offtopic geneuzel.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:16 schreef Iblis het volgende:
Ik bewaar in alles-in-één omdat ik dan het gevoel heb dat m'n lenzen wat gladder en schoner zijn dan in water en omdat alles & één vloeistof goedkoop is.Ik zeg meestal in met water omdat ik alles-in-één onaangenamer vindt. En ik maak ze schoon met speciale schoonmaakvloeistof, omdat dat in mijn ervaring beter werkt dan alles-in-één.
Het gaat om harde lenzen.
quote:
Dat wilde ik ook net zeggen maar durfde niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:24 schreef SanJuanDePasto het volgende:
[..]Jij haalt een hele discussie weg over harde lenzen/vloeistof omdat het 'offtopic geneuzel' is, en als iemand anders (een mod n.b.) over harde lenzen/vloeistof begint is het geen 'offtopic geneuzel'?
Het topic gaat over vloeistof voor zachte lenzen, dus haal dat dan ook gewoon weg als je zo'n goeie mod bent.
Zachte? Daar hebben ze verschillende soorten van, bijv. voor een maand of voor 3 maanden, die verschillen iets van samenstelling. Dan heb je misschien gewoon andere gehad.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:44 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja ik heb ook eens lenzen gekocht bij Kruidvat als nood voor een dag of 2 maar die zijn veel dikker dan de lenzen die ik heb dus laten minder zuurstof door denk ik.
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:24 schreef SanJuanDePasto het volgende:
[..]Jij haalt een hele discussie weg over harde lenzen/vloeistof omdat het 'offtopic geneuzel' is, en als iemand anders (een mod n.b.) over harde lenzen/vloeistof begint is het geen 'offtopic geneuzel'?
Het topic gaat over vloeistof voor zachte lenzen, dus haal dat dan ook gewoon weg als je zo'n goeie mod bent.
Het spijt me, mijn excuses, ik had ook niet door dat het alleen over zachte lenzen ging, aangezien TS dat niet vermeldde. Ik kan het nu wel concluderen aangezien hij zegt elke 6 maanden nieuwe te krijgen, maar dat had ik eerder nog niet gezien.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:24 schreef SanJuanDePasto het volgende:
dat was geen discussie, dat wa sgewoon gebash.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:24 schreef SanJuanDePasto het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |