Dat ben ik geheel met je eens.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ministers worden betaald door hun volk. ze moeten dus doen wat het volk stemt. of moet ik zeggen gunstig stemt?
de betalers krijgen een beetje de kriebels van dit beleid denk ik. we zijn te ver doorgeschoten in het uitdelen van boetes, het bedenken van geldslurpende gemeente wetjes en het aanhouden van fietsers met een knipperend licht inplaats van een constant brandend licht, wat ook een van de opties is op je fietslamp.
terwijl je logischerwijs weet dat knipperende lichtjes als fietser in amsterdam in schemer en duister toch net iets meer opvalt.
de quotabeloning van politie is een van de domste dingen die ooit bedacht is. ook een van de meest irritatieopwekkende dingen. welke minister heeft dit eigenlijk bedacht?
toch best irritant die groep gillers? niet waar?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Je brengt het in verband met El Moumni. Dat is niet terecht. Het is ook geen uitspraak die in Nederland is gedaan, dus niet logisch om aan het genoemde lijstje te haken. Het is natuurlijk een kekke en sexy uitspraak, doet het altijd lekker, die flatgebouwen. Maar het is geen uitspraak die gebruikt kan worden al zou hij een opvatting van een groep moslims in ons land van zekere omnvang vertegenwoordigen.
Ach, zolang ze in het hun gebouwtjes doen. Ik ben er mee groot gebracht, het is storend maar het is vooral zo vreugdeloos en beperkt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
toch best irritant die groep gillers? niet waar?
Niet zó.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Je zegt dat het iets te ver gaat. En je suggereert inderdaad dat ze het zelf uitlokt. Je laat in alles doorschemeren dat je het wel prima vindt zo en dat het wel prima is dat er een moslima minder is in de wereld. HOe moet ik je post in godsnaam anders lezen?
Op zich heb je gelijk, natuurlijk is het intriest dat een jonge vrouw zomaar vermoord word. Kan niet schelen hoe of wat, dat is triest. En dan laat ze ook nog eens een jong kind achter wiens vader zwaar gewond in het ziekenhuis ligt. Arm kleintje, oké als ik daar aan denk...... Hoop dat het niks gezien heeeft van de slachtpartijquote:Als jij je post delete, dan doe ik dat ja. Niet eerder. Ik ben trouwens al gecensureerd, waar jij openlijk gewoon je rabiate opvattingen mag verspreiden.
Ik vind dat je echt te ver gaat hier deedeetee, ik reageer emotioneel maar ik vind dat je echt te ver gaat. Het gaat om iemand met een ander geloof dan jij, een geloof waar jij weinig mee hebt, so be it, maar om dan zo laatdunkend en relativerend over een walgelijke moord op een zwangere vrouw te spreken, al was ze niet zwanger trouwens, het gaat echt vele mijlen te ver. En in die context vind ik mijn reactie niet te ver gaan. Als je jouw post intrekt, dan is mijn reactie meteen van de baan en gaan we het weer over katten hebben.
Ik vind het niet onlogisch wanneer mensen deze uitspraak in verband brengen mat El Moumni. Dat wat ik zeg.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Je brengt het in verband met El Moumni. Dat is niet terecht. Het is ook geen uitspraak die in Nederland is gedaan, dus niet logisch om aan het genoemde lijstje te haken. Het is natuurlijk een kekke en sexy uitspraak, doet het altijd lekker, die flatgebouwen. Maar het is geen uitspraak die gebruikt kan worden al zou hij een opvatting van een groep moslims in ons land van zekere omnvang vertegenwoordigen.
Dus Wilders uitspraken mogen ook met Hitler in verband worden gebracht.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:05 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik vind het niet onlogisch wanneer mensen deze uitspraak in verband brengen mat El Moumni. Dat wat ik zeg.
Ik vond dit nou net geen onderwerp om mega vals of geestig over te doen. Er is een zwangere vrouw doodgestoken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:02 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Niet zó.
[..]
Op zich heb je gelijk, natuurlijk is het intriest dat een jonge vrouw zomaar vermoord word. Kan niet schelen hoe of wat, dat is triest. En dan laat ze ook nog eens een jong kind achter wiens vader zwaar gewond in het ziekenhuis ligt. Arm kleintje, oké als ik daar aan denk...... Hoop dat het niks gezien heeeft van de slachtpartij![]()
Maar :
Dit is fok! en hier mag je gewoon zeggen wat je denkt zonder sentimenten en kun je dan verwachten commentaar te krijgen. Kortom eens lekker bekvechten !![]()
In zijn algemeen moet ik niks van de islam hebben, en ik houd ook al niet van fanatici. Helaas fanatieke christenen komen bijna niet langs en zijn lang niet zo'n dankbaar doelwit.![]()
Ik haat absoluut geen mensen die ik tegenkom in 't dagelijks leven omdat ze moslim zijn. Daar zit je er echt naast hoor.![]()
Vind het wel leuk om eens mega vals uit de hoek te komen en dan kun je hier met sommige oinderwerpen en users je hart ophalen![]()
Heb ff terug gelezen en hmmm ik ga mss toch wel wat té vermaar jeetje man ... wat kruip jij hoog op de kast. Stoot je nou nooit 's je hoofd doorboven ?
Je zit daar natuurlijk wel gezellig samen met de kat
Alsof dat niet gebeurde, maar dat dit voor jou een logisch gevolg is vind ik, met alle respect, lichtelijk infantiel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus Wilders uitspraken mogen ook met Hitler in verband worden gebracht.
Nu heb jij het dus over uitspraken; meerdere uitspraken. Welke precies, behoudens degene waar ik jou op heb gewezen?quote:El Moumni heeft die uitspraken niet gedaan, soit.
Ik hou er niet van wanneer mensen woorden in mijn mond leggen, omdat men het begrijpend lezen ontbeert.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:13 schreef zoalshetis het volgende:
zullen we aub weer on topic gaan? russen zijn niet lief tegen buitenlanders. is dat een stelling of een vooroordeel?
vanzelfsprekend. laten we het eens hebben over de dader.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:15 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik hou er niet van wanneer mensen woorden in mijn mond leggen, omdat men het begrijpend lezen ontbeert.
Vandaar.
Weinig consequent en het bekende meten met 2 maten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:11 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Alsof dat niet gebeurde, maar dat dit voor jou een logisch gevolg is vind ik, met alle respect, lichtelijk infantiel.
Jij quote enkele uitspraken die hij heeft gedaan, ik heb het over die flatgebouwen uitspraak die uit een vage bundel komt en niet door hem gedaan is.quote:Nu heb jij het dus over uitspraken; meerdere uitspraken. Welke precies, behoudens degene waar ik jou op heb gewezen?
Doe niet zo flauw. Jij maaklt er zo vaak een schimmenspel van. Het gaat er gewoon om dat die flatgebouwen uitspraak nooit echt hier door iemand gedaan is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:15 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik hou er niet van wanneer mensen woorden in mijn mond leggen, omdat men het begrijpend lezen ontbeert.
Vandaar.
volgens mij gaat het in dit topic over iets anders.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe niet zo flauw. Jij maaklt er zo vaak een schimmenspel van. Het gaat er gewoon om dat die flatgebouwen uitspraak nooit echt hier door iemand gedaan is.
Ik kan er niets anders van maken dan dat ik het opwaarderen van dit voorbeeld als sein om allerhande vergelijkingen te trekken infantiel vind.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Weinig consequent en het bekende meten met 2 maten.
Dit is echt een non-discussie.quote:Jij quote enkele uitspraken die hij heeft gedaan, ik heb het over die flatgebouwen uitspraak die uit een vage bundel komt en niet door hem gedaan is.
Dat is stompzinnig. UItspraken koppelen aan iemand die ze niet heeft gedaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:45 schreef damian5700 het volgende:
Dit is echt een non-discussie.
In tegenstelling tot jij vind ik het niet onlogisch dat sommige mensen bepaalde citaten aan El Moumni koppelen.
Waar het om gaat...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe niet zo flauw. Jij maaklt er zo vaak een schimmenspel van. Het gaat er gewoon om dat die flatgebouwen uitspraak nooit echt hier door iemand gedaan is.
Simpel, da's een mongool laagste klasse. Weet welhaast zeker dat ie onbeschoft is geweest tegen haar. Alhoewel hij zelf gevonden zal hebben dat hij niet fout zat met haar uit te schelden. En goed van haar dat ze naar de rechter is gegaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vanzelfsprekend. laten we het eens hebben over de dader.
Dat gebeurt weleens, maar het is nu helder hoe de vork in de steel zit.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is stompzinnig. UItspraken koppelen aan iemand die ze niet heeft gedaan.
Mijn excuus nogquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:52 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat gebeurt weleens, maar het is nu helder hoe de vork in de steel zit.
Ik neem je niets kwalijk. Dat deed SCH.quote:
Weet ik, maar jij zat er mee nadat je de bron gafquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:03 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik neem je niets kwalijk. Dat deed SCH.
Geen dank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |