abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70755642
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 20:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ministers worden betaald door hun volk. ze moeten dus doen wat het volk stemt. of moet ik zeggen gunstig stemt?

de betalers krijgen een beetje de kriebels van dit beleid denk ik. we zijn te ver doorgeschoten in het uitdelen van boetes, het bedenken van geldslurpende gemeente wetjes en het aanhouden van fietsers met een knipperend licht inplaats van een constant brandend licht, wat ook een van de opties is op je fietslamp.

terwijl je logischerwijs weet dat knipperende lichtjes als fietser in amsterdam in schemer en duister toch net iets meer opvalt.

de quotabeloning van politie is een van de domste dingen die ooit bedacht is. ook een van de meest irritatieopwekkende dingen. welke minister heeft dit eigenlijk bedacht?
Dat ben ik geheel met je eens.

Ik wilde er enkel op wijzen dat mocht er een stop op moskeeen komen, moslims zich dan gediscrimineerd zullen gaan voelen. Mocht er een stop op islamitisch onderwijs komen, moslims zich dan gediscrimineerd zullen gaan voelen. Mocht er een stop op migranten uit islamitische landen komen, moslims zich dan gediscrimineerd zullen gaan voelen.

Het volk dat voor zulke ideeen stemt mag dan wel tevreden zijn, moslims zullen echter - en terecht vanuit hun perspectief - niet tevreden zijn en zich gediscrimineerd gaan voelen. Bovendien zal een deel v/d moslims zich meer gaan vastpinnen op het geloof of gaan radicaliseren.

Dat bedoel ik met clash of civilizations. Kortweg gezegd:
- Maak je de autochtonen blij door islamisering tegen te gaan, dan maak je de moslims boos --> spanningen tussen autochtonen vs. moslims nemen toe.
- Doe je niks tegen islamisering, dan maak je de autochtonen boos --> spanningen tussen autochtonen vs. moslims nemen toe.
In beide gevallen nemen de spanningen dus toe.

Nederland, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Belgie zijn echt niet de enige landen met een islamitische minderheid die spanningen voelen tussen autochtonen vs. moslims.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 20:42:28 #277
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_70755660
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 20:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Je brengt het in verband met El Moumni. Dat is niet terecht. Het is ook geen uitspraak die in Nederland is gedaan, dus niet logisch om aan het genoemde lijstje te haken. Het is natuurlijk een kekke en sexy uitspraak, doet het altijd lekker, die flatgebouwen. Maar het is geen uitspraak die gebruikt kan worden al zou hij een opvatting van een groep moslims in ons land van zekere omnvang vertegenwoordigen.
toch best irritant die groep gillers? niet waar?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_70756583
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 20:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

toch best irritant die groep gillers? niet waar?
Ach, zolang ze in het hun gebouwtjes doen. Ik ben er mee groot gebracht, het is storend maar het is vooral zo vreugdeloos en beperkt.

Ik vind het vervelender om alles maar uit de context te lichten en zomaar te gebruiken.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 21:02:57 #279
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_70756829
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 20:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Je zegt dat het iets te ver gaat. En je suggereert inderdaad dat ze het zelf uitlokt. Je laat in alles doorschemeren dat je het wel prima vindt zo en dat het wel prima is dat er een moslima minder is in de wereld. HOe moet ik je post in godsnaam anders lezen?
Niet zó.
quote:
Als jij je post delete, dan doe ik dat ja. Niet eerder. Ik ben trouwens al gecensureerd, waar jij openlijk gewoon je rabiate opvattingen mag verspreiden.

Ik vind dat je echt te ver gaat hier deedeetee, ik reageer emotioneel maar ik vind dat je echt te ver gaat. Het gaat om iemand met een ander geloof dan jij, een geloof waar jij weinig mee hebt, so be it, maar om dan zo laatdunkend en relativerend over een walgelijke moord op een zwangere vrouw te spreken, al was ze niet zwanger trouwens, het gaat echt vele mijlen te ver. En in die context vind ik mijn reactie niet te ver gaan. Als je jouw post intrekt, dan is mijn reactie meteen van de baan en gaan we het weer over katten hebben.
Op zich heb je gelijk, natuurlijk is het intriest dat een jonge vrouw zomaar vermoord word. Kan niet schelen hoe of wat, dat is triest. En dan laat ze ook nog eens een jong kind achter wiens vader zwaar gewond in het ziekenhuis ligt. Arm kleintje, oké als ik daar aan denk...... Hoop dat het niks gezien heeeft van de slachtpartij

Maar :

Dit is fok! en hier mag je gewoon zeggen wat je denkt zonder sentimenten en kun je dan verwachten commentaar te krijgen. Kortom eens lekker bekvechten !

In zijn algemeen moet ik niks van de islam hebben, en ik houd ook al niet van fanatici. Helaas fanatieke christenen komen bijna niet langs en zijn lang niet zo'n dankbaar doelwit.

Ik haat absoluut geen mensen die ik tegenkom in 't dagelijks leven omdat ze moslim zijn. Daar zit je er echt naast hoor.

Vind het wel leuk om eens mega vals uit de hoek te komen en dan kun je hier met sommige oinderwerpen en users je hart ophalen

Heb ff terug gelezen en hmmm ik ga mss toch wel wat té ver maar jeetje man ... wat kruip jij hoog op de kast. Stoot je nou nooit 's je hoofd doorboven ?
Je zit daar natuurlijk wel gezellig samen met de kat
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 7 juli 2009 @ 21:05:25 #280
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_70756957
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 20:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Je brengt het in verband met El Moumni. Dat is niet terecht. Het is ook geen uitspraak die in Nederland is gedaan, dus niet logisch om aan het genoemde lijstje te haken. Het is natuurlijk een kekke en sexy uitspraak, doet het altijd lekker, die flatgebouwen. Maar het is geen uitspraak die gebruikt kan worden al zou hij een opvatting van een groep moslims in ons land van zekere omnvang vertegenwoordigen.
Ik vind het niet onlogisch wanneer mensen deze uitspraak in verband brengen mat El Moumni. Dat wat ik zeg.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 21:05:30 #281
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_70756965
goede topicontwikkeling.
pi_70757113
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:05 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik vind het niet onlogisch wanneer mensen deze uitspraak in verband brengen mat El Moumni. Dat wat ik zeg.
Dus Wilders uitspraken mogen ook met Hitler in verband worden gebracht.

El Moumni heeft die uitspraken niet gedaan, soit.
pi_70757168
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:05 schreef zoalshetis het volgende:
goede topicontwikkeling.
Zelfs weer wat geleerd vandaag.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_70757174
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:02 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Niet zó.
[..]

Op zich heb je gelijk, natuurlijk is het intriest dat een jonge vrouw zomaar vermoord word. Kan niet schelen hoe of wat, dat is triest. En dan laat ze ook nog eens een jong kind achter wiens vader zwaar gewond in het ziekenhuis ligt. Arm kleintje, oké als ik daar aan denk...... Hoop dat het niks gezien heeeft van de slachtpartij

Maar :

Dit is fok! en hier mag je gewoon zeggen wat je denkt zonder sentimenten en kun je dan verwachten commentaar te krijgen. Kortom eens lekker bekvechten !

In zijn algemeen moet ik niks van de islam hebben, en ik houd ook al niet van fanatici. Helaas fanatieke christenen komen bijna niet langs en zijn lang niet zo'n dankbaar doelwit.

Ik haat absoluut geen mensen die ik tegenkom in 't dagelijks leven omdat ze moslim zijn. Daar zit je er echt naast hoor.

Vind het wel leuk om eens mega vals uit de hoek te komen en dan kun je hier met sommige oinderwerpen en users je hart ophalen

Heb ff terug gelezen en hmmm ik ga mss toch wel wat té ver maar jeetje man ... wat kruip jij hoog op de kast. Stoot je nou nooit 's je hoofd doorboven ?
Je zit daar natuurlijk wel gezellig samen met de kat
Ik vond dit nou net geen onderwerp om mega vals of geestig over te doen. Er is een zwangere vrouw doodgestoken.

Maar zand erover dan maar.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 21:11:56 #285
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_70757345
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Dus Wilders uitspraken mogen ook met Hitler in verband worden gebracht.
Alsof dat niet gebeurde, maar dat dit voor jou een logisch gevolg is vind ik, met alle respect, lichtelijk infantiel.
quote:
El Moumni heeft die uitspraken niet gedaan, soit.
Nu heb jij het dus over uitspraken; meerdere uitspraken. Welke precies, behoudens degene waar ik jou op heb gewezen?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 21:13:38 #286
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_70757459
zullen we aub weer on topic gaan? russen zijn niet lief tegen buitenlanders. is dat een stelling of een vooroordeel?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 21:15:29 #287
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_70757564
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:13 schreef zoalshetis het volgende:
zullen we aub weer on topic gaan? russen zijn niet lief tegen buitenlanders. is dat een stelling of een vooroordeel?
Ik hou er niet van wanneer mensen woorden in mijn mond leggen, omdat men het begrijpend lezen ontbeert.

Vandaar.
pi_70757640
2 mensen die het met elkaar uit hebben gepraat..
  dinsdag 7 juli 2009 @ 21:18:14 #289
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_70757707
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:15 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik hou er niet van wanneer mensen woorden in mijn mond leggen, omdat men het begrijpend lezen ontbeert.

Vandaar.
vanzelfsprekend. laten we het eens hebben over de dader.
pi_70758263
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:11 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Alsof dat niet gebeurde, maar dat dit voor jou een logisch gevolg is vind ik, met alle respect, lichtelijk infantiel.
Weinig consequent en het bekende meten met 2 maten.
quote:
Nu heb jij het dus over uitspraken; meerdere uitspraken. Welke precies, behoudens degene waar ik jou op heb gewezen?
Jij quote enkele uitspraken die hij heeft gedaan, ik heb het over die flatgebouwen uitspraak die uit een vage bundel komt en niet door hem gedaan is.
pi_70758304
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:15 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Vandaar.
Doe niet zo flauw. Jij maaklt er zo vaak een schimmenspel van. Het gaat er gewoon om dat die flatgebouwen uitspraak nooit echt hier door iemand gedaan is.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 21:28:50 #292
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_70758363
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Doe niet zo flauw. Jij maaklt er zo vaak een schimmenspel van. Het gaat er gewoon om dat die flatgebouwen uitspraak nooit echt hier door iemand gedaan is.
volgens mij gaat het in dit topic over iets anders.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 21:45:23 #293
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_70759318
quote:

[..]

Weinig consequent en het bekende meten met 2 maten.
Ik kan er niets anders van maken dan dat ik het opwaarderen van dit voorbeeld als sein om allerhande vergelijkingen te trekken infantiel vind.
quote:
Jij quote enkele uitspraken die hij heeft gedaan, ik heb het over die flatgebouwen uitspraak die uit een vage bundel komt en niet door hem gedaan is.
Dit is echt een non-discussie.
In tegenstelling tot jij vind ik het niet onlogisch dat sommige mensen bepaalde citaten aan El Moumni koppelen.
pi_70759535
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:45 schreef damian5700 het volgende:

Dit is echt een non-discussie.
In tegenstelling tot jij vind ik het niet onlogisch dat sommige mensen bepaalde citaten aan El Moumni koppelen.
Dat is stompzinnig. UItspraken koppelen aan iemand die ze niet heeft gedaan.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 21:50:11 #295
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_70759557
quote:

[..]

Waar het om gaat...
Dit is enkel het punt waarop jij wil scoren, waarvan ik zeg dat het gemakkelijk verwarrend is wanneer een hele reeks anti-homo uitspraken zijn gedaan.
Het is totaal ongepast daarop zo overdreven te reageren.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 21:52:01 #296
188345 Py
op zich
pi_70759645
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:18 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vanzelfsprekend. laten we het eens hebben over de dader.
Simpel, da's een mongool laagste klasse. Weet welhaast zeker dat ie onbeschoft is geweest tegen haar. Alhoewel hij zelf gevonden zal hebben dat hij niet fout zat met haar uit te schelden. En goed van haar dat ze naar de rechter is gegaan.
En dan een mes meenemen naar de rechtszaal. Hij kon er duidelijk niet mee omgaan.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 21:52:20 #297
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_70759657
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is stompzinnig. UItspraken koppelen aan iemand die ze niet heeft gedaan.
Dat gebeurt weleens, maar het is nu helder hoe de vork in de steel zit.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 21:55:32 #298
188345 Py
op zich
pi_70759809
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:52 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dat gebeurt weleens, maar het is nu helder hoe de vork in de steel zit.
Mijn excuus nog en bedankt voor de moeite
  dinsdag 7 juli 2009 @ 22:03:39 #299
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_70760237
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:55 schreef Py het volgende:

[..]

Mijn excuus nog en bedankt voor de moeite
Ik neem je niets kwalijk. Dat deed SCH.

Geen dank.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 22:05:28 #300
188345 Py
op zich
pi_70760338
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 22:03 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik neem je niets kwalijk. Dat deed SCH.

Geen dank.
Weet ik, maar jij zat er mee nadat je de bron gaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties