Zoals gezegd, realistic acceleration. Houd er alleen rekening mee dat treinen dan afremmen in scherpe bochten, dus je zal je bochten ook wat realistischer moeten maken (ruimer dus).quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:08 schreef Mr.Jorn. het volgende:
In de server hebben treinen er amper tot geen last van heuvels te beklimmen. Bij mijn OpenTTD gaat de snelheid ongeveer terug naar 0 als ze een heuveltje moeten beklimmen van 1 hoog. Is er een patch voor die dat aanpast?
Iet snellere host: Klikkerdeklik.quote:
Oh, dat vind ik geen probleem. Maakt het wat realistischer, zoals de instelling ook al zegtquote:Op zondag 12 juli 2009 12:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Zoals gezegd, realistic acceleration. Houd er alleen rekening mee dat treinen dan afremmen in scherpe bochten, dus je zal je bochten ook wat realistischer moeten maken (ruimer dus).
Gelukkig gaat het vervangen van oude bussen tegenwoordig gewoon automatisch als je dat zo insteltquote:Op zondag 12 juli 2009 15:26 schreef KrentebolHooft het volgende:
wist niet dat hier een topic van was Vroeger ging een keer mijn rollercoaster cd kapot, toen kocht ik een Tycoon pack bij de bart smit, rollercoaster tycoon met uitbreiding + railroad tycoon + transport tycoon.
Wat was dit toch een ontzettend boeiend spel heb nog een keer in een vakantie eindelijk de zin bijeen geraapt om een map uit te spelen. van 1975 tot 2050 geloof ik, wat duurde dat ontzettend lang, heb 2 keer al me autootjes moeten vervangen want ze waren over hun limiet, wat een pokken werk maar uiteindelijk wordt het wel geinig met die magnetische treinbanen of wat zijn het, kun je de halve map over in een halve minuut en krijg je al gauw een paar miljoen per lading
ik vind die foute 16 bit pics toch wat meer hebbenquote:
wat is tegenwoordig dan? die patches in de OP of een nieuwere versie van het spel? ik ga eens kijken of ik hem aan de praat krijg, maar meestal werken die oude spellen niet op mijn pcquote:Op zondag 12 juli 2009 15:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het vervangen van oude bussen tegenwoordig gewoon automatisch als je dat zo instelt
OpenTTD is the answer to all your problems. Lees de OP hoe je het moet installerenquote:Op zondag 12 juli 2009 17:55 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
wat is tegenwoordig dan? die patches in de OP of een nieuwere versie van het spel? ik ga eens kijken of ik hem aan de praat krijg, maar meestal werken die oude spellen niet op mijn pc
mooi was al bang dat ik die cd moest gaan zoeken om uiteindelijk het berricht 'deze lege schijf voorbereiden blablabla' te zien.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:57 schreef Bart het volgende:
[..]
OpenTTD is the answer to all your problems. Lees de OP hoe je het moet installeren
Ja, das wel een geinig patchpack. Geen desyncs als je op een server speelt die gewone 0.7.1 draait?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:21 schreef vanOekelen het volgende:
Voor degenen die een versie van OpenTTD willen hebben inclusief copy-paste patch volg deze link.
Met PBS? En Dutch trainset? Rekening gehouden met plekken waar enkel- en dubbelspoor is? Zowel stop- als sneltreinen? Stations evenveel sporen als IRL?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:59 schreef Saekerhett het volgende:
OpenTTD
Ben al lange tijd bezig met een scenario van Nederland (en een stuk van België en Duitsland) op de maximale mapgrootte. Spoorwegennet is compleet nagebouwd (op enkele details na en kleine stations natuurlijk) en natuurlijk gigantisch veel zelf erbij gemaakt.
Netto inkomsten: ¤ 2.400.000.000,- per jaar en oplopende.
Zit geloof ik nu in totaal op 120 miljard euro aan cash
Alles nee, behalve stop-en sneltreinenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Met PBS? En Dutch trainset? Rekening gehouden met plekken waar enkel- en dubbelspoor is? Zowel stop- als sneltreinen? Stations evenveel sporen als IRL?
Das ook lastig ja Ik heb het zelf ook geprobeerd, maar het is inderdaad niet te doen Het is vaak al lastig om grote stations fatsoenlijk te positioneren, zoals Zwolle...quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Alles nee, behalve stop-en sneltreinen
Ik kan niet effe 20 sporen bij Rotterdam Centraal maken, omdat dan heel Rotterdam weg is in het spel
Ik vind dit al behoorlijk geslaagd:quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Das ook lastig ja Ik heb het zelf ook geprobeerd, maar het is inderdaad niet te doen Het is vaak al lastig om grote stations fatsoenlijk te positioneren, zoals Zwolle...
Ik mis Schiedam, Vlaardingen, enz enz... Welke map heb jij gebruikt? Niet die uit de OP volgens mij... Buiten dat ziet het er zeker goed uitquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik vind dit al behoorlijk geslaagd:
[ afbeelding ]
Had ergens een paar jaar terug zo'n scenario van Nederland gedownload ergens van dat OpenTTD-forum met min of meer de grootste plaatsen erin.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik mis Schiedam, Vlaardingen, enz enz... Welke map heb jij gebruikt? Niet die uit de OP volgens mij... Buiten dat ziet het er zeker goed uit
Ohja, je mist de Zoetermeerse stadslijn
Er is wel een scenario met elke plaats erop waar in het echt een station is... En zelfs nog meer kleine plaatsen waren daarop te vinden. Ik gooi hem wel online.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Had ergens een paar jaar terug zo'n scenario van Nederland gedownload ergens van dat OpenTTD-forum met min of meer de grootste plaatsen erin.
Desondanks is het geen doen om elk gehucht in de map te zetten en al helemaal niet om de fucking Zoetermeerse stadslijn erin te maken, of je moet echt gaan werken met stationnetjes van 1 bij 1 en treinen met 1 loc en 1 wagon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |