.
Maar oh jee, als een moslim iets doet. Niet op staat ofzo, dat is veel erger dan een moord natuurlijk.
Je relativeertt het enorm, kom op zeg. Ik kan vanaf mijn 5e lezen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik snap niet dat je wederom, in dit topic, mij beschuldigd van relativisme. ik keer de daad juist heel erg af. ik snap niet waar je het over hebt. lees mijn posts anders nog gerust een keer rustig door. je moet nu echt gaan ophouden met valse beschuldigingen.
Maar als ik zeg dat het te vergelijken is met de moord op Theo van Gogh, dan zit ik er naast.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:39 schreef zoalshetis het volgende:
laten we ons niet verlagen tot islamitische mensen die alles wat een broeder of zuster doet goedpraten.
laten we deze daad volmondig afkeuren en hopen dat de dader een gepaste straf krijgt. geen begrip tonen voor deze daad.
waar heb jij het over? er gaan dingen mis in je hoofd. ik veroordeel dit soort praktijken juist ook in dit topic.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat vind jij dan van die uitspraken van deedeetee. Ik vind jouw halve goedpraten ook te ziek voor woorden. Maar je moet het je uiteindelijk voor jezelf verantwoorden jongen. Dit soort haat zit blijkbaar zo diep dat het bijna ziekelijk is. Je kan nog gewoon sorry zeggen trouwens.
waar dan? mijn eerste post is dat ik me schaam en zo gaat het verder en verder. hou nou eens op man. probeer het lezen nog een keer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Je relativeertt het enorm, kom op zeg. Ik kan vanaf mijn 5e lezen.
Stromannengelul. Ik heb nergens gesteld dat ik het goed vind dat mensen naar de rechter stappen om woorden die ze te horen krijgen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom? Moslims krijgen toch altijd te horen dat ze naar de rechter moeten stappen als ze het ergens niet mee eens zijn. Dan doen ze dat, en dan is het weer niet goed. Feitelijk hebben moslims eigenlijk geen rechten, volgens velen van jullie.
? dus als ik zeg dat ik de moord niet te vergelijken vind met de moord op theo van gogh (vrede zij met hem) is dat vreemd? en relativeer ik in dit topic en ruk ik me af op dode moslima's?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar als ik zeg dat het te vergelijken is met de moord op Theo van Gogh, dan zit ik er naast.
Hoe walgelijk hypocriet kun je zijn. Deze mevrouw wordt vermoord vanwege haar overtuiging. Wat snap je daar niet aan?
Nee, het is haar goed recht om naar de rechter te stappen als ze vindt dat haar onrecht is aangedaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stromannengelul. Ik heb nergens gesteld dat ik het goed vind dat mensen naar de rechter stappen om woorden die ze te horen krijgen.
Ben het helemaal met DDT eens dat ze haar schouders had moeten ophalen of weerwoord bieden. Iedereen moet vrijheid van meningsuiting hebben.
En de laatste lasterpraatjes van je, houd je maar mooi voor je, trol. Moslims hebben geen rechten. Ze zwelgen er godverdomme in. Zelfs meer dan niet-moslims, o.a. over het kopvodje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |