good pointquote:Op maandag 6 juli 2009 05:10 schreef Pacmaniac het volgende:
13 jaar en nu moet ik eigenlijk elke dag scheren maar doe het lekker om de dag! Vraagje , ben je toevallig Aziatisch? Die hebben minder baardgroei over het algemeen...
Egnie.quote:Op maandag 6 juli 2009 05:10 schreef Pacmaniac het volgende:
13 jaar en nu moet ik eigenlijk elke dag scheren maar doe het lekker om de dag! Vraagje , ben je toevallig Aziatisch? Die hebben minder baardgroei over het algemeen...
Ik ben ook 21 en scheer me 1x per week.. Ik heb alleen maar van die donshaartjes..quote:Op maandag 6 juli 2009 00:24 schreef fespo het volgende:
hoe oud was jij toen je baardgroei kreeg?
ik ben al een tijdje 21 maar het duurt nog even denk ik.![]()
moet mij wel 2x per week scheren voor donkere haren van max 1cm boven de kaak en een verdwaalde haar op mijn kin of nek.
niet dat je dit goed ziet hoor.
graag geen discussie of je blij moet zijn met wel/geen baardgroei.
Ghehe, herkenbaar ja... Heb ook donkere haren en moet me dus sowieso dagelijks scheren wil het er een beetje fatsoenlijk uitzien. Soms inderdaad ook twee keer op een dag (eerst 's ochtends dus, en 's avonds kan ik weer opnieuw beginnen), maar dat komt niet zo heel vaak voor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:23 schreef mistermysterion het volgende:
ik was 13 toen ik mijn snor moest gaan scheren ,, zat in de eerste klas van middelbare school. Vanaf toen werd het steeds erger. Nu (ben 21) scheer ik me iedere dag,, als ik uitgaan oid soms voor de tweede keer op een dag.. Ik vind het niet mooi,, heb echt donkere haren dus zelfs vlak na scheren is het nog donker.
Ik weet het niet hoor, maar ken er echt genoeg die met 16 al een baard konden hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:27 schreef iBolt het volgende:
Jongetjes die roepen dat ze van 15/16 al baardgroei haddensorry knullen maar dat noemt men donshaartjes en echt geen baardgroei.
zelfde probleem:-p maar gelukkig niet superrood, maar wel beetje bruin/rood.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:25 schreef Wupppie het volgende:
ik ben blond, maar heb rode baardgroei,
irritant, ik voel me net zo'n nep ier
Tsja er zijn uitzonderingen, zo ken ik een die had met 18 echt een volle baard. Hij leek daar wel 30 door.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:27 schreef iBolt het volgende:
Jongetjes die roepen dat ze van 15/16 al baardgroei haddensorry knullen maar dat noemt men donshaartjes en echt geen baardgroei.
Ik was 12/13 toen het begon te groeien en heb van mn 17e tot mn 26e een stoppelbaard gehad in verschillende varianten, daarna een tijdje gladde kaken en met dank aan de mode nu weer een redelijk netjes onderhouden stoppelbaard, anders kan ik me 2 keer per dag scheren om het echt glad te houden...quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:27 schreef iBolt het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |