quote:Andy Loses In Epic Historic Wimbledon Match
“I still hope one day my name will be up there with theirs as a winner of this tournament,” Andy declared to a standing ovation at the All England Club. After battling in the longest final in Wimbledon history, Andy held the finalist trophy for the third time 7-5, 6-7, 6-7, 6-3, 14-16.
Despite the heartbreaking loss, Andy’s genuine compassion and grace were on display as always as he addressed the fans four hours after stepping on to Centre Court. “I want to say congratulations to Roger, he is a true Champion, and deserves everything he gets,” Andy looked back at Roger whose 15th Grand Slam victory tops Pete Sampras’s existing record. “Sorry Pete,” Andy even joked with Sampras who sat in the Royal Box during the incredible display of world class tennis.
As Federer accepted the Champion Trophy after the 30th game in the fifth set, the two enjoyed a candid moment. “You already won five,” Andy and Federer bantered during the presentation as the two congratulated each other. From the former Champions who sat courtside to the fans watching at home stateside, there is no question that everyone will put this on the short list of the best matches in the history of the game.
“I”m one of the lucky few,” Andy acknowledged only moments after one of the hardest losses of his career. “I’ll be back,” he smirked as he realized it sounded like threat. But throughout the fortnight, and seeing Andy’s growth mentally and physically over the past few months, it is a very real threat.
With little time to rest, Andy will continue to represent his Country on the world stage as he joins The Bryan Brothers and James Blake en route to Croatia for Davis Cup.
Volgens mij speelt Fed regelmatig in de Davis Cup? Alleen dan misschien niet in de wereldgroep.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:29 schreef Klopkoek het volgende:
Hij speelt tenminste wel Davis Cup voor zijn land. Egotripper Federer met zijn goud borduurde jasjes heeft dat al sinds 2004 niet meer gedaan.
Get your facts straight.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:29 schreef Klopkoek het volgende:
Hij speelt tenminste wel Davis Cup voor zijn land. Egotripper Federer met zijn goud borduurde jasjes heeft dat al sinds 2004 niet meer gedaan.
Dat heb ik. Ik herhaal: sinds 2004 komt hij niet meer uit voor de Davis Cup op het hoogste niveau.quote:Get your facts straight.
Aan Roddick kleeft het imago van een rijkeluiszoontje.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:41 schreef LaTiNo het volgende:
Ok, na deze pot ben ik officieel Andy-fan. Toen die 5e set inging ging ik toch steeds meer voor Andy duimen. Dit was DE kans om Fed te verslaan en eindelijk die Wimbledon-titel te winnen, maar het heeft niet zo mogen zijn. Ik voelde echt zijn verdriet toen hij daar op dat bankje zat. Ik had het hem echt gegund.
Vanochtend werd ik wakker en dacht ik, stel dat ik nu Andy was en nu wakker werd, het eerste wat je dan denkt is 'ik had 4 setpoints' en dan voel je zo'n bitter gevoel in je buik.....![]()
Maar top gespeeld verder! Hij speelt stukken gevarieerder dan vroegah, als hij nog fit blijft maakt hij de komende jaren alsnog weer kans, en ook op de US Open. Go Andy!
Je begint vervelend te worden met je Federer gebash.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat heb ik. Ik herhaal: sinds 2004 komt hij niet meer uit voor de Davis Cup op het hoogste niveau.
Is meer bezig met zijn eigen eer en glorie.
Bij mijn weten is dit nog altijd een topic voor Roddick en niet voor Fed.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat heb ik. Ik herhaal: sinds 2004 komt hij niet meer uit voor de Davis Cup op het hoogste niveau.
Is meer bezig met zijn eigen eer en glorie.
quote:thanks for all the support and well wishes!! it is very much appreciated and we will get out there and do it again soon! thank you!!!
Jij bent dan ook wel heel erg bevooroordeeldquote:Op maandag 6 juli 2009 12:39 schreef TheGeneral het volgende:
Ik vond niet echt dat hij hem meer verdiende. Ik vond wel dat hij hem ook verdiende.
quote:
Nee, dat heb je niet, want in je post hiervoor zei je op het hoogste niveau er niet bij. Je zei alleen Davis Cup en dat speelde Federer wel. Dus.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ach ja, Roddick is 2x door de service gegaan maar Federer heeft 7 breakkansen gehad. Ik vond gewoon dat er vrijwel geen verschil zat kwa betere speler en dat heeft niks met bevooroordeling te maken. En dat ben jij als iemand die niet van Federer 'houdt' natuurlijk ook...quote:Op maandag 6 juli 2009 16:35 schreef Colplay het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel heel erg bevooroordeeld
Hoopte dat Roddick de vijfde set zou winnen omdat hij zijn sets met meer overtuiging gewonnen had tot dan toe. Was de enige die er tot dan toe in geslaagd was om voor breaks te zorgen. Federer serveerde goed, maar was tot dan toen niet door de service van Roddick heen gegaan, andersom dus wel. Dus daarom vond ik dat Roddick dit in de vijfde set wel verdiende. Zonde dat hij die twee kansen niet benut heeft.
Tuurlijk heeft Federer wel breakkansen gehad, maar ook kwaliteit van Roddick dat hij ze wegwerkt. Vond het wel lullig dat de enige keer dat hij zijn service verliest hem gelijk de partij kost. Maar de tiebreaks zijn natuurlijk ook een kwaliteit van Federer. Alleen zat er zo weinig verschil tussen de twee spelers dat ik het knap vond dat Roddick 4,5 uur er in slaagde om elke keer weer zijn eigen servicegame (soms met moeite) te houden, dat ik het Roddick iets meer vond verdienen om te winnen.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach ja, Roddick is 2x door de service gegaan maar Federer heeft 7 breakkansen gehad. Ik vond gewoon dat er vrijwel geen verschil zat kwa betere speler en dat heeft niks met bevooroordeling te maken. En dat ben jij als iemand die niet van Federer 'houdt' natuurlijk ook...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |