OMFG das wel heel erg jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:12 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Is ook al een tijdje terug! Ik had een 21 jarige briljant middenvelder met goed passen die net gestegen was in zowel PM als Passen verkocht voor 2,6 mljn en 4 weekjes later kreeg ik een melding dat ik 200k ontving, omdat diezelfde spelerT voor 5 mljn was verkocht. Zoveel in waarde kon ie niet zijn gestegen en bij de transfergeschiedenis van dat team stonden meer dubieuze verkopen, dus heb het toen even aangegeven![]()
En nu hebben beide teams sinds 12 juni niet meer ingelogd...
Edit:
Deze staat er bijvoorbeeld tussen![]()
[..]
quote:e trainer Tamariz Roger heeft het volgende vastgesteld:
Vaardigheidsniveau gedaald... Dimitry Andriessen Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van scoren terug van uitstekend naar goed.
Vaardigheidsniveau gedaald... Raúl Orejudo Zijn vaardigheden op het gebied van positiespel namen af van matig tot zwak.
quote:Er ging een kreet van afgrijzen door het publiek om de manier waarop Sjefke van Wessel van DEO in de 66e minuut werd neergehaald door een tegenstander. Er kwam een brancard aan te pas om hem van het veld te halen. Aan Benjamin van Luin de taak om hem te vervangen.
Gewoon algemeen trainen als hij weer beter is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
![]()
En hij was al slecht in vorm.
nou loopt ie dus weer 5 weken training mis![]()
![]()
Goed plan!quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon algemeen trainen als hij weer beter is.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
veelbesproken jeugdproduct heeft gescoord
Die verschrikkelijk extreme?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nog 2 dagen en dan kan ik mijn jeugdtalentje promoveren.
En hij krijgt nog 2 trainingen. Morgen gewone wedstrijd en vrijdag een friendly. Na de friendly wordt hij meteen gepromoveerd.
Je weet dat 'ie met 10 dokters in ieder geval na 3 en misschien zelfs na 2 weken (14 updates) al weer speelt?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
![]()
En hij was al slecht in vorm.
nou loopt ie dus weer 5 weken training mis![]()
![]()
* FrituurVetPet nog steeds jaloers isquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die (goed def/goed pas/matig pos) ja.
Van 42k naar 56kquote:Hjoed
(20:41)SC diepFries begûn harren stadion oan te passen.
warm, zonnig, mooi en droogquote:
De vrouwen waren ook mooi? En droog?quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
warm, zonnig, mooi en droogen dan heb ik het alleen nog maar over het weer gehad
quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
De vrouwen waren ook mooi? En droog?
Ja en dat zal ik ook wel doen. Ik denk dat ik mn keeper maar als B def opstel. Misschien wil ie 1 niveau stijgen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je weet dat 'ie met 10 dokters in ieder geval na 3 en misschien zelfs na 2 weken (14 updates) al weer speelt?
quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
warm, zonnig, mooi en droogen dan heb ik het alleen nog maar over het weer gehad
Had ik ook afgelopen zondag.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:00 schreef MrMoon het volgende:
@#%$^@ Hoe is het mogelijk dat ALLEDRIE mn scouts geen geschikte speler voor mn jeugdopleiding kunnen vinden???
De vrouwen in Portugal zijn BIJNA allemaal mooi!!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
De vrouwen waren ook mooi? En droog?
Mwah, ik weet niet of daar net als op Lanzarote ook allemaal Britse toeristen zijn...quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De vrouwen in Portugal zijn BIJNA allemaal mooi!!!
Je kan zeggen wat je wil, maar die zijn doorgaans niet droog!quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:37 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mwah, ik weet niet of daar net als op Lanzarote ook allemaal Britse toeristen zijn...
Das lekkah man!quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:22 schreef Silver_Shark het volgende:
heb een goeie jeugdspeler keeper met 8 sterren en hij nog steeds niet uit getraind op keepen de "scouts" van u20 hebben al contact met mij gelegd.
Ja das ook weer zo. MrMoon zat in Lisabon ik heb eigenlijk geen idee hoe t daar gesteld is met de nationaliteiten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:37 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mwah, ik weet niet of daar net als op Lanzarote ook allemaal Britse toeristen zijn...
Zeker nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar die zijn doorgaans niet droog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |