Nou!quote:Op maandag 6 juli 2009 11:57 schreef kwakveense het volgende:
ik vind t leuk staan phaidra! niet té kort vind ik persoonljk. schouderlente vind k vaak zo'n niksige tussenlengte
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:53 schreef Phaidra het volgende:het langere vind ik mooier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als je haar een beetje "dood" was onderin, dan is het gewoon even goed om af te knippen..
Het groeit vanzelf weer aan.. en dit is echt niet lelijk of zo!!"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
nja sorry... heb t zelf een hele poos die lengte gehad... maar smaken verschillen, toch? ik vind t lange ook mooi bij phaidra, maar ik vind dit ook wel bij haar passen.quote:
ik rijd dan wel geen 500 km per week, maar toch best regelmatig en geen eelt hier hoor, in ieder geval niet op mijn awesome kont en girlyparts.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bereidt je dan maar voor op stukgereden billen en girly partsIn het begin is het echt akelig. Maar op een gegeven moment raak je eraan gewend en krijg je een soort van eelt. Op je kont en girly parts
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:59 schreef Viking84 het volgende:
Phaidra helpt met die foto's het stoffige imago van oudheidkundestudenten wel om zeep.
Ja deez' heb ik in het witquote:Op maandag 6 juli 2009 11:50 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik bedoel meer zoiets bij een harembroek/zouavenbroek
[ afbeelding ] en dat vind ik best een beetje leuk. maar niet voor mijn dikke reet...
I agree!quote:Op maandag 6 juli 2009 11:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat heb jij een mooie kleur van jezelf. En mooie krullen ookHet lange haar staat je wat mooier vind ik, maar als het dood was is dit de betere oplossing. Nu wel goed verzorgen hè? En weer lang laten groeien
Jij bent ook de enige bij wie ik kort haar wél heel mooi vind.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:00 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nja sorry... heb t zelf een hele poos die lengte gehad... maar smaken verschillen, toch? ik vind t lange ook mooi bij phaidra, maar ik vind dit ook wel bij haar passen.
helaas blijft t nooit lang zozitten, tenzij ik elke dag föhn... maar als ik mn lange haar zat ben ga ik wel weer voor een korte bob denk ik ja...quote:Op maandag 6 juli 2009 12:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Jij bent ook de enige bij wie ik kort haar wél heel mooi vind.
Dat sluike glimmende haar, zo recht geknipt
Wat zij zegt.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:03 schreef cyclechick het volgende:
[..]
I agree!
Staat heul niet verkeerd, maar langer vind ik ook iets mooier. En ik vind dat je heele mooie krullen hebt!
Dank je! De kapper vraagt ook iedere keer of die kleur van mezelf is.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat heb jij een mooie kleur van jezelf. En mooie krullen ookHet lange haar staat je wat mooier vind ik, maar als het dood was is dit de betere oplossing. Nu wel goed verzorgen hè? En weer lang laten groeien
haha, ik heb mijn eerste pakje nog als poppenkleding gebruikt. was t kleinste maatje (52 ofzo) gewoon merkloss, roze met witte badstof, gekocht ná mijn geboorte door mijn tante (lag de eerste 10 dagen nog in t ziekenhuis omdat ze mn mama opengesneden haddenquote:Op maandag 6 juli 2009 12:03 schreef Laureline het volgende:
Die van Kwak vind ik meer een korte joggingbroek dan harem.Dan denk ik toch meer aan iets poefigs/geplooids. Ik krijg ook wel Pointer Sisters flashbacks van de harembroek. Leuk te combineren met zo'n glitterhoofdband!![]()
En die 'eerste kleertjes', pffft, het volstaat om één badstof pakje in de kast te hebben voor na de bevalling, de rest krijg je toch wel cadeau. Je komt òm in de pakjes die eerste weken, en ze groeien zo snel! Het is dan echt van:"O, nog even dit setje aandoen, want die hebben we nog nooit aangedaan, en volgende week past het niet meer! " Die kleding in maatje 56, dat past ongeveer 3 wekenDaar zit je dan met je honderden euro's kostende stapel merkrompertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |