Ik denk zo'n 3 a 4 weken max.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:41 schreef LasTeR het volgende:
Hoe lang doe jij met een fles? Geef er nou maar lekker 10 euro aan uit, werkt stukken beter. Kruidvat spul is funest voor je ogen.
Krijg je geen vloeistof bij je lenzenpakket? Ik krijg 4 flessen bij een pakket van een half jaar, daar kom ik wel die maanden mee door.quote:
Ja 2 flesjes....te weinig dus voor een half jaar.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:47 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Krijg je geen vloeistof bij je lenzenpakket? Ik krijg 4 flessen bij een pakket van een half jaar, daar kom ik wel die maanden mee door.
Met harde idem hoor, die is er nu ook in twee varianten bij het Kruidvat.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:50 schreef SanJuanDePasto het volgende:
Scheen idd iets mis mee te zijn toentertijd. Geen ervaring mee omdat ik toen harde lenzen had, maar ik heb nu iig geen problemen met dat spul.
quote:Op maandag 6 juli 2009 10:54 schreef Iblis het volgende:
Ik gebruik, voor m'n harde lenzen, speciale schoonmaakvloeistof, maar ik bewaar het verder gewoon in alles-in-een vloeistof.
neequote:Op maandag 6 juli 2009 13:05 schreef Diabox het volgende:
Ik krijg alles vergoed van m'n verzekering?
Echt wel. Kraanwater is een risico dat er bacterien gaan broeden in je ogen en dan ploppen er opeens strontvliegen uit je ogen.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:51 schreef SanJuanDePasto het volgende:
[..]
bewaar gewoon in water, man. voor harde lenzen heb je echt geen speciale vloeistof nodig om in te bewaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |